Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.551 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.093 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

21 okt 2023
20 okt 2023
20 okt 2023
14 jun 2024

Foutieve info en kosten retour defect bandje voor eigen rekening

Ik heb meermaals contact opgenomen met de klantendienst owv een retourzending van een defect horlogebandje. Ik moest €2 betalen voor een retourformulier en daarmee kon je zogezegd het pakje in eender welke brievenbus deponeren. Zowel in Vlaanderen als in Nederland kreeg ik feedback van het postkantoor dat het niet zou terechtkomen. De vrouw die le mailde bleef echter overtuigd van wel en bleef dus foutieve info geven. Had ik naar haar geluisterd dan was het defect horlogebandje nooit terechtgekomen. Terugsturen is op eigen kosten zeggen ze ook. Wat tegenstrijdig is met het feit dat je pakje zogezegd overal zomaar mag gedeponeerd worden en wel zou terechtkomen. Het is wel de eerst maar meteen ook de laatste keer dat ik hier iets bestel
Review op uitnodiging. Ik had per abuis een bandje voor een Garmin Vivo Active 4s besteld, dit moest voor een Vivo Active 4 zijn. Na levering direct telefonisch contact opgenomen met Smartwatchbanden.nl. Mij werd toegezegd dat men mij direct een juist bandje zou toesturen met daarin de instructies over hoe ik het verkeerd bestelde bandje retour kon sturen. Deze vlieger ging helaas niet op, ik moest eerst het verkeerd bestelde bandje terugsturen alvorens ik het juiste bandje toegestuurd zou krijgen. Ik heb het juiste bandje nog niet ontvangen dus een review schrijven kan ik nog niet omdat ik tot nu toe alleen het betaalde bedrag kwijt ben, maar nog niks heb. Ik wacht maar rustig af.
24 okt 2023
Bestelling niet geleverd men wil niet meewerken aan een oplossing. Voor mij geen goede partij zeer klantontvriendelijk. Ben al 3 maanden bezig en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zeer onprofessioneel er is niet geleverd en toch moet ik betalen. Op de zogenaamde dag van bezorging was ik aan het werk en er is op mijn camera's geen bezorger te zien. Men levert dus niet maar wil wel dat ik betaal. Klantenservice wil ook totaal niet meehelpen en reageert niet op mijn mails. Ben hier al 3 maand mee bezig zonder succes.
6 jun 2024
Titanium bandje besteld voor de fenix sapphire solar. Qua internet shop niks op aan te merken binnen 1 dag geleverd. Maar dan het bandje op zich, heeft scherpe randen, is niet in te korten dmv een schakel er tussenuit te halen de pinnetjes zitten muurvast. de quick release op de bandjes is erg stroef. Nadat ik dan tohc voor het echte originele bandje bent gegaan merk je ook het verschil in gewicht het bandje van garmin is een stuk lichter of dat nu komt dat het fijner titanium is ik kan het niet echt zeggen.
7 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. Jammer dat je niet tevreden bent over je bestelde smartwatchband. Ik zie dat je de bestelling nog niet retour hebt aangemeld. Via de email zal je een bericht ontvangen om je daarmee te helpen. Groet namens het smartwatchbanden.nl team!
9 jun 2024

Vervanging van banden.

Een week geleden heb ik een smartwatch band bij jullie gekocht. Helaas is de band na slechts enkele dagen dragen gescheurd bij de bevestiging. Dit vind ik erg zonde en een teken van lage kwaliteit. Ik had verwacht dat de band langer mee zou gaan en ben teleurgesteld in de kwaliteit. Ik heb foto’s van de gescheurde band bijgevoegd, evenals mijn aankoopbewijs. Bovendien zijn de andere banden te klein voor mannenpolsen. Graag zou ik een nieuwe band willen ontvangen of een terugbetaling voor het product.

Prima bandjes, service mag aan gewerkt worden

We hadden horlogebandjes besteld, extra betaald om de volgende dag in huis te hebben. Na 2 dagen gebeld, waren nog niet op de post gedaan. Ik zou worden terug gebeld waarom dit was en kreeg restitutie van het bedrag wat we extra hadden betaald voor het versneld opsturen. Vervolgens die dag nog op de post gedaan, maar de bandjes kwamen nog 3 dagen later pas binnen. En nooit meer iets gehoord waarom het nu fout was gegaan. De bandjes zijn prima, maar de service heeft hier te wensen over gelaten.
18 mei 2024

Minder goed dan de bandjes voor mijn vorige watch.

Ik had eerst bandjes besteld voor mijn fitbit charge 5. Die sloten perfect aan en zaten goed vast. Ik was super tevreden maar mijn fitbit ging kapot. Ik heb nu een bandje besteld voor mijn Samsung watch 6. Dat bandje wordt heel anders bevestigd dan het originele bandje. De pinnetjes van de bevestiging zijn klein en dun. Aan 1 kant zelfs bijna te klein. Ook zit dit bandje veel minder mooi om de pols. Het bestelproces was wel makkelijk en de levering snel.
LD
Luc D.
Hamme
22 okt 2023
Nooit meer voor mij. Bandjes gekocht voor Garmin Fenix 6. Zat er een 3-tal maanden op en is bij een zwemtraining los geschoten. Een horloge van ruim 600€ de dieperik van het meer in. Geval ging bekeken worden met hun verzekering maar nooit meer iets van gehoord. Hun argument van slechte bevestiging van het bandje gaat niet op. Indien slecht bevestigd zal het bandje toch geen 3 maand blijven zitten...
De kwaliteit is echt wel ondermaats in vergelijking met andere goedkopere webshops Retourneren kost 2 € en je kan de retour nog laten verzekeren voor extra 2€. Het feit dat ze je voorstellen om een extra verzekering te nemen geeft volgens mij toch aan dat retourneren niet steeds vlekkeloos verloopt. Als klant wil ik sowieso de garantie dat mijn retournering zonder problemen kan uitgevoerd worden.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Anja, Bedankt voor je bericht , wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Ik zal vragen aan de klantenservice of zij contact met je kunnen opnemen om te kijken voor een oplossing. Echter betreft de retour zending bieden wij een verzekering aan meer als een service. Niet omdat het retourneren niet vlekkeloos verloopt maar meer omdat er vraag naar was vanuit klanten. Maar je kan met een gerust hart je producten bij ons retour sturen indien deze aan de voorwaarden* voldoen. Ik wens je een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Bandje valt er heel snel af als je wat huishoudelijke taken gaat doen bijv. Binnen een uur 3 keer eruit gevallen. Lijkt alsof de pinnetjes niet goed klemmen
Order 20690609 is nooit bezorgd. Diverse keren gemaild , geen reactie. Retour vorige order ook niet verwerkt.
Het siliconebandje is te kort en het lederen bandje is veel te lang. Verloren kosten, niet te gebruiken
26 dec 2023
Bandje terug gestuurd. Zag er op de foto anders uit, kwaliteit viel tegen. Maat was ook veel te groot.
Teleurstellend, Ik had het bandje besteld voor mijn Garmin Vivoactive 4S, omdat het originele bandje bij een gaatje doorgescheurd was. Het bandje van smartwatchbanden.nl is van een minder soepel materiaal, maar vooral de clip die aan het horloge zelf bevestigd zit is niet stevig, bij het aan/uitdoen van mijn jas schiet het al los. Uit miserie toch na een week mijn kapotte bandje er weer opgezet…
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Lise, Bedankt voor de uitleg in je review, wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent met het bestelde smartwatchbandje. Ik ga vragen of mijn collega van de klantenservice contact met je opneemt. Hou je mailbox in de gaten :-) Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team.
16 mei 2024
Snelle service mbt levering en duidelijke beschrijving voor welk horloge het bandje of accessoire geschikt is. Verbeterpuntje: Ik had een beschermglas besteld voor mijn Garmin. Actie was 2 voor de prijs van 1. Ik heb er maar 1 opgestuurd gekregen.... had ik 2 moeten kiezen?. Tot op heden nog geen reactie op mijn mail mogen ontvangen. Verder goede en duidelijke site.. bestel hier zeker weer.
25 mei 2024

Super teleurstellend

Bestelling werd 2 dagen later geleverd dan toegezegd maar dat vond ik geen probleem maar toen kwam de ergernis: het bandje was te groot voor mijn pols dus moest het retourneren. Toen moest ik eerst €2 betalen om retour in behandeling te nemen en bij het postkantoor nog eens €3,95 voor portokosten. Dit terwijl er geen melding van gemaakt wordt in hun retourenbeleid. Super teleurstellend!
28 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de duidelijke uitleg in je review. Mijn collega van de klantenservice gaat jou een e-mailtje sturen om je verder te helpen. Hou je mailbox in de gaten. Fijne dag!