F.T. Products- Logo - Beoordelingen

F.T. Products

688 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden688 beoordelingen in totaal

Slechts een verloopstuk besteld voor de hemelwaterafvoer van de stacaravan.Snel geleverd. Maar ik had toch wat meer informatie nodig over de maatvoering, materiaal etc. Gebeld op de dag dat ze gesloten waren, natuurlijk wordt dan de telefoon niet aangenomen. Toch werd korte tijd later teruggebeld door mijnheer. Ik kon mijn vraag stellen, hij nam de tijd om mij alles duidelijk en begrijpbaar uit te leggen. Nu bleek dat ik nog wat aanvullend materiaal nodig had. Moesten binnenkort toch in de buurt van mijn woonplaats zijn, mijnheer stelde voor dat ze het materiaal zouden kunnen afgeven. Geweldig toch, wat een service, denkt met je mee en is geduldig, zoiets maak je zelden meer mee.

25 apr 2024
Het bedrijf is niet erg betrouwbaar, houdt zich niet aan de levertijden en beantwoordt geen e-mails. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Beoordelingen voor F.T. Products

De service. Het meedenken over de door mij per ongeluk niet betaalde verzendkosten. 's Avonds laat nog telefonisch contact. Top.
16 apr 2024
Bedankt voor uw review. Erg fijn dat u onze service waardeert en wil delen met onze (toekomstige) klanten. Mocht u volgende keer nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd weer even contact opnemen. Graag tot ziens!

uitstekend..

Dat ik teruggebeld werd. De mijnheer aan de telefoon nam de tijd en hielp mij bijzonder goed. Nog bedankt voor het extraatje.

Top

Ging wat mis met de betaling. Hun ging er achteraan en hebben het opgelost. Snel geleverd mooie potten voor een goede prijs.
Antwoord van F.T. Products
Beste Jolieke, We hebben helaas nog steeds niet kunnen achterhalen waar het precies is fout gegaan, maar zijn blij dat we ervoor hebben kunnen zorgen dat uw geld zo spoedig mogelijk werd terug geboekt. We raden ook iedereen aan bij problemen op de site even contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw bestelling en heel veel plezier met uw bloempotten. We staan de volgende keer graag weer voor u klaar.
AN
aw n.
Groenlo
snelle levering alleen ben ik gewent dat ik als je voor 20 euro besteld dat je geen verzending hoeft te betalen
Antwoord van F.T. Products
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat er webshops zijn die inderdaad deze korting geven op de verzending omdat hun prijzen hoger liggen. Maar ondanks dat we deze korting niet kunnen bieden blijven we erg voordelig waardoor u waarschijnlijk toch voor ons heeft gekozen. We danken u voor uw bestelling en graag tot ziens!

Aanrader!!!!

Ze hebben de benodigde spullen op voorraad. Nette prijzen en razendsnel geleverd in een zeer goede verpakking.
KE
Karin E.
Maastricht
16 jun 2024
Besteld artikel als omschreven op de site. Snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
29 apr 2024
Snel en persoonlijke service! Er werd zelfs een kaartje met felicitaties meegestuurd. Super!
25 mei 2024
Besteld en ontvangen Dat is wat ik verwacht en daar werd vrij snel aan voldaan.
26 mei 2024

Geweldig.

Super snel geleverd, en prima kwaliteit.Zeker voor herhaling vatbaar.Top👍👍
CD
Cornelis d.
Driebergen-Rijsenburg
30 apr 2024
Binnen 24 uur geleverd. En goed kunnen volgen waar mijn bestelling was.
Produkt zoals beschreven en op foto. Snelle afhandeling en verzending.
Antwoord van F.T. Products
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Graag tot ziens!
28 mei 2024

Hele goede service.

Snelle levering en bij persoonlijk contact heel vriendelijk geholpen.
2 jun 2024
Product voldoet aan de verwachting en werd geleverd zoals beloofd.
15 mei 2024

Mierenpoeder

Prijs/kwaliteit goed,levertijd 4 dagen later maar lag aan post nl
19 mei 2024
Snelle levering, goed verpakt, goed product, werkt naar wens 👍🏻
5 jun 2024
overzichtelijk, duidelijke info, en snelle en correcte levering
Voordelige prijs ondanks verzendkosten, levering redelijk snel.
12 jun 2024
Prettige persoonlijke behandeling en absoluut een aanrader!!!
11 mei 2024

10/10!

Heel snelle levering en real time updates over alles. Klasse!
18 mei 2024
Snelle levering waarvan ik goed op de hoogte werd gehouden.