F.T. Products- Logo - Beoordelingen

F.T. Products

688 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden688 beoordelingen in totaal

Slechts een verloopstuk besteld voor de hemelwaterafvoer van de stacaravan.Snel geleverd. Maar ik had toch wat meer informatie nodig over de maatvoering, materiaal etc. Gebeld op de dag dat ze gesloten waren, natuurlijk wordt dan de telefoon niet aangenomen. Toch werd korte tijd later teruggebeld door mijnheer. Ik kon mijn vraag stellen, hij nam de tijd om mij alles duidelijk en begrijpbaar uit te leggen. Nu bleek dat ik nog wat aanvullend materiaal nodig had. Moesten binnenkort toch in de buurt van mijn woonplaats zijn, mijnheer stelde voor dat ze het materiaal zouden kunnen afgeven. Geweldig toch, wat een service, denkt met je mee en is geduldig, zoiets maak je zelden meer mee.

25 apr 2024
Het bedrijf is niet erg betrouwbaar, houdt zich niet aan de levertijden en beantwoordt geen e-mails. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Beoordelingen voor F.T. Products

26 jun 2024
3 jul 2024
Ik heb het juist ontvangen dus een beetje vroeg om er sterren op plakken...momentje graag!
21 jul 2024
Ik wacht al een paar dagen op mijn bestelling, heb gehaald maar krijg geen respons.
25 jul 2024
Beste klant, We weten niet waar dit is mis gegaan maar uw product heeft inderdaad flink wat vertraging opgelopen tijdens transport. Dat betreuren we zeer!! We hebben de track en trace nog eens voor u nagelopen en gezien dat uw pakket inmiddels wel is geleverd gelukkig, alleen veel later dan onze richtlijnen zijn. We gaan hier zeker even uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak, en we wensen u alsnog een mooi groen gazon toe. Met vriendelijke groet,' Team F.T. Products
14 jul 2024
Geen originele verpakking maar blanco plastic zonder opschrift
30 jun 2024

Fantastisch

16 apr 2024
Bedankt voor uw review. Kleine moeite om u even verder te helpen zodat u de juiste middelen in 1 keer in huis heeft. En als uw adres op de route ligt zijn we zeker niet de moeilijkste om het pakket even af te komen geven. We danken u nogmaals voor uw bestelling en zien u graag weer terug.
FV
Frank v.
Wateringen

Review van een tevreden klant

Alles verliep vlekkeloos zowel het bestellen alswel de communicatie via de mail. De produkten werden snel en keurig verpakt geleverd. En ook niet onbelangrijk de prijs van de produkten zijn zeer acceptabel. Dus lieve mensen niet langer uitstellen u kunt met een gerust hart hier bestellen.
Antwoord van F.T. Products
Wat een fijne beoordeling. Hier worden we erg blij van. Het is goed om te weten dat uw bestelling zoals het hoort goed is ontvangen en de producten zoals beloofd op tijd werden geleverd. Dat we dan ook nog worden aanbevolen bij eventuele toekomstige klanten is echt een bonus. Bedankt voor uw moeite, en we zien u graag de volgende keer weer terug in onze webshop of winkel.
17 mei 2024
Andere vervoerder zoeken, Post.nl 4 dagen. Te lang. Snap dat jullie daar niets aan kunt doen. Zeer attent en fijn als jullie beloven dat het binnen zeer korte tijd afleveren bij vervoerder, maar als de vervoerder zo lang er over doet!!! Jammer.
23 jun 2024

Perfect artikel… maar ik kende het al

Perfect artikel… maar ik kende het al , volgende keer geen doos meer nemen van een elektro-groothandel , ik wou het eerst niet aannemen van de leverancier omdat ik daar niks besteld had
JB
JWM B.
Wezep
14 apr 2024
Vlotte bezorging en uitzonderlijk beschermd tegen beschadigingen! Ik heb nu een halve 240ltr. afvalcontainer vol verpakkings plastic!! Maar goed, de bestelling is perfect aangekomen!!
16 apr 2024
Bedankt voor uw review. We begrijpen helemaal dat u even verbaasd ben over het beschermingsmateriaal. Helaas is de vervoerder van onze grote pakketten niet erg zuinig met de pakketten en na meerdere malen flinke schade en teleurgestelde klanten als ze de doos open maken hebben we besloten om deze opvulling te gaan gebruiken tegen alle klappen. De vervoerder stelt namelijk de eis dat het pakket 100 kilo moet kunnen dragen en van minimaal 1 meter hoogte moet kunnen vallen. De bloempotten zijn hier natuurlijk niet tegen bestand. Het is al gebruikt plastic en wordt dan nogmaals gebruikt om uw bestelling te beschermen. Het is dus wel gerecycled materiaal, maar zoals u al omschrijft. De bestelling is nog heel en goed aangekomen. Mocht u andere producten bestellen dan zult u zien dat alleen hierbij deze manier van bescherming wordt gebruikt! Bedankt voor uw reactie en klacht, we gaan het zeker mee nemen om te zien of we dit toch nog anders kunnen oplossen!

Top service

Ik had een vraag over mbt een vertraagde bestelling. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en bestelling werd nog net op tijd met eigen vervoer op locatie geleverd. Grote klasse!
15 jun 2024
Lekker snelle verzending. De stolp was goed ingepakt. Jammer dat het plastic redelijk dun was maar voor die prijs kan het eigenlijk ook niet anders. Al met al een goede winkel.
Prachtig vogelhuisje voor de specht en niet duur!!!! Wel een tip: stuur een bevestigingsmail als je de bestelling hebt ontvangen....duidelijkheid voor de klant.
Antwoord van F.T. Products
Bedankt voor uw review. De specht gaat erg blij zijn met dit mooie vogelhuis. Prachtige foto ook! Bedankt voor uw terugkoppeling over de bevestigingsmail. De website hoort u namelijk na een succesvolle betaling wel degelijk een e-mail te sturen. Excuses dat u deze niet heeft ontvangen. We gaan zeker even controleren waar dit fout is gegaan. Nog veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens.
6 mei 2024

Snel en bereikbaar

De volgende dag al de stolpen gekregen en toen ik daarna naar hun belde om meer info over een vervolgzending ook meteen contact gehad en goed geholpen
Heel klantvriendelijk. De zakken potgrond werden voor mij in de tuin gezet en ik werd ook netjes van te voren gebeld voordat de potgrond bezorgd werd.
6 jun 2024
Vriendelijk en correcte service. Ik werd opgebeld omdat niet alle gegevens correct waren ingegeven en zij een goede en juiste service wilde leveren.
21 mei 2024
Vogelhuisjes gekocht, één kwam beschadigd aan. Dit gemeld en het is meteen opgelost. Kreeg een nieuw huisje opgestuurd Dik tevreden over de service