PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

953 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.707 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bezorging verliep volgens plan. Of de planten aanslaan moeten we nog afwachten maar we gaan er wel van uit.
TH
17 mrt 2024

Goede profeten, snel geleverd

Snelle levering, planten keurig beschermd voor transport. En dan ook nog goede prijs/kwaliteit verhouding
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Titia, veel tuinplezier van je bestelling!
Netjes verpakt .. plantjes nog klein maar het is nog vroeg in het seizoen dus dat zal helemaal goed komen
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review, geen zorgen, de bladverliezende soorten komen nu pas net weer op. Veel tuinplezier van de bestelling!

Uitgebreid advies en mooie kwaliteit

Makkelijk telefonisch bereikbaar, vriendelijk, uitgebreid advies, heel mooie kwaliteit planten. Perfect!
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review, veel tuinplezier van de bestelling!
Geïmporteerde beoordeling
Super tevreden goede kwaliteit alles wat ik over een paar jaar verstreken besteld heb doet het heel goed
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle reactie en verzending ,echter DHL was het Pakket kwijt dus hij werd een paar dagen later bezorgd.
17 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super!! Binnen 2 dagen bezorgd ook op de mail reageerde Bart snel, volgende keer bestel ik weer hier!!
Geïmporteerde beoordeling
We zijn erg tevreden over Plantbezorgd.nl. Duidelijke site , keurig verpakt en mooie frisse planten 🪴.
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Binnen twee dagen netjes verpakt ontvangen. Schrok eerst van de kleine verpakking maar alles zat er in
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg tevreden, plantjes netjes verpakt en goed aangekomen. Staan inmiddels in de grond. Dik compliment
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Perfect! Mooie plant, ruime pot en verse potgrond. Snelle bezorging, goed verpakt. Ja, zéér tevreden!
22 apr 2024

Bij vragen via e-mail een snel reactie

Bij vragen via e-mail kreeg ik een snel reactie, mogelijk om bezorg datum te regelen. Super service.
23 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Bridget, veel tuinplezier van je bestelling!
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Praktische website, bestelling snel geleverd en een mooie plant ontvangen in een handige verpakking.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en mooie plant van goede kwaliteit. Perfect geholpen door de vriendelijke eigenaar.
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerste keer bij Plantbezorgd besteld. Producten zijn van goede, mooie kwaliteit! Zeer aan te raden!
Goede communicatie over de aflevering mogelijk. Uitstekende kwaliteit planten. Prima verpakking.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review Johan, veel tuinplezier van de bestelling!
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering in degelijke verpakking. Zo te zien kwalitatief in orde,benieuwd naar het voorjaar
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben erg tevreden met deze mooie plant. Snelle en goede levering. Hij heeft nu een mooie plaats.
8 mei 2024
Prima nazorg na ongelukje bij verzenden! Vriendelijk te woord gestaan en zaak netjes afgehandeld!
1 mei 2024

prima bedrijf

Snel geleverd en goed verpakt zodat de plantjes mooi en heel gebleven zijn gedurende het vervoer.