PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

953 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.707 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

Geïmporteerde beoordeling
Vandaag mijn clematis cirrhosa ‘Wisley Cream’ ontvangen, hij ziet er prachtig uit, ik wacht nog even met planten omdat het zoveel geregend heeft maar het komt vast goed 👌bedankt.
3 mrt 2024
De bezorging is prima en omdat het om planten gaat kan ik nog weinig over de kwaliteit zeggen, ze zijn goed geworteld maar ze moeten nog verder groeien. Na de zo er weet ik meer
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review, veel tuinplezier van de bestelling!
29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Planten waren goed en zorgvuldig verpakt en verzonden. Goede mooie gezonde planten. Goed gewortelt. Heel erg te vreden. Nu wachten tot volgend jaar. Ziet er veel belovend uit.
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De planten zijn netjes bezorgd mooi verpakt en voorzien van voeding verder zijn het mooie compakte struikjes ik beveel plantbezorgd.nl dan ook aan voor verdere bestellingen .
30 apr 2024

Heel netjes

Duidelijke bestelsite. Snelle levering, netjes verpakt, nette plantjes. Een plantje was beschimmeld en we krijgen direct een nieuwe bezorgd met een attent berichtje erbij!
Geïmporteerde beoordeling
Om half 12 in de avond een bestelling geplaatst. Al voor half 10 telefonisch contact erover. Planten can prima kwaliteit werden keurig op tijd en volgens afspraak bezorgd.
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
2 keer planten bij deze bedrijf besteld. Ben erg tevreden. Planten zijn in top conditie en binnen 3 dagen naar huis gebracht. Echt een top service! Ben super tevreden.
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mooie gezonde en grote planten ontvangen. Snelle levering en heel goed verpakt. Want je denkt, hoe kunnen ze zoiets goed versturen, nou dat is van hoog niveau.
12 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Meer dan zeeeeer tevreden! Super fijne communicatie met de eigenaar en de correcte levering en de bestelde platen waren beter dan verwacht!! Wij zijn zeer tevreden 😊
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel tevreden,de planten waren hier de dag nadien al,ondanks dat ze pas in de namiddag besteld waren Planten worden goed verpakt geleverd,ik ga hier nog bestellen
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb bij plantbezorgd al vaker besteld dat zegt eigenlijk genoeg mooie volle planten keurig verpakt en snel geleverd zal zeker nog meer bestellen voor de tuin
25 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede communicatie, snelle levering en een duidelijke beschrijving over de verzorging van de planten. Planten waren keurig verpakt en zagen er super netjes uit.
5 mei 2024
Goede en snelle service. Ontving bericht dat de bestelde plant niet tijdig op voorraad was en kwamen met een prima alternatief dat heel snel werd geleverd.
14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, goed verpakt en netjes afgeleverd. Duidelijke beschrijving meegeleverd. Planten oogden zeer goed verzorgd en staan er inmiddels keurig bij!
Geïmporteerde beoordeling
Via de website snel en makkelijk mijn keuze kunnen maken. De planten werden in prima conditie geleverd. Verpakking helemaal oké. Ik kom zeker hier terug.
24 mrt 2024
DHL had plant bij de voordeur neergezet en die heeft blijkbaar een voorbijganger meegenomen, ze hebben meteen een nieuwe kosteloos opgestuurd..klasse...
24 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling Ton, wij hebben dit verder opgepakt met DHL. Kun jij de plant mee richting Oostenrijk nemen 😉. veel tuinplezier van de Camelia!
24 apr 2024

Sterke mooie planten

Heel goed ingepakt, planten zijn helemaal niet uitgedroogd in de doos. Sterke planten, ik heb hier al eens eerder besteld enkele jaren geleden.
25 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Sarah, veel tuinplezier van de bestelling!
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk planten "shoppen" overzichtelijke site, duidelijke communicatie en een hele snelle levering. Top. Ik kan plantbezorgd 100% aanbevelen.
17 apr 2024

Tot nu toe prima!

So far, so good. Netjes milieuvriendelijk verpakt bezorgd. Plantjes zien er gezond uit. Prijs is ook fijn. Nu even afwachten of alles aanslaat.
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Monique, veel tuinplezier van je bestelling!
Geïmporteerde beoordeling
Goede overzichtelijk website, duidelijke omschrijving met betrekking tot potmaat en planten , vlotte levering, zeer goed verpakt, mooie planten