VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.307 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

7 aug 2024
Bestelde producten werden snel en netjes geleverd. En ben zeer tevreden over de verschillende gereedschappen De multitool met accu doet het goed de elektrische verwarming moet ik nog in gebruik nemen het is nog te warm en de werk/zaagtafel was makkelijk in elkaar te zetten en is makkelijk in gebruik.
7 aug 2024
Al veel gereedschap aangeschaft bi Vonroc.nl. tot nog toe functioneert alles naar behoren. Ik gebruik alles hobbymatig, en weet niet hoe het blijft bij professionele gebruikers.zelf ben ik uitermate tevreden over al het gereedschap. Qua kosten en kwaliteitverhouding zeker de moeite waard. Reinder
7 aug 2024
Al meerdere leveringen gehad, is gewoon een fijn betrouwbaar bedrijf, ik beveel iedereen aan zaken te doen met deze uiterst klantvriendelijke maar to-the-point mensen, die doen wat ze zeggen. Voor mij een bedrijf waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.
7 aug 2024

Prima kwaliteit/prijs verhouding voor de gevorderde doe het zelfer

Snelle service en levering. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Afkortzaag stond ca 0,3 mm uit het lood maar was vrij simpel bij te stellen. Lamellen frees en decoupeerzaag doen exact datgenen waarvoor ze gemaakt zijn. Excentrische polijstmachine doet het goed
18 aug 2024

Hele goede prijs/kwaliteit

Heb 2 bestellingen bij Vonroc geplaatst. 1x een nat-droog bouwstofzuiger, en 1x een excentrische schuurmachine. De kwaliteit die je krijgt voor de prijs die je betaald is in 1 woord Super!!! Ik zal voor toekomstige bestellingen wederom bij Vonroc kijken.
14 aug 2024
Ik kan nog geen echte beoordeling geven omdat ik de machines nog niet heb uitgeprobeerd. Het is wel zo dat de levering snel en correct is uitgevoerd. De producten zien er goed uit. Hoe ze uiteindelijk in de praktijk gaan bewijzen zal moeten blijken
7 aug 2024
Lekker snelle levering. En een grote keuze uit machines met dezelfde accu. Tuingereedschap, houtbewerking en voor klussen aan auto/fiets. Als er weer 4.0 AH accu's leverbaar zouden zijn is ideaal (ik heb er eigenlijk nog 1 0f 2 nodig...
7 aug 2024
Prima service. Ik had vorig jaar een nieuwe telescoop heggeschaar gekocht en de bekapping was stuk gegaan, contact gezocht voa de chat en zeer snel contac en zeer snel een nieuwe opgestuurd gekregen. Top geregeld heren, ga zo door.
7 aug 2024
Prima tools en goede klantenservice. Ik heb inmiddels meerdere tools van VonRoc en dat bevalt goed. Wel een keer een accu gehad die niet goed werkte. Gemeld en de volgende dag al een nieuwe thuis. Goede service en goede tools!
16 aug 2024

Fijne klantenservice

In het bijzonder beviel mij de antwoorden en inspanningen van de klantenservice op een vraag van mij ,alleen wel jammer dat uiteindelijk het resultaat niet bevredigend was maar de inzet was perfect
14 aug 2024

accuboormachine…aankoop met gebreken

Na de aankoop van een accuboormachine bleek de oplader en accu niet te werken Via een mail naar klantenservice van Vonroc is dit prima opgelost dit binnen 2 dagen was elk bedrijf maar zo snel
7 aug 2024

Zeer goede en snelle service.

Ivm een spoorloos pakket via mail contact opgenomen voor onderzoek bij dpd, direct opgepakt en bestelde opnieuw opgestuurd. Dag later was pakket terecht en het opnieuw verzonden pakket retour.
GV
Guus V.
Zoetermeer
7 aug 2024
Heldere website, snelle levering en goede betrouwbare apparatuur. Als er een puntje van aandacht is dan het feit dat (ik het misschien gemist heb) niet alle accu's en laders uitwisselbaar zijn.
7 aug 2024
Kwaliteit is zoals de prijs. snelle levering ook. Enige waar ik over te mauwen heb zijn de handleidingen. Die zijn ronduit slecht met onduidelijke plaatjes. Dat is echt iets om te verbeteren.
7 aug 2024
Prima verlopen qua levering en mij op de hoogte houden. Apparaat alleen getest of hij het doet maar nog niet gebruikt. Over andere apparaten van vonroc ben ik tevreden dus vertrouwen erin
JT
Jan T.
Rijssen
19 aug 2024
Perfect gereedschap voor een hele goede prijs, ik heb nu in totaa 8 machines van Vonroc, en zij bevallen mij uitstekend. Zij hebben een hele mooie lijn van apparatuur. Ik ben enthousiast
13 aug 2024

Geweldig

Eerste keer dat ik bij vonroc heb besteld. Ik ben er zeer blij mee en ik sta nog steeds helemaal versteld van de kwaliteit, en prijs vergelijking. Heel grote aanrader aan andere.

Goed opgelost

Te uit te leveren bestelde artikelen EERST controleren in jullie magazijn op eventuele beschadigingen of gebreken. Dan hoeft geen omruil plaats te vinden. Omruil is goed verlopen
7 aug 2024
Snelle service. Materiaal vind ik erg degelijk. Verlengbare ramenborstel en.later onkruidbrander werken zeker naar verwachting. Bij deze prijs zou ik minder verwachten.

Grastrimmer.

Mijn grastrimmer had het na ruim een jaar begeven. Na een telefoontje en een opgestuurd filmpje had ik een nieuwe grastrimmer in huis!! Top!!! Zie het resultaat..