Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

leuke namen op kookschorten

Het zijn kwalitatief goede schorten. Een jaar geleden had ik er ook al 4 besteld. De nieuwe passen er heel goed bij. Nu hebben al mijn kleinkinderen en oma en opa een zelfde leuke schort voor het koken en bakken. Prima gedaan

leuke namen op kookschorten

Geïmporteerde beoordeling
Goede service! Eerste bestelling bleek kapot aangekomen, maar ze hebben heel snel een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze keer wel helemaal heel aangekomen en met een mooi resultaat. Blij met de goede en snelle klantenservice!
8 nov 2023

Vier sterren maar……..

Het gekochte product was goed voor een redelijke prijs. Vandaar de 4 sterren. De beloofde leverdatum en de werkelijke leverdatum liepen uiteen. Als het product besteld wordt voor een verjaardag dan kan dat lastig zijn.

Goede en snelle service

Helaas kwam de eerste bestelling kapot aan. Ik heb hierover gemaild en ze hebben het super netjes opgelost. Binnen 2 dagen had ik dezelfde bestelling helemaal nieuw in huis! Super fijne service, snel en goed geregeld.

Goede en snelle service

Erg leuk cadeautje

Ik heb een bal besteld als kraamcadeautje. Wat een leuk artikel kreeg ik thuisgestuurd, en wat vonden de kersverse ouders het een leuk cadeau! De bal ziet er mooi uit, is goed verpakt en snel opgestuurd. Blij mee!

Erg leuk cadeautje

Geïmporteerde beoordeling
Leuke producten! Muts was heel goed gemaakt. Knuffels zijn wat minder mooi, omdat je het borduren op de achterkant ziet. Het is mooier als de voering los wordt gemaakt. Zodat de achterkant er niks onder leid.
16 dec 2023

Leuk en mooi, maar wel duur

Simply colors verkoopt super leuke en mooie spullen. Van zeer goede kwaliteit ook. Het enige minpunt is de prijs. Het is ontzettend duur. Er zijn wel deals en aanbiedingen, maar ook met korting blijft het duur.
16 dec 2023

Leuk en mooi, maar wel duur

Geïmporteerde beoordeling
Goede kwaliteit dopper en print. Goede communicatie. Alleen misschien jullie samenwerking met DHL onder de loep nemen. De levering ging door DHL 2x niet door en was daardoor dagen later dan door jullie gepland.

Goeie service!

Ik had custommade slippers besteld die helaas in de verkeerde maat binnen kwampen. Toen ik dit aangaf hebben ze direct alsnog de goede maat verzonden en deze waren snel binnen. Erg tevreden over deze service!

Goeie service!

Gemixte ervaring

De spulletjes die we hebben besteld kwamen snel aan. Het ziet er ook mooi uit. We hebben echter bij de bestelling van onze autoschermen een set met hele slechte zuignappen ontvangen. Dit viel me erg tegen.

Gemixte ervaring

Geïmporteerde beoordeling
Er was een probleem met het pakketje, de ontvangers hadden het niet gekregen, met 1 telefoontje werd het opgelost en meteen een nieuw pakketje verstuurd... super, ik zou echt zo weer bij jullie bestellen