VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.299 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

JV
Jacques v.
Alphen aan den Rijn

Verpakking

Ik heb inmiddels al een aantal keer bij jullie besteld. Keer op keer heb ik netjes gekregen wat ik besteld heb. Waar ik me wel serieus aan erg is de manier van verzenden. Dat iederen kan zien wat er verstuurd wordt nog daar aan toe. Maar dat jan en alleman ook gewoon in het pakket kunnen omdat er niets is afgeplakt of dichtgeplakt vind ik echt waardeloos. Als er een keer iets mist in de doos dan kan de klant weer in de pen klimmen en dat omdat het simpel opgelost kan worden met een plakbandje.

Handige tuinslanghaspel met transport sporen

Handige tuinslanghaspel. Voordelig geprijsd. Helaas bleek bij uitpakken dat er met een te klein stukje bubbeltjesplastic geprobeerd is het product tijdens transport te beschermen. Dat is dus nauwelijks gelukt en dus zat het product vol met strepen, krasjes en hier en daar een putje. Niet netjes. Dat hoort echt anders. (Ik heb ook foto's maar het uploaden naar deze site lukte niet)
Handleiding is te summier en onduidelijk. Problemen met het afstellen van de machine. Schijf en plateau niet 90graden zijn. Maar dat lukte niet. Ook niet met een kallibratie indicator. Geen idee wat dat is. We hebben het bedrijf gebeld voordat we we al wn mail naar afd service gestuurd maar krijgen geen retour antwoord. Machine gaan we terugsturen als ze Probleme nier oplossen
30 aug 2024
Producten zijn goed en milieu vriendelijk verpakt. Maar reserve delen of reparatie delen leveren zou nog milieu bewuster zijn. Nu moet je bij een eenvoudig defect al het gehele apparaat weggooien. Heb zelf maar een vervanger gemaakt.
26 aug 2024

Accu niet geleverd.

Het zal ongetwijfeld een goede stofzuiger zijn, maar kan hem nog niet gebruiken omdat er geen accu meegeleverd is. Terwijl dat wel de bedoeling was. Dus daarom nog heel even 2 sterren van matig.
Product omschrijving controleren, een fluisterstille ventilator die in de praktijk niet fluisterstil is en geretourneerd word zorg bij beide partijen voor teleurstelling.

Miskoop

Ik denk er sterk over deze grasmaaier terug te sturen. Na een maairondje ligt er heel veel gras plat, zonder afgesneden te zijn.
5 sep 2024
Order en logistiek process uitstekend. De machine zelf valt of erg tegen of is niet in orde. Ik ga contact opnemen
2 keer een fijne machiene gekocht en laast kreeg ik iets wat incompleet was en telefonie berijken niet mogelijk
4 sep 2024
Zie mijn voorgaande beoordelingen bij beide artikelen.. Bvd Mvg gabriele
Cirkelzaag op batterij stelt niet veel voor.
29 aug 2024
gangbare schroeven in gebruiken
5 sep 2024
De website werkt niet goed
3 sep 2024
Artikel kapot aangeleverd