PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

953 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.707 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

FV
Femke v.
Vorden
21 apr 2024
Snel geleverd en zorgvuldig verpakt… mooie, stevige plantjes. Nu hopen dat ze goed aanslaan ;)
21 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Femke, veel tuinplezier van je bestelling!
15 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super alles goed doorgegeven op tijd geleverd en heel goed verpakt.erg tevreden dank jullie wel
de snelle service door nieuwe zending na fout bezorgdienst, de struiken zien er heel goed uit.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review Pieter, fijn dat we de zending alsnog bij je hebben kunnen krijgen, veel tuinplezier van de bestelling!
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige planten, heel goed verpakt. Prettige persoonlijke communicatie! Echt een aanrader!!!
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling van de planten zijn vlot geleverd n goed verpakt. Ze zien er mooi en gezond uit.
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Echte aanrader. Snelle levering, planten zoals omschreven in goede conditie en keurig verpakt.
12 mei 2024
Erg snelle levering, de plantjes zagen er fris uit en waren zelfs groter dan ik had verwacht.
9 mrt 2024
Duidelijke beschrijving op de website voor de verzorging en snelle bezorging van het pakket.
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goed bedrijf , alles in dozen verpakt , snel geleverd ,planten zien er fantastisch uit !
Geïmporteerde beoordeling
Top kwaliteit geleverd. Volgende dag in huis. Goed verpakt. Sterke planten. Alleen maar lof😄👍
18 mei 2024
Planten waren heel goed verpakt. De aarde in de potten was nog vochtig. Planten zijn prima.
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
de plant zag goed uit en heeft nu een plekje in de tuin, dus nu even afwachten wat hij doet!
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Plantbezorgd mij een tevreden gevoel. Concurende prijs, zeer goed verpakt en snel ontvangen.
27 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Planten zijn prima ingepakt en bezorgt. Waren goed nat en staan inmiddels op een mooie plek
Goede service en makkelijk om iets te overleggen dat van de normale gang van zaken afwijkt.
Bedankt voor je review, veel tuinplezier van de bestelling!
Netjes dat ik werd gebelt dat het een palletzending werd met de vraag waar neer te zetten.
17 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
eerste ervaring met plantbezorgd planten goed verzorgd en veilig ingepakt prima kwaliteit
16 mei 2024
Supersnel en prima verpakt. Goede instructies en garantie als de planten niet aanslaan.
5 mei 2024

Prima webshop

Snel verzonden en goed verpakt. 1 plant was wat minder goed ontwikkeld dan de andere 2.
Mooie gezonde planten,die zeer goed verpakt verstuurd worden. Goede en snelle levering.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je beoordeling Paul, veel tuinplezier van de bestelling!