Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Geïmporteerde beoordeling
mooie degelijke fluovestjes ontvangen, alleen jammer dat er de eerste keer dat ik ze ontwierp, pas na het ontwerp een melding kwam dat ze waren uitverkocht, had het bedrijf nochthans gevonden via een op dat moment gesponsord bericht over fluovestjes... Per email wel snel antwoord gekregen wanneer ze terug te bestellen waren.
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik had voor de kerst verschillende cadeaus besteld zoals wijnglazen met ingegraveerde namen. Deze 3 glazen waren prima. Ik had alleen ook een kaars met, naar mijn idee, een tekst die ingegraveerd zou worden maar dit bleek gewoon een sticker. Dit viel me wel tegen. Dan vind ik de prijs kwaliteitverhouding niet optimaal.
30 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het materiaal is goed, snelle levering. Het enigste wat ze kunnen veranderen is dat ze snel de mail kunnen lezen. Ik had een foutjes in de tekst staan en meteen een mail gestuurd, daarna zijn we op vakantie gegaan en later pas gezien dat je ze moet bellen omdat de mail niet meteen bekeken wordt. Maar is goed opgelost.
30 mei 2024

Jammer

Mutsje met naam erg leuk, daarnaast nog naamstickers besteld die heel erg tegen vallen. Kwaliteit van de sticker ziet er slecht uit. Sticker op het flesje van m’n dochter geplakt en na een paar keer wassen vervaagt de sticker helaas al. Hiervoor elders naamstickers besteld voor mijn zoon en die gaan al 2 jaar mee.

Jammer

Geïmporteerde beoordeling

Goede communicatie, producten en kwaliteit!

Mooie doppers besteld voorzien van ons bedrijfslogo. Prettige samenwerking, mooie kwaliteit doppers voorzien van een logo wat er keurig helder en strak op zit voor een nette prijs. Om de juiste kleuren in ons bedrijfslogo te garanderen kregen wij vooraf een daadwerkelijke proef opgestuurd. Zeker een aanrader!
Geïmporteerde beoordeling

Goede communicatie, producten en kwaliteit!

26 dec 2023

Snelle levering, opdruk kerstbal erg klein

Snelle levering en goede service. Kerstballen waren goed verpakt. Ondanks levering met DHL (Doen Heel Lomp) is het pakketje goed ontvangen. De twee kerstballen zijn van goede kwaliteit en zien er goed uit. De opdruk is erg klein en had veel groter gemogen. Foto en tekst zijn moeilijk te zien in de kerstboom.
26 dec 2023

Snelle levering, opdruk kerstbal erg klein

4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben teleurgesteld over het resultaat van de borrelplank. De afbeelding en de namen zijn erg moeilijk zichtbaar. Op mijn bestelling zag het er vele malen beter uit. Ik heb het wel opgestuurd naar mijn vrienden omdat het voor een speciale gelegenheid was, maar ik ben zeker niet tevreden, helaas...
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wat weer een positieve ervaring. Een van de mokken die ik had besteld was even niet leverbaar. Netjes een mail met de vraag of de bestelling nog kon wachten. Na een telefoontje mijnerzijds werd her grootste deel van de bestelling de volgende dag bezorgd. De ontbrekende mok volgde al 2 dagen later.
15 nov 2023
16 nov 2023

Uitstekende service

De geplaatste bestelling was beschadigd. Na contact (direct) met klantenservice werd er om een foto gevraagd. Binnen een paar minuutjes kreeg ik bericht dat de bestelling opnieuw in productie werd genomen en deze kosteloos verzonden werd. En zowaar, binnen 2 werkdagen was mijn bestelling binnen
16 nov 2023

Uitstekende service

Persoonlijke en goede service

Mijn bestelling kwam gebroken aan; door de koerier helaas niet voorzichtig genoeg vervoerd. Simply Colors beantwoordde mijn mail c.q. noodkreet zelfs in het weekend en zorgde dat het zo snel mogelijk en zonder kosten opnieuw werd verzonden - ook al hadden zij uiteraard geen schuld.

Persoonlijke en goede service

Super bedrijf!…

Ik bestel al een aantal jaar bij Simply Colors als ik iets nodig heb voor mijn 3 kinderen en het is altijd goed en snel geregeld. Snelle levering en goede kwaliteit. Als er iets mis is dan is dan is er snel contact en wordt er gelijk naar een oplossing gezocht. Echt een aanrader!
Geïmporteerde beoordeling

Klacht snel en goed behandeld! Pluim!!

Wij hebben 6 maanden geleden een rugzak besteld, maar helaas liet de binnenlaag los. Na een melding via de klantenservice kregen we binnen een paar dagen een nieuwe rugzak. We gaan er vanuit dat het een productiefout was en zijn dan ook erg blij met de goede en snelle service!
Geïmporteerde beoordeling

Klacht snel en goed behandeld! Pluim!!