PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

953 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.707 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

EV
EBEM v.
Wintelre
14 apr 2024
Fijn bedrijf, in ieder geval mijn ervaring is vertrouwd en betrokken! Met de motor mijn plantjes opgehaald en met plezier ze in bakken gezet.
14 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Eugene, veel tuinplezier van de Gardenia’s!
11 mei 2024
Kwaliteit van de planten is prima. Fijne website, duidelijke communicatie. Het assortiment mag wat mij betreft nog wel wat uitgebreider.
13 mei 2024
Makkelijk besteld en snel bezorgd. Echter 1 plantje beschadigd tijdens transport maar daarvan is inmiddels een nieuw exemplaar onderweg.
18 apr 2024
Planten na bestelling goed ontvangen Wel wat kleiner dan beschreven maar na een opmerking hierover is het direct en goed opgelost .Top
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Jan, veel tuinplezier van de bestelling!

Top!

Ruim aanbod Goede service: Verkeerde cultivar van een plant opgestuurd. Binnen enkele dagen heb ik kosteloos de goede plant ontvangen.
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Roel, veel tuinplezier van de bestelling!
21 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling en bezorging werden prima afgehandeld. De maat van de geleverde planten was precies wat we besteld hadden. Goede service .
2 mei 2024

Uitstekend en snel

Bestelling was snel verwerkt en bezorgd. Keurig verpakt. Plantjes zijn klein, maar zien er goed uit. Staan inmiddels in de volle grond
SV
Sonia V.
Geluveld- Belgie
22 mei 2024
Levering zoals aangegeven, alles netjes in de pot, met telkens stro er tussen om niet om te vallen, niet uitgedroogd, gewoon perfect
JR
Joop R.
Rotterdam
16 mrt 2024

Goede kwaliteit en snel bezorgd

De plantjes kwamen goed verpakt en in goede staat aan. In de doos ipv plastic chips ter bescherming ,natuurlijke houtsnippers en stro
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Joop, veel tuinplezier van je bestelling!
Geïmporteerde beoordeling
Heel snelle en vriendelijk communicatie. Ze hebben dit allemaal snel geleverd en in goede conditie. Planten van zeer mooie kwaliteit!
Geïmporteerde beoordeling
Stevige plant( vlinderstruik) zet goed aan. Heel goed verpakt voor transport . Zal vast vaker planten bestellen.Prijs viel ook mee.
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De planten werden keurig op tijd geleverd en zagen er goed verzorgd uit! Inmiddels heb ik ze geplant en hoop ik dat ze gaan groeien.
Geïmporteerde beoordeling
Vlotte levering, mooie frisse struikjes voor een mooie prijs. Geen enkel beschadigd of ondermaats exemplaar. Kortom, zeer tevreden!
Geïmporteerde beoordeling
Goed verzorgt , zoals omschreven op de begeleidende brief EN de plant ondanks het weer is aangeslagen ,in afwachting van de bloemen
17 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Al verschillende keren bij PlantBezorgd besteld , steeds TipTop in orde ! Goed verpakt voor transport en planten in goede conditie.
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vooraf goed contact/advies met PlantBezorgd, mooie kwaliteit van de geleverde planten en de bezorging en verpakking was ook super.
28 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De hortensia's werden op donderdag besteld en zaterdagochtend bezorgd in perfecte staat. Ik beveel Plantbezorgd aan iedereen aan.
Geïmporteerde beoordeling
Planten zien er goed uit. Bestelproces en bezorging top geregeld en ook nog een snel en positief antwoord op je opmerkingen.
5 mei 2024
De budlea was zeer goed verpakt voor de verzending en zoals afgesproken. Of de plant het goed gaat doen is nog afwachten
Aankondiging van de bezorging, korte tijd tussen bestelling en levering. Verder prima verpakt en kwalitatief mooie planten!
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review Geert, veel tuinplezier van de bestelling!