VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

RG
Robin G.
Veenendaal
8 nov 2023

Snelle levering en goed product

Snelle levering, geleverde product is naar wens en prijs-/kwaliteit verhouding is goed.
24 mei 2024

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering, product bevalt goed, goede prijs en prima kwaliteit, ben erg tevreden!
9 mei 2024
Goed verpakt en snel geleverd. Het bestelde ziet er goed uit. Prijzen zijn ook netjes.
6 mei 2024
Wederom weer top gereedschap binnen en na een vraag keurig en snel antwoordt gekregen.
Alles wordt op tijd geleverd en mocht er iets verkeerd zijn is dat zeer snel geregeld.
5 nov 2023
Goed gereedschap en service is goed, De betaalsite kan misschien wat overzichterlijker.
21 okt 2023
Normaal wat je ook mag verwachten. Je doet een bestelling, betaal en het wordt bezorgd.
Afkortzaag laat op de avond besteld, en tot mijn verbazing volgende morgen al bezorgd.
14 apr 2024
Top service Goede prijs/kwaliteits producten Zeer ruime assortiment Goede garantie
Op tijd gelevert en goed verpakt uistekend produkt deze drukschakelaar voor mijn pomp.
Prima aankoop, voldoet uitstekend. Meteen gebruikt bij de sloop van wat houten meubels
snelle levering van zeer goede producten voor een eerlijke prijs. Wat wil je nog meer!
22 mei 2024
Goede producten voor een fijne prijs. Aftersale ook goed in orde . Snelle verzending
16 apr 2024
Goede kwaliteit, ergonomisch niet perfect, t-racer iets tekort en de trekbeugel ook.
31 mrt 2024
Afkort/verstekzaag gekocht. Snelle levering! Tot nu toe heel tevreden met de zaag.
Mooi product, wel jammer dat het multitool niet netjes in het bijgeleverde etui past.
JW

Top service!

Ben erg tevreden over de snelle en correcte afhandeling van mijn vragen, top service!
FK
Fred K.
Bruinisse
18 jan 2024
Mooi assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding Tot op heden ben ik er blij mee
Goede producten tegen scherpe prijzen. Vooral de 20volt producten bevallen mij goed!
Snelle levering en de producten zijn allemaal goed(zonder beschadigingen)aangekomen.