paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.268 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

alles was prima bezorgt heb een retour gedaan ging ook goed moet alleen het geld nog terug krijgen daar kan ik nog niet over oordelen of dat goed gaat
In principe alles prima verlopen, alleen koos ik voor avondlevering op dinsdag en betaalde ook daarvoor. Vervolgens werd het toch zaterdag aangeboden.
25 mei 2024

Snelle service

Ik had een monitor nodig. De prijs was ongeveer overal gelijk maar bij Paradigit kon ik hem zelfs de zelfde dag nog laten afleveren. Prima service!
Mooie aanbieding via Outlet, goede informatie m.b.t. bestelling en bezorging. Tip: maak gratis Norton optioneel (en biedt eventueel een alteraan).
29 apr 2024

Goed product en fijne klantenservice

Goed product! Helaas ging er wat mis met Same Day Delivery, maar de klantenservice was super! Snelle reacties, goed meedenken en goede oplossing.
17 apr 2024
Paradigit was uitmuntend, maar ik heb 3 dagen moeten wachten op het pakketje door het gehannis van DHL, daar word je behoorlijk overspannen van.

Goed prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Goed assortiment, hele snelle levering en goed verpakt wat erg belangrijk is bij dit soort artikelen. Prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend!
10 mrt 2024

TOP!

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg en snelle levering. De desktop en printer kan ik nog niet beoordelen. Deze moeten nog geinstalleerd worden.
MB
Mirjam B.
Zoetermeer

Behulpzaam

Doordat mijn pakketje bij DHL in de problemen kwam, contact opgenomen met Paradigit. Zeer behulpzaam en hebben het probleem bij DHL opgelost
23 dec 2023

De producten zijn nog niet getest want die liggen nog onder de kerstboom maar de levering ervan was in ieder geval snel en volgens afspraak.
Duidelijk wat je koopt en op hun site ook advies voor dat wat je koopt. Zodat je een juiste keuze kunt maken voor je gebruik van het product.

Snel geleverd goed prijs

Snel geleverd, ondanks niet ontvangen tracker zeer responsieve klantenservice. Gewoon goed, kunnen anderen nog iets van leren, ga zo door!
Keurige levering en communicatie. Alleen 2 dagen later dan stond aangegeven in de webshop. Komt waarschijnlijk door black Friday drukte.
Jullie zeiden volgende dag in huis. Das was goed alleen DHL deed er een dagje langer over. Das een MIN punt voor DHL zoals gewoonlijk.
TA
Ton A.
Arnhem
Bestelling snel en goed geleverd maar de tijd dat DHL zou komen werd van 08.00 tot 18.00 gemeld zodat ik de hele dag thuis moest zitten.
Levering gaat altijd snel en correct en vaak ook nog voor de beste prijs. Vaak bij Paradigit besteld en nog nooit een slechte ervaring.
6 mei 2024
Besteld en volgende dag geleverd. Product was schokgevoelig, maar door Paradigit professioneel inpakt waardoor product veilig aankwam!
6 mei 2024
te weinig info om te kunnen beoordelen over de aangeschafte computer. hierdoor loop toch tegen enkel minder leuke verrassingen aan.
Product komt overeen met de beschrijving. Geen klachten bestelling werd redelijk snel geleverd zeker gezien de drukke December maand

ASUS Gaming Muis

ASUS muis besteld. Goeie prijs, website overzichtelijk, bestelling was super simpel en levering de volgende dag. Absolute aanrader!