VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

MV
Mark v.
Haarlem
12 mei 2024

20V apparaten zijn prima.

20V apparaten zijn prima, echter de duurzaamheid kan nog beter. Een van de accu's na 2 jaar defect en van de boormachine werkt de variërende snelheid niet meer na 3 a 4 jaar.
Reageren persoonlijk en snel. Voorbeeld. Had onderdeeltje dat stuk ging. Had het voorlopig weer gemaakt. Gemeld bij Vonroc en per omgaande nieuw onderdeel toegestuurd gekregen.
31 okt 2023
geleverde accuboormachine perfect ,alleen geleverde klopboormachine had ik een vraag . Heb dit via een email iets over gevraagd , daar heb ik nog geen antwoord meer over gehad
Goed te woord gestaan via de telefoon bij vragen van onze kant. Mensen weten waar ze over praten. Keurig op de hoogte gehouden van de levering die netjes werd thuis bezorgd.
Prima betaalbaar en werkzaam systeem met de 20 v batt Ligt nu een schuur- en boormachine en haakseslijper aan boord van mijn boot en dat werkt met 1 type batt erg handig

Geheel naar verwachting

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer snelle levering. was goed verpakt, maar aan de buitenzijde van de doos is het product wel zichtbaar. Niet onbeheerd achterlaten dus!
11 okt 2023

Solide product, prima levering

Als eerste: de bestelde plateauwagen is top, goede solide kwaliteit. Bestellen gaat vlot, de levering is snel en het artikel was goed verpakt. Helemaal blij met mijn keuze.
R.
roy ..
nijverdal
20 apr 2024
Juiste correcte afhandeling en verzending. Kwaliteit product wordt natuurlijk pas naar langer gebruik bekend maar prijs Kwaliteit zal wel goed blijven gezien de lage prijs
Het is top zoals er met garantie om wordt gegaan als je daar aanspraak op maakt Geen discussie gewoon netjes Op gelost top bedrijf en goede producten Ben zeer tevreden

Mooi en snel behaaglijk warm

De elektrische verwarming is mooi en geeft snel n prettige warmte af. Heel gemakkelijk te bedienen, ook met de app. Ik wil nog n tweede, wel n witte, die was er niet meer.
Zeer goede service kan niet beter, de accu's zijn niet best al drie kapotte netjes een nieuwe gehad nu heb ik weer een kapotte het gereedschap is perfect mooi degelijk
A.
alex ..
wormerveer
18 nov 2023
Heb al veel producten van vonroc, werkt prima voor een schappelijke prijs. Op alle gereedschappen, kan de oplaadbare accu, wat gewoon heel gemakkelijk is. Ben er blij mee
24 mrt 2024

Gratis Nieuwe accu geleverd

Nieuwe accu geleverd. Viel ruim buiten garantieperiode, maar zonder problemen gratis nieuwe toegestuurd. Iniatief om dit zo te regelen kwam van Vonrock. Indrukwekkend
HR
Harry R.
Zwolle

Top apparaat !

Snelle levering. Goede berichtgeving. Top apparaat, heb hem enkele dagen maar al veel gebruikt.zaagt nauwkeurig en is degelijk. Zeker voor de prijs een goed product!.
18 jan 2024

Kwaliteit edoch betaalbaar!

De kwaliteit van het kacheltje, boormachine, bladblazer, dompelpomp etc. etc. Is prima. Pluspunt is ook de uitwisselbaarheid van de accu's. En.... het is betaalbaar.
Machine is prima,alleen bij Bol.Com is die 89.50 dat is ruim 45 euro goedkoper dan wat ik heb betaald bij jullie.Is er nog enige vorm van restitutie mogelijk?
snelle bevestiging per mail en bezorging volgens afspraak. Hoe het product gaat bevallen weet ik nog niet. Is cadeau gegeven en wordt wrs pas in voorjaar gebruikt
22 mei 2024

Accu's zijn goed uitwisselbaar.

Ik heb de uitwisselbaarheid met de accu's op andere Vonroc apparatuur als zeer prettig ervaren. Heggenschaar doet het uitstekend en voldoende lang met de 4ah accu
Betaling via Klarna ging niet goed. Via iDEAL prima. De per ongeluk verkeerde bestelling kon snel worden geretourneerd en is prima verwerkt. Pomp etc werk goed.
19 okt 2023

Werkt echt!!

Apparaat werkt naar behoren. Maakt wel wat geluid maar dat hoort er denk ik wel bij. Ook de waarde van minimaal 1mm klopt echt. Bijna al het water word opgezogen