PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

952 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.706 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

24 mrt 2024
Planten goed opgekweekt en prima verpakt. Echter!!!! Op de site staat dat je her bezorgtijdstio zelf kan kiezen,' maar DHL heeft daar maling aan. Zij bezorgen gewoon bij het servicepunt en delen dan ook nog eens niet duidelijk mee wanneer dat gebeurt. Helaas want ik koop graag bij Plantbezorgd.
24 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling Harry, je kan in het opmerkingenveld inderdaad je voorkeursdag van levering aangeven, dan houden wij daar rekening mee. Mocht je overigens een voorkeur voor PostNL hebben dan kun je dit ook in het opmerkingenveld aangeven, wij werken met beide partijen. Veel tuinplezier van je bestelling!
Geïmporteerde beoordeling
Verassend snelle levering, knappe en handige verpakking. Plantgoed in prima staat, gemakkelijk te behandelen. Planten zien er gezond en krachtig uit, met sterke compact samenhangende kluit. Een plezier om te planten. Nu nog de lente om groei in gang te zetten.... Ik heb er volle vertrouwen in.
25 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed bedrijf. Komt gemaakte afspraken na. We hadden te weinig hedera bestel. Na bellen werd aangegeven is niet erg. Wij bellen dezelfde kweker dat we hedera nodig hebben van dezelfde lichting. Na bericht stond alles klaar in een container zoals afgesproken. De planten zijn van goede kwaliteit.
LD
2 mei 2024

Goed bedrijf!

Grote keuze, goede planten, vriendelijk en snel antwoord op vragen. Op de eerste foto staan ook planten die ik anderhalf jaar geleden bij PlantBezorgd heb gekocht. Door tuinwijziging nu meer planten nodig en weer naar volle tevredenheid gekocht. De laatste is vandaag de grond ingegaan!
13 mei 2024

Planten zeer verzorgd verpakt

Planten werden niet bezorgd volgens de afgesproken avondlevering, daar kon Plantbezorgd niets aan doen. Kreeg meteen de verzendkosten retour. Heel attent. na verblijf van drie dagen in een kartonnen doos waren de planten nog steeds vochtig. Ze hebben weinig te lijden gehad.
17 mrt 2024

Geen Stro of Hooi in de verzend doos doen en wrapping om de planten doen ivm beschadiging …

Geen Stro of Hooi in de verzend doos doen want sommige mensen kunnen allergische reacties hebben op stro en hooi, verder de bezorger informatie geven om rustig met pakket om te gaan want al mijn planten en Aarde lagen door de doos heen en sommige bladeren waren beschadigd,
23 mrt 2024
Bedankt voor je feedback, wij nemen deze mee. We zullen altijd voor een zo natuurvriendelijke verpakwijze gaan. We gaan ervan uit dat een bezorger met pakketten om gaat zoals hij om gaat met zijn eigen spullen, de pijlen op de doos helpen hem hierbij. We noteren deze klacht wel! Veel plezier van de bestelling en mochten er nog vragen zijn of onverhoopt uitval stuur ons gerust een e-mail op info@plantbezorgd.nl
25 apr 2024
Planten zijn ok. Alleen wat rommelig verpakt. Ik heb eerder bij plantenwinkel.nl besteld en ik vond de verpakking beter geregeld en ook de planten mooier. Maar deze winkel is ook wat duurder. Het assortiment bij plantbezorgd.nl is volgens mij ook groter.
25 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Lydia, wellicht zit hem het verschil in de natuurvriendelijke verpakkingsmaterialen die we gebruiken ipv plastic verpakkingen? Mocht je nog tips hebben dan horen we het graag op info@plantbezorgd.nl. Veel tuinplezier van je bestelling!
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bijna alles liep perfect. Vlotte bestelling en levering. Het enige dat scoorde is dat de doos op de zijkant voor de deur werd afgelegd, jammer van dit schoonheidsfoutje dat een beetje frustrerend is daar we thuis waren om deze doos correct te ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling
In een woord GEWELDIG Goede prijs Zeer snelle levering Zeer goede kwaliteit Zeer goed verpakt Snelle communicatie en afhandeling Ondanks een verkeerde levering zeer snel en netjes gereageerd en alsnog geleverd Zeker een aanrader om hier te bestellen
Geïmporteerde beoordeling
De kwaliteit van de planten is zeer goed. We hadden er in het voorjaar gekocht en die zijn deze zomer zeer mooi gegroeid. Daarom hebben we nu het 2de deel van de tuin aangelegd en terug onze bloemen en planten gekocht via plantbezorgd!
Planten werden keurig verpakt en super snel geleverd. Jammer alleen dat de gratis beloofde organische mest er niet bij werd geleverd Gratis mest bij de bestelling was een actie .Jammer genoeg niets ontvangen. Verder prima groen
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review, ik zie dat bij deze bestelling de kortingscode niet is gebruikt, vandaar dat er geen emmer meststof is meegeleverd. Geef bij een bestelling in de toekomst even naar de emmer meststof in het opmerkingenveld, wij hebben er nu notitie van gemaakt, ontvang je hem alsnog :-). Veel plezier van het helmgras!
14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
In bijna mijn hele tuin staan planten van Plantbezorgd.nl. Duidelijke website en prachtig ingepakte planten. Elke keer weer als een cadeau uitpakken voor het verder verfraaien van mijn tuin. Ik raad iedereen deze webshop aan.
21 apr 2024
Mooie verzorgde Toscaanse klim jasmijn binnengekregen. Goed verpakt! Mooi opgekweekt. Contact gehad met bedrijf omdat er iets in de bevestiging mis was gelopen door een misverstand. Snel opgelost! Vriendelijk en behulpzaam.
21 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Rabya, veel plezier van je bestelling!
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering met mooie plant alleen de bezorging van dhl is weer eens shit. Op de doos staan pijlpunten wat boven en onder is. De bezorger houdt daar geen rekening mee, zodat de plant op zijn kop bezorgd is.
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer mooie planten (rozen) tegen onklopbare prijzen - hetzelfde mag gezegd worden van de verzending : zeer verzorgd en goedkoop geleverd (naar België) in best milieuvriendelijke verpakkingen. Absolute aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
Planten werden netjes en snel geleverd. Manier van inpakken zeer netjes en professioneel (met papier en stro!). De plantjes waren mooi vochtig. Heb er veel vertrouwen in dat vrijwel alle plantjes aanslaan.
Geïmporteerde beoordeling
Planten zij zeer snel bezorgd, en in stevige verpakking om schade tegen te gaan. De geleverde planten waren van zeer goede kwaliteit. Ik kan iedereen aanraden om hier je planten te bestellen.
Beste Die man is hier aangekomen met die Lagerstroemia Indica en was heel vriendelijk.Dus volgens mij moet je niets verbeteren.En hoop dat ik in de toekomst nog gebruik maak van jullie
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je beoordeling Julien, veel tuinplezier van de bestelling!
20 mrt 2024

Fijn mailcontact, goed verpakt en mooie planten

Fijn mailcontact over de planten die iets vertraagd waren door leverancier. Toen de planten geleverd waren, waren ze heel netjes verpakt. Iedere plant zag er goed en degelijk uit.
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Britt, veel tuinplezier van je bestelling!
BV
Betty V.
Eastermar
16 mei 2024

De verpakking prima, planten niet allemaal goed.

De verpakking, verzending en communicatie betreffende de verzending was goed. De meeste planten waren van prima kwaliteit, een aantal iets minder. Ik hoop dat deze toch aanslaan.