Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Snelle levering en mooi!

Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik een mail van hun dat ik na mijn bevalling een gratis mutsje kreeg met de naam van mijn kind. Was het eerlijk gezegd vergeten en kreeg een herinnering dus heb toch maar besteld en nog een fruitbakje met zij naam super leuk en snel geleverd!

Snelle levering en mooi!

Fluor hoodies 🙌🏻

Wij hebben voor ons hele gezin hoodies laten bedrukken. De prints die we wilden stonden niet bij elke hoodie maar door de super fijne service kon dit toch wel! Het bewerken ging heel makkelijk, snelle levering en de hoodies zijn te gek! De fluor kleuren zijn prachtig!
23 nov 2023

Minder tevreden dan voorheen

Ik heb een mail gestuurd naar aanleiding van een bestelling. Bestelling inmiddels binnen, maar geen reactie op de mail. Producten vielen iets tegen in vergelijk met een aantal jaren geleden. Kwaliteit verminderd. Mail beschreven zoals boven ging niet over kwaliteit.
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Had 6 pietenmutsjes besteld en daar de namen van mijn kleinkinderen op laten zetten. In no time kon ik de doos met mutsjes afhalen. Was erg benieuwd naar het resultaat. Dit mocht er zijn. Echt schitterende mutsjes voorzien van duidelijk leesbare namen. Fantastisch.
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Meerdere malen t-shirts met opdruk besteld. Bij laatste 2 bestellingen was kleurkeuze beperkt en viel de uiteindelijk gekozen kleur tegen. Daardoor detoneert de gekozen kleur van de opdruk. Kwaliteit is verder prima, maar de kleur kan zo'n shirtje maken of breken.
18 nov 2023

Dunne maar fijne en stretchy jogger

Snelle levering, even overlegd tav mijn opmerking en toch supersnel geleverd. Mooie broek, wel wat dunner dan gedacht maar toch lekker warm, goed stretchy en pijpen goed op lengte. Ritsjes op de zakken. Brede taille met koord. Goede opdruk. Kortom tevreden.
18 nov 2023

Dunne maar fijne en stretchy jogger

Mooi geborduurd

De geborduurde naam ziet er super mooi uit en het was gemakkelijk online te bestellen. Leuk dat er veel kleuren en lettertypes zijn om uit te kiezen. Het knuffeltje zelf is van mindere kwaliteit helaas, ik denk niet dat deze lang mee zal gaan.

Mooi geborduurd

Geïmporteerde beoordeling
Het geleverde product was snel en goed geleverd. Ook de cadeauverpakking zag er leuk en feestelijk uit. Het ging om twee tassen voor tennis en deze waren leuk versiert met de door mij opgegeven namen. Al met al een aanbevelingswaardig bedrijf.
16 dec 2023

Top online shop!

Top! snelle levering kwalitatief goede producten en je eigen persoonlijke tint aan kunnen geven. Echt een aanrader als je niet meer weet wat je iemand kado wilt doen. Zou mooi zijn als je in de bestaande pakketten nog items kan toevoegen.
16 dec 2023

Top online shop!

Snelle levering, goede service, alles top

We hebben al vaak hier besteld, altijd snelle levering en mooie producten. Dit keer hadden we voor het eerst contact met de klantenservice opgenomen ivm een probleem, dit werd snel en vriendelijk opgelost. Geen gedoe, altijd blij mee!
Geïmporteerde beoordeling
Ik had een koffertje als kraamcadeau besteld. Erg leuk en snel geleverd! Door Dhl alleen op de verkeerde plek bezorgd en nat geworden. Simply colours heeft snel een nieuwe gestuurd zodat ik het cadeautje nog op tijd binnen had. Super!

Snelle levering, goede service, alles top

11 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wat een service! Ik wilde een voerbak voor de hond bestellen met een aantal andere opties dan werd aangegeven. Ze hebben goed meegedacht en het met de aanpassingen snel geleverd. Extreem goede service en mooie producten. Aanrader!
11 nov 2023
23 nov 2023

leuke namen op kookschorten

Het zijn kwalitatief goede schorten. Een jaar geleden had ik er ook al 4 besteld. De nieuwe passen er heel goed bij. Nu hebben al mijn kleinkinderen en oma en opa een zelfde leuke schort voor het koken en bakken. Prima gedaan