Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

1 okt 2024
Bestelling tot op heden niet ontvangen.
2 okt 2024
Teleurstellende kwaliteit product
30 sep 2024
29 sep 2024
15 sep 2024
Nog steeds mn bestelling niet binnen. Mail dat het druk is en dag erna zonder tegenbericht zou verzonden worden. Nog geen tracking ontvangen.
11 sep 2024
ik heb defect telefoon gekregen, hij ging aan en uit..gelijk geroutineerd. lader was binnen 5 minuten leeg.
25 aug 2024

Ze hebben het ergens anders heen gestuurd

Besteld en ze hebben het naar een heel ander adres gestuurd. Nu zware pech!!!
5 sep 2024
Dat de borduurstiksel zichtbaar is aan de achterzijde is echt triest

Lastig dit

Hoe ga ik een review geven terwijl ik nog steeds niks binnen heb
16 sep 2024
Heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen........
19 aug 2024
Geen artikel ontvangen
De bestelling leveren
15 sep 2024
4 sep 2024
28 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling

Artkel en ook hun klanten service niet zoals verwacht

De website van Simply Colors biedt een leuke ervaring om gepersonaliseerde artikelen samen te stellen, waaronder items met babynamen. We waren enthousiast om ons artikel te ontwerpen, kozen een naam en selecteerden het gewenste lettertype. Alles verliep soepel tot aan de bestelling, waarbij we een doos ontvingen met de naam en kleur die we hadden gekozen. Echter, bij het openen van het pakket ontdekten we tot onze teleurstelling dat het konijn werd geleverd met een andere naam op het linkeroor en de juiste naam op het rechteroor. Aangezien dit een cadeau betrof en we ons in tijdnood bevonden, besloten we snel contact op te nemen met de klantenservice voor hulp. Helaas waren we niet tevreden met de geboden ondersteuning en kregen we slechts 10% korting op een volgende bestelling als compensatie. Dit was teleurstellend, aangezien we een foutief gepersonaliseerd product ontvingen, wat we niet hadden verwacht of gewenst.
25 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Teleurgesteld.. Kocht een bidon voor mijn bonuszoon met zijn naam erop voor de kerst. Als je Googled staat er: Bidon BEDRUKT met naam. Leuk! Dacht ik! Echter blijken de letters stickers te zijn en waren deze ook nog scheef op de bidon geplakt. Zeker niet de kwaliteit wat je mag verwachten voor die prijs, kun je beter zelf een bidon van een paar euro kopen en letterstickers. Vervolgens mijn beklag gedaan via mail. Want eigenlijk wil ik het helemaal retourneren, verkopen ze de bidon maar aan iemand anders met nieuwe stickers erop. Maar dat kan natuurlijk niet. Krijg nieuwe stickers opgestuurd, dat ik ze er dan maar zelf op moet plakken voor 15% korting. Nee sorry, dit is niet de kwaliteit en service wat ik van een bedrijf verwacht, dus voor mij was dit de eerste en laatste keer Simply Colors.
25 nov 2023