paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.268 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

Waarom zo'n grote doos…?!

Begrijp niet waarom er zo'n grote doos om de pen moet, terwijl het ook per brievenbus post kan. Slecht de het mieu, al de extra vervoers- en verpakkingskosten, en ooknog eens extra porto.
Als er staat de volgende dag geleverd is misleidend. Omdat het niet de volgende dag aankomt. En in deze tijd waarbij er veel oplichters zijn,ga je je snel zorgen maken. Voor de rest prima!
17 apr 2024

Zeer tevreden. De mogelijkheid om in drie termijnen te betalen is geweldig.

Ik ben erg blij met de aankoop. Een goede prijs en de mogelijkheid om in drie termijnen te betalen is perfect voor mij. Ik kom hier zeker terug om iets te kopen. Express verzending
17 mrt 2024
Wel is het voor mij in uw digitale catalogus moeilijk of niet te zien wat een dss-harddisk is en wat een 'ouderwetse' en wat een externe harddisk is en waat voor inbouw bedoeld is.
prima zoek functie Juiste product makkelijk kunnen vinden, en ook de bijverkoop er bij was netjes. je kon makkelijk producten vergelijken. en daardoor een goed keuzen maken.
17 apr 2024
Goede service. Snelle reactie op mijn vraag en een snelle aanpassing van een onduidelijkheid op de website. Volgende dag product in huis en ik ben tevreden met de aankoop.
PA
Piet A.
Eindhoven
Bestellen ging soepel. Het was niet vandaag besteld morgen geleverd maar een dag later. Product was nieuw in de doos en voldoet aan mijn verwachtingen. Dus opzich prima.
13 mei 2024

bestelling via United Consumers…

heb een bestelling via United Consumers gedaan.. nadat gebleken is dat het produkt niet voor mij geschikt was kon ik het volgens de regels probleemloos retourneren...
Kreeg om 19:00 vrijdagavond een mail dat de pc klaar staat voor versending, echter na een telefoontje Maandag werd hij pas verzonden. Waarom niet 's zaterdags direct?
3 mei 2024

Bestellen ging makkelijk en keurig op tijd bezorgd

Bestellen ging makkelijk en keurig volgens belofte de volgende dag bezorgd. Verpakking afgestemd op het product. Geen onnodig grote verpakking met een hoop lucht.
RN
Robert N.
Barendrecht
Leuk kunnen shoppen met mijn United Consumer tegoed. Prijzen zijn niet altijd concurrerend. Levering een beetje rommelig, maar keurig binnen een paar dagen.
CD
Chris d.
Bad Bentheim
Snelle en accurate levering. Technische kennis bij informatie verzoek nogal beperkt. Doorverwezen naar ACER service dienst wat ook een doodlopende weg was.
13 mei 2024
Niet aangeven dat het de volgende dag wordt geleverd. Men is dan afhankelijk van B.V. DHL en als dat dan niet lukt geven ze wel super netjes een berichtje.
Bestellen ging zonder problemen en met genoeg info om te kunnen beslissen,echter er is nog niets geleverd, dus ik weet niet wat er geleverd gaat worden.

Goede service

Wat kleine problemen met een buitenlandse creditcard snel opgelost door telefonische ondersteuning. Prettig geholpen. Levering vervolgens vlot verlopne.
Levering altijd goed, immers me ik weet niet hoeveelste laptop of pc daar gekocht. Heb je vragen gewoon bellen ze geven altijd helder advies. Gewoon top
7 mei 2024
Nieuwe samengestelde pc besteld. levering en werking top! Zending ook goed verpakt (zat een glazen paneel in pc). Werkt naar behoren. dus zeer tevreden
20 jan 2024
Alles werd keurig op tijd geleverd. Ik heb nog geen tijd om met de pc en de externe harddisk aan het werk te gaan dus een review daarover volgt later.
Telefonisch goed bereikbaar, onjuiste bestelling kon eenvoudig worden geannuleerd. Daarna eenvoudig en snel worden vervangen door de juiste bestelling
10 mrt 2024
In eerste instantie het verkeerde product ontvangen, maar keurig snel opgelost via Whatsapp. Binnen 3 dagen heb ik alsnog het juiste product ontvangen