VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.299 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Miskoop

Ik denk er sterk over deze grasmaaier terug te sturen. Na een maairondje ligt er heel veel gras plat, zonder afgesneden te zijn.
5 sep 2024
Order en logistiek process uitstekend. De machine zelf valt of erg tegen of is niet in orde. Ik ga contact opnemen
2 keer een fijne machiene gekocht en laast kreeg ik iets wat incompleet was en telefonie berijken niet mogelijk
4 sep 2024
Zie mijn voorgaande beoordelingen bij beide artikelen.. Bvd Mvg gabriele
Cirkelzaag op batterij stelt niet veel voor.
29 aug 2024
gangbare schroeven in gebruiken
5 sep 2024
De website werkt niet goed
Artikel kapot aangeleverd
6 sep 2024
8 aug 2024

Prima prijs-kwaliteit verhouding met goede service

Bezorging snel en goed geregeld. Heldere website met goede productinformatie en een eenvoudig bestelproces. Met de betrouwbaarheid van de producten van het 20V-platform heb ik overwegend goede maar ook enkele minder goede ervaringen. Problemen worden echter snel en op een prettige manier door de prima klantenservice opgelost. De gunstig geprijsde producten zijn vooral geschikt voor gebruik bij kleinere projecten. Ik zou een lijn met zwaarder uitgevoerde echte 'Pro' machines zeker toejuichen.
8 aug 2024

Een degelijk merk voor spullen van prima kwaliteit en een scherpe prijs!

Vorig jaar maakte ik kennis met Vonroc door een uitstekende, degelijke bouwlamp die snel en heel voordelig werd geleverd. Onze (professionele) schilder was zo enthousiast, die kocht er meteen ook een... Onlangs kocht ik een tuinparasol als zomeraanbieding voor een onverslaanbaar lage prijs. Deze bleek echt mooi en zeer degelijk, we zijn er heel blij mee! Ga zo door Vonroc, dan komen we vast weer terug...
7 aug 2024

Cirkelzaag direct goed op orde & duurzaam idee

Cirkelzaag zo uit de doos even opladen en te gebruiken; geen verdere fijn-afstelling nodig voor mijn klus. Verder iets duurzamer doordat je alleen een simpele doos zonder poespas krijgt, die van m'n vorige aankopen hebben hem ook nog steeds; dus voor mij is het voldoende. Nu eerste aankoop van hun accu-lijn, die de laatste tijd alleen maar goedkoper is geworden. Voor mij vast niet de laatste aankoop :)
7 aug 2024

Ben zeer te spreken of de aangekochte… Ja, voor mijn hobby ,prima producten

Ben zeer te spreken of de aangekochte producten van Vonroc, decoupeerzaag , cirkelzaag , niet apparaat , hogedrukreiniger. De service is toppie , bij mijn vorige bestelling zou er een accu bijzitten echter bij ontvangst zat deze er niet bij. De klantenservice heeft mij zeer goed geholpen en hebben zeer zeker hun best gedaan om het na te checken of mijn klacht gerond was. Deze alsnog nageleverd.
8 aug 2024
Had een compressor besteld. Hier bleek na het uitpakken een onderdeel afgebroken tijdens het transport, een te vervangen onderdeel moet ik op dit moment nog ontvangen. Bij het melden van het probleem kreeg ik 3 keer van andere mensen een reactie met weer vragen naar mij toe. Krijg dan het gevoel dat niet alles teruggelezen wordt en dat ik iedere keer opnieuw mijn uitleg moet geven.
7 aug 2024
Goed apparaat, de doos was niet afgeplakt en kon zo open. Gelukkig heb ik al mijn spullen netjes ontvangen maar tijdens transport kan je zo de accu of de oplader die erbij zit kwijt reken. Tip: de doos goed dicht plakken zodat er tijdens transport geen onderdelen eruit kunnen vallen, heb gezien hoe er met dozen wordt omgegaan door bezorgers.

Hoge kwaliteit en bedieningsgemak

Inmiddels mijn tweede product besteld. Hoefde geen accu aan te schaffen want die had ik al bij aanschaf van mijn eerste product meegekregen. De kwaliteit bevalt mij prima. Men heeft ook bij het ontwerp de ergonomie niet op de laatste plaats gezet. De apparaten liggen goed in je hand en werken fijn. Ik ben tevreden over mijn aankoop.
8 aug 2024
Mijn accu (uiteraard na de garantieperiode) was kapot na 3x gebruikt te hebben. Deze wilde ik dus bestellen, helaas …..uitverkocht. Er zijn mij bij een volgende aankoop voorstellen gedaan. Dus nu wachten tot de bewuste accu (die WEL bij een ander apparaat zit…..) los verkrijgbaar is. Oordeel zelf over dit verhaal
7 aug 2024
Goede spullen en service. Alleen jammer dat PostNL gebruikt wordt als bezorgdienst. Deze laatste neemt het helemaal niet zo nauw met de beloofde leverdag. Komt gerust twee dagen later eens langs. Of helemaal niet en dan mag ja naar het 'service-punt'. Daar worden ze helemaal gek van de vele klachten!