Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Ik kan niks vermelden want ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Bij de bestelling een supplement betaald voor levering op de volgende dag maar dit is niet van toepassing als men op zondag besteld .. Bovendien is het pakket zoek geraakt. Ik wacht nog steeds op verdere info van de koerierdienst. Dit wordt dus waarschijnlijk de eerste en de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Patricia , Bedankt voor je review , echter wat vervelend om te lezen betreft de koerierdienst. Ik zou je graag willen helpen voor een oplossing , ik zal vragen aan de klantenservice of zij contact met jou willen opnemen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Commande jamais reçue car jamais expédiée

Commande passée le 26 décembre 2023 à 14h30 (avec promesse d'une livraison garantie le lendemain si commande effectuée avant 22h ce qui est largement le cas). À ce jour, 3 janvier 2024, la commande n'a toujours pas été expédiée, je n'ai plus aucune nouvelle et la seule chose que je reçois d'eux ce sont des spams publicitaires pour que je commande encore. Plus jamais!
ND
Neo d.
Den Haag
15 jun 2024
Smartwatch banden voor mijn Galaxy Watch 6 gekocht. Die online er heel anders uitzagen en niet te de quick release bevestiging bleken te bezitten. Die heb je voor dit type horloge en bandjes wel nodig anders zijn deze niet te bevestigen. Daarop de bandjes teruggestuurd om vervolgens niks meer te horen over de verdere afhandeling.
4 jun 2024

Een week geleden besteld en tot op heden nog niets gehad.

Ik heb ruim een week geleden een bestelling gedaan. Deze heb ik nog steeds niet binnen. Er wordt iedere keer gezegd dat het aan PostNL ligt. Dat kan. Maar ik bestel bij smartwatchbanden.nl en zij zijn dan ook verantwoordelijk voor het verzorgen dat ik mijn bestelde product krijg. Mijn vertrouwen is echt 0 in deze organisatie.
7 jun 2024
Goedemiddag, Wij vinden het ook erg spijtig dat jouw bestelling niet is aangekomen. Ik zie dat mijn collega je al verder heeft geholpen met dit probleem. Nogmaals excuses ondanks dat wij de bestelling niet zelf zijn kwijt geraakt. Fijn weekend alvast!

Service wordt snel matig

Ik heb een verkeerd bandje besteld. Nu teruggestuurd en dan duurt het twee weken voordat kan worden beoordeeld of dit in behandeling wordt genomen. Terwijl ik gewoon wil ruilen. En daarnaast krijg ik nu meerdere keren per dag email van jullie. En misschien een verrassing voor jullie: Ik ga niet dagelijks horlogebandjes kopen.
Tijdens de betaling stond gratis levering of 2€ bijbetalen voor een levering binnen 1 dag. Ik wilde graag dat het pakketje snel kwam dus betaalde de 2€. Dinsdag 30/1 besteld en dinsdag 6/02 nog steeds niets ontvangen. Laat mensen niet bijbetalen en zet dit niet op je website als je het niet kan waarmaken. Heel jammer...
Bestelde band bleek veel te smal voor de pols terwijl de pols 21 cm meet , is een redelijk normale omvang lijkt mij. Alternatief gekozen omdat retour betaald moet worden nu afwachten of dit allemaal geregeld gaat worden … het zet mij niet aan tot nog een keer bestellen als de info over polsomvang ontbreekt helaas !
11 jun 2024
Een schakelarmband besteld, maar deze is niet te verstellen, omdat het gereedschap ontbreekt. Er wordt niet bij vermeld dat je er ook nog gereedschap bij moet bestellen voor €9,95. Als ik hier vervolgens contact over opneem met de klantenservice, krijg ik een heel onvriendelijk en bijna kippig antwoord terug.

Bandje met schakels, maar geen tool om bandje te verkleinen.

Ik bestelde een bandje met schakels, zonder een tool om het bandje kleiner te maken (schakel ertussenuit halen) Ik moest in tweede instantie dus de tool erbij aanschaffen voor een extra 7,50. Gezien de prijs verwacht ik dit in een ‘all in pakket’ Het bandje zelf is mooi afgewerkt en uitstekend van kwaliteit.
Het heeft veel tijd gekost maar mijn horlogebandje is gisteren toch geleverd. Ondertussen gemonteerd: past perfect (metalen bandje ter vervanging van gel). Heb gisteren nog negatieve commentaar gestuurd. Het bandje zat in de bus (ik kijk alleen vroeg ´smorgens in de bus). Sorry en dankjewel. Louis
19 mei 2024
De Strap-it 18 mm universeel is niet geschikt voor de Guardo Fit Coach. De bandjes durven van zichzelf los komen waardoor je het risico loopt om je smartwatch te verliezen. Ik heb nu de Strap-it ID205L besteld. Hopelijk passen deze beter. Zoniet heb ik 9,99 + 11,99 = 21,98 euro gespendeerd voor niets.
19 sep 2024
Duurde lang voordat de retourzending verwerkt was! Zodat ik moest wachten om een vervangend product te bestellen . Werd wel vroendelijk te woord gestaan, maar heb wel 2x moeten bellen. Ook moest ik toch nog iets bij betalen voor een zelfde product in een andere kleur. Verder tevreden over product.
14 jan 2024

maatkeuze

Bij bestelling wordt automatisch de maat ingevuld. Laat de klant dit zelf doen. Ik zag pas achteraf dat er keuze mogelijk was. De maat is trouwens lastig te bepalen. Ik heb nu een te groot bandje. Maar daar kom je pas achter als de verpakking opengeknipt is. Verder tevreden over de snelle levering.
8 mei 2024
Bandje galaxy 4 gekregen pinnetje was kapot, direct gebeld ja er word een nieuwe opgestuurd niet dus. Week later weer gebeld ja word opgestuurd,heb ik het deze week dan nog want ik ga op vakantie tja dat weet ik niet,weer niks ik ben er klaar mee, ik stuur alles terug.bestel er nooit weer iets.
2 jun 2024
Bandje niet bezorgd, moet een week wachten voordat actie wordt ondernomen. Ben benieuwd (nu de week voorbij is) wat ze gaan doen. De tracking geeft doodleuk aan dat het wél bezorgd is, maar die blijkt onbetrouwbaar en niet aan de werkelijke zending gekoppeld volgens de helpdesk…??????… hoe dan!
3 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de duidelijke uitleg in je review. helaas hebben wij te maken met een vaker voorkomend probleem van PostNL. Zij zetten de bestelling als bezorgd gemarkeerd zonder dat de bezorging op die dag heeft plaats gevonden. Zij vragen om altijd twee werkdagen af te wachten. Gelukkig bent u wel geduldig geweest :-) Ik zorg dat mijn collega direct contact met je opneemt. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
16 jun 2024

Screenprotector en bescherm

Bestelling zelf verliep prima, alsmede de verzending. Strap-it PMMA Screenprotector aangebracht zonder bubbels, na 1 dag diverse bubbels rondom de rand. Niet meer eruit te krijgen. Vind dat jammer. Strap-it TPU Case om het horloge zit prima en ben daar tevreden over. Doet wat het moet doen.

Betalen voor retour afzender...

Twee bandjes voor apple watch besteld en qua kwaliteit viel het tegen. Precies een week geleden teruggestuurd en moest voor retour 2 euro betalen. Daarvoor kreeg ik een verzendbewijs met daarop RETOUR AFZENDER + adres. Het betaalde geld (24,78 euro) heb ik tot op heden niet terug ontvangen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste info , Bedankt voor je bericht , wat jammer om te horen betreft de kwaliteit. Echter zie ik dat jouw retour vandaag is ontvangen en verwerkt. Het bedrag zal tussen 3 á 5 werkdagen op je rekening staan. Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
31 mrt 2024
Bandje niet te bevestigen, mooi bandje maar bij een juwelier er aan moeten laten zetten , dus goedkoop is weer duurkoop.wat ook ontzettend vervelend was, je moet maar snappen hoe het werkt , geen beschrijving het is net of als je boven de 70 bent niet meer met zo'n ding hoort te lopen
4 jun 2024
Nom retour d’une mauvaise commande malgré les 2 euros demandé par vous et l’impression de l’étiquette de retour et collé sur l’enveloppe, toujours pas de remboursement Je demande un remboursement et sinon je contacte test achat , son service juridique qui suivra le dossier3
Vind ik ook .Ik had verwacht dat er ook indrukbare pinnetjes bijzaten waarmee ik de band en horloge zo kon vastmaken. Maar nee,te simpel gedacht. Oude pinnetjes bij een mooie band. Anders doe een kleine beschrijving hoe je het moet doen. Veel gekloot dus ,wat ik niet verwacht had.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Edwin, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Goed dat je aangeeft wat het probleem is, daar kunnen wij je zeker mee helpen. Ik ga vragen of onze klantenservice contact met je opneemt. Dat gebeurt via de e-mail, dus hou je mailbox in de gaten. In enkele gevallen komt deze terecht in je Spam. Fijne dag