Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

28 aug 2024
18 aug 2024
Ik vind de prijs van de Dopper aan de hoge kant. Ik heb er een foto op af laten drukken en die valt heel erg tegen. Veel te klein.
15 aug 2024
Het bestelde was precies wat ik wilde en leuk verpakt! Alleen DHL leverde 2 dagen later dan zij via de website aangaven
13 aug 2024
Bestelling wordt snel opgepakt en verder afgehandeld. Toch had ik iets betere kwaliteit verwacht van geleverd product
SA
19 aug 2024
Super mooi konijn met de naam van onze dochter
MP
monique p.
gelderland
12 aug 2024
Altijd goed en snel en netjes geleverd
Top!
13 aug 2024
Geen artikel ontvangen

Simply...

De online leveringswebshop biedt een moeiteloze winkelervaring vanuit het comfort van je huis. Met een uitgebreid assortiment producten, variërend van elektronica en kleding tot dagelijkse benodigdheden, maakt deze webshop winkelen gemakkelijk en handig. Klanten kunnen eenvoudig door het brede aanbod bladeren, producten selecteren en deze met een paar klikken bestellen. De levering aan huis zorgt ervoor dat de gekozen items snel en veilig bij de klant worden bezorgd. Met beveiligde betalingsmogelijkheden en betrouwbare klantenservice is de online leveringswebshop de ideale bestemming voor stressvrij winkelen.

Simply...

9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Badjas l/xl besteld, maar de pasvorm is echt bizar klein. Ook kan de naam achterop niet heel groot, wat dan compleet wegvalt. Een bericht gestuurd, maar geen reactie op gehad. Voor 50eu valt dit echt enorm tegen. Normaal ben ik wel te spreken over Simply Colors, maar dit was echt een miskoop. Aanvulling: Contact gehad, zij hadden verkeerde badjassen binnen gekregen. Helaas konden zij me geen badjas meer bieden, dus krijg ik het geld terug gestort, top service en heel fijn dat ze dit oplossen!
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mooi bedrijf met leuke producten

Het is een mooi bedrijf met leuke producten. Het knuffelkonijn met naam is genaaid op het oor, erg leuk (dat betekent wel dat op de achterkant van het oor, de achterkant van het stiksel zit). Minpuntje vond ik hoe ik het ontving. Het zat onverpakt in een plastic postzak/envelop (die tussen alle pakketpost zit). Had het in een doosje gedaan, dan hoef je de kop van het konijn niet "uit te deuken".
27 okt 2023

bedrukt kussensloop

Ik ontving een bedrukt kussensloop, zag er prachtig uit, maar mijn aangeleverd bestandsformaat was niet goed, daardoor werd de gedrukte afbeelding al snel minder mooi. Na contact opgenomen te hebben, ontving ik een nieuw kussensloop. Deze was bedrukt met een (door simply colors) aangepast bestandsformaat waardoor het resultaat nu mooi blijft. Dank voor de goede service