VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.281 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

20 sep 2023
24 sep 2023
20 okt 2023

Incomplete bouwstofzuiger geleverd.

Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.
9 nov 2023
Service/garantie, defecte machine 12 dagen buiten garantie, geen coulanceregeling bespreekbaar. Verzenden gaat snel. Jammer dat zelfde type machines binnen relatief korte tijd worden vervangen voor betere machines (slijptol, decoupeerzaag), onnodige kosten en erger, gevoel dat je een 'miskoop' heb gekocht. Mijn advies, zorg dat je gelijk de goede machine verkoopt en niet binnen te korte tijd een verbeterde versie aanbieden. Ik koop 20V gereedschap omdat; prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is. Ik deel deze informatie met veel mensen, echter niemand kent het merk Vonroc. Meer promotie of naamsbekendheid zal mensen over halen om Vonroc te kopen.
11 mei 2024

Scheur in parasolhoes "hoort" zegt Vonroc

Ik heb aangegeven dat er een scheurtje in mijn geleverde parasolhoes zit maar Vonroc blijft volhouden dat dit scheurtje hier hoort te zitten om eventueel een gebroken stok te kunnen vervangen. Dit is echt onzin, een nieuwe stok zou je er nooit in kunnen krijgen via die scheur. En als Vonroc dan tóch gelijk zou hebben dat deze scheur er hoort, dan rest mij niets anders te zeggen dan dat het in dat geval een bijzonder trieste afwerking is in zo'n mooie hoes. Het is gewoon een snee van een stanleymes, hij is niet eens recht gemaakt en er zit een rafeltje aan.
CD
Cok D.
Amersfoort
Na eerst een afkortzaag te hebben teruggestuurd, wat soepel verliep, een tweede afkortzaag besteld. Ook nu had ik de neiging het apparaat weer terug te sturen. Reden: men levert niet wat wordt besteld te weten, ik bestelde een 2200 watt machine terwijl een 2000 watt wordt geleverd. Op zich geen probleem de 2000 watt machine zaagt ook goed. Maar het is niet correct. Geen behoefte de machine voor de tweede keer te retourneren.
11 mei 2024
had gras trimmer gekocht bij VONROC .was nog geen jaar .of mijn spoelkap kwijt.Was niet mogelijk om dat voor mij te bestellen .Heb verschillende keren een mail gedaan.Is wel op gereageerd hoor. Heb nu weer bijVONROC een nieuwe gekocht ,ander ziet er nog splinternieuw uit . Zou nu bij mijn nieuwe bestelling 10% korting krijgen Kijk dat nog eens voor mij na a.u.b. Groeten : C.Goedegebure
Antwoord van VONROC Nederland
16 mei 2024
Beste Cees, Bedankt voor uw review. Via de klantenservice hebben wij contact met u over gehad. Het feit is dat de spoelkap niet kan vervangen worden en dat is de reden waarom wij het onderdeel niet op voorraad hebben. Ik heb U 10 % korting aangeboden op je volgende aankoop op uw volgende aankoop en dat wordt terugbetaald op het bedrag op uw laatste order. Met vriendelijke groet, Aline VONROC
JV
Jos v.
Annen
28 okt 2023

Helaas slechte ervaringen

Instellen Wifi verwarming functioneert niet. Nu al 4 apparaten teruggezonden met allemaal zelfde probleem. Klantenservice is vriendelijk maar neemt probleem niet serieus. Voor het verzenden van het vierde apparaat dringend verzocht functie vooraf te testen, is niet gebeurd. Eerder ook met een accubladblazer probleem gehad. Eerste apparaat werkte niet, teruggestuurd, tweede werkte wel goed.

Kwaliteit viel tegen.

De kwaliteit van het geleverde product viel in mijn geval helaas tegen. Tijdens het zagen viel er een schroef uit en de hoek indicatie is een sticker die al bij aankomst los zat. Daarnaast moet bij het wisselen van de hoek ook vaak de werkstukhouder worden verplaatst, hetgeen de workflow niet tegen goede komt. De klantenservice voor de retouraanvraag gaat tot nu toe helaas ook traag.