bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.792 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters