Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Jute sinterklaas zak

Er word bij aankoop van een grote Jute sinterklaas zak een sfeerfoto afgebeeld met "pakjesavond" deze wijkt enorm af met de daadwerkelijk print! (Op de afbeelding is de tekst op de hele zak vrij groot gedrukt te zien!) Helaas in werkelijkheid is de afdruk kwa lettergrootte maar 1cm. De naam van mijn dochter is de helft kleiner en is dus zo klein gedrukt dat deze niet leesbaar is! Bij contact opnemen met de klantenservice werd dit onderzocht en kreeg ik te horen dat dit zo hoorde, kreeg ik 2,50€ retour gestort van mijn aankoop en een excuses, hierbij werd ook vernoemd dat de sfeerfoto verwijderd werd! En tot op heden staat deze nog steeds op de site afgebeeld! Helaas!

Jute sinterklaas zak

1 mei 2024

Gepersonaliseerd teddy tasje, slechte levering

Tasje besteld, eerste keer niet ontvangen en netjes gemeld. Inmiddels zelf ander tasje gekocht aangezien er tijd overheen ging. Toen kreeg ik ineens te horen u krijgt toch wel een nieuwe (top natuurlijk). Gevraagd of ik ook een tegoedbon kan krijgen of iets anders mag uitkiezen van het zelfde bedrag. Kon niet want tasje was al verzonden punt, nou goed dan gebruik ik het als reserve tas. Nu komt dit tasje ook weer niet aan… Te jammer dit!!!

Gepersonaliseerd teddy tasje, slechte levering

Geïmporteerde beoordeling
Ik had een vraag en op de site staat dat je die per whatsApp moet stellen, ik dat gedaan maar dan krijg je dus gewoon geen antwoord. Kijk als je dat op je site zet moet je het ook waar maken, en dan niet later mailen met een flauwe smoes dat door drukte je geen antwoord kunt geven. Ook blijkt dat de kleuren niet kloppen, heb een beker, broodtrommel en tas besteld maar de kleur van de tas is heel anders dan beker en trommel, echt heel jammer.
Geïmporteerde beoordeling
Er stond levertijd 2 werkdagen, uiteindelijk ruim een maand moeten wachten op mijn kraam cadeau. Elke keer werd er gezegd volgende week komt het binnen, maar elke week moest ik er zelf achteraan om te vragen waar het bleef. Communicatie dus ook slecht. Ik vroeg om een compensatie oid zoals een kleinigheidje zodat ik alvast iets kon geven als kraam cadeau, er werd niets voor me gedaan. Dus absoluut geen aanrader!
5 nov 2023

Lelijk gestikt

Knuffel ontvangen met naam er op gestikt. Helaas is de naam helemaal doorgestikt waardoor deze aan de achterkant helemaal door is, ziet er erg lelijk uit. Eerder bij een ander bedrijf naam op eenzelfde knuffel laten zetten en deze was veel mooier gezet, niet helemaal door de knuffel heen, maar alleen aan de voorzijde te zien. Dit is wat meer werk (knuffel openmaken) maar veel mooier.
16 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Op de drinkfles kan geen naam afgedrukt worden van meer dan 10 letters. Jammer als je kind Marie-Louise heet !! Als je een vraag aan de klantenservice stelt , moet je wel 9 dagen wachten ! Service is beneden peil. Er wordt een afwijkend antwoord gegeven om maar van de klacht af te komen.
16 mei 2024

Verkeerde naam geleverd

Ik had een knuffel besteld met mijn zoontjes naam er op, ik weet niet wat er is gebeurt maar de standaard naam is er opgekomen. Kreeg alleen 50% korting op een nieuwe knuffel, en geen geld terug. (Had ook al 20% op de knuffel die fout was) Een tweede knuffel wordt hier niet meer gekocht.
31 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
De afbeelding op de kerstbal die ik had besteld, was zo klein, dat de ontvangers niet eens konden zien dat er een mooie foto van hun pasgeborene opstond. En de letters al helemaal niet. De foto kon niet worden vergroot. Erg treurig dit.
31 dec 2023

Slecht product

2 kinderbordjes besteld. Deze kunnen niet in de vaatwasser. Maar deze trekken al krom van warm eten. Niet praktisch, niet kindvriendelijk en veel te duur. Niet bruikbaar waarvoor ze bestemd zijn.

Slecht product

Geïmporteerde beoordeling
Niet zoveel mail sturen 😡ik wordt er echt een beetje simpel van . Heb al gezegd dat ik de producten vond tegen vallen en al 3 x afgemeld voor de nieuwsbrief maar ze blijven het sturen .
Geïmporteerde beoordeling

Iets op tijd nodig? Bestel hier niet.

Prima kwaliteit, maar de customer service is slecht. Mijn bezorging deed er ruim twee weken over. Niet te geloven. Bijna te laat om het cadeau te kunnen doen.
4 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Iets op tijd nodig? Bestel hier niet.

Geïmporteerde beoordeling

Oei, stelt echt niks voor

Oei, dat valt vreselijk tegen! Op het plaatje zag het er bij de bestelling prachtig uit! Het resultaat stelt echt niks voor, sorry. Héél teleurstellend