VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

JN
John n.
veghel
Snelle levering, ook defecten (kan altijd) worden snel afgehandeld. Goede service !!
Zoals gebruikelijk prima producten voor een prima prijs. Uitstekende klantenservice.
Alles naar tevredenheid geleverd,ook fijn dat er op een vraag antwoord word gegeven.
Snel afhandeling en en telefoontje dat er foutje was gemaakt en deze is hersteld.
Goede kwaliteit, fijne informatie wat betreft verzending en snelle levering. Top!
Goed materiaal. Prijs kwaliteit top. Snelle levering. Klantvriendelijke service.
PV
Pieter v.
Ravels (B)
22 nov 2023
machine is goed aangekomen, en heeft zich "goed gedragen": project is nu gedaan
De boorhamer doet wat het moet doen. Geen vervelende geluiden. Duidelijke knoppen.
4 okt 2023
Ik ben tevreden met vonroc. Alleen een accu laad niet op dus wil graag een andere
16 mei 2024
Alle producten die ik gekocht heb zijn makkelijk om te werken en goede kwaliteit
TT
Snel geleverd alleen slecht ingepakt erg jammer de losse onderdelen vielen eruit
Een Vonroc heater geeft echt warmte... mooi tijdens deze donkere dagen voor kerst
8 nov 2023
Mooie producten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering zou wel sneller mogen
8 okt 2023
Snel, goed verzorgd, doet wat t beloofd Afgelopen paar weken 3x iets besteld!!👍👍👍
MB
Mona B.
Leiden
25 mei 2024
Mooi compact. De snelheden zijn super goed. Voelt heel prettig en heerlijk stil.
7 mei 2024
Degelijk materiaal tegen een goede prijs. Snelle verzending goede communicatie.

Top kwaliteit

Goed product goede service snelle levering uitstekende kwaliteit en goede prijs
Totale aanschafprijs van batterij en oplader was goedkoper dan ik had verwacht.
6 jan 2024

Het is een mooie zaag.

Het is een mooie zaag die goed hoeken kan zagen. De beschrijving kan iets beter.
19 mei 2024
Snel en goed verpakt geleverd en een hele fijne polijstmachine om mee te werken