VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Alles gewoon goed. Hele bestelproces en levering. Goed verpakt. Snel. Geen opmerkingen verder.
MG
Marcus G.
Berg en Terblijt
29 okt 2023

Heater voor schuur

Mooi compacte heater. Makkelijke bediening en een goede thermische beveiliging. Snel levering.

Mijn bestelling was niet goed doorgekomen, melding van gemaakt en dag later was alles binnen.
21 jan 2024
Goed en makkelijk alleen apart dat soms de prijzen bij bol com lager zijn dan bij vonroc zelf
CV
Coen v.
Julianadorp
uitstekende beschrijving van het product op de site, snelle levering en correcte afhandeling.
27 okt 2023
Duidelijke website, snelle bezorging. Product ziet er goed uit en functioneert naar behoren.
24 mei 2024
Alles was correct en het werkt prima ben er blij mee en lekker snel binnen gekregen bedankt
5 mei 2024
De prijs VONROC is bij mij bekend heb al diverse artikelen aangeschaft ben er tevreden over
20 apr 2024
Duidelijke uitleg en hulp bij maken van keuzes. Vriendelijke medewerker. Correcte bezorging
Retour ging prima terug. Perfect geregeld en snel een reactie! Aanrader om hier te bestellen
16 dec 2023
Product oogt degelijk, moet zich natuurlijk nog bewijzen. Correcte service en snel geleverd.
16 mei 2024
Snelle service. Heb het apparaat echter nog niet gebruikt dus ik weet niet of alles werkt.
Uitstekend gereedschap voor een redelijke prijs. Verschillende apparaten op dezelfde accu
3 mrt 2024
Fijn bedrijf. Verpakking enkel het nodige en aantrekkelijk aanbod qua prijs en assortiment
AV
A V.
Burgum
De service is perfect Kijken naar multitool is niet goed laat zaagjes na een minuut los
24 mei 2024
snelle levering en super blij met de waterpomp voor de moestuin. Een fantastisch product.
Beste koop voor de beste prijs. Accu uitstekend en mini kettingzaag perfect en praktisch.
degelijk apparaat aangeschaft , snelle levering, duidelijke communicatie omtrent levering
Ze doen wat ze beloven. Leveren op tijd, kwaliteit is goed en de prijs is ook acceptabel.
Verschillende producten gekocht. Zeer tevreden over de kwaliteit. Worden snel Geleverd.