Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

22 apr 2024
beloofde levertermijn niet gerespecteerd, wacht nog steeds, 8 dagen geleden besteld.
Bandje was goed, maar aangegeven mij niet op de hoogte te houden en nu dus toch mail
31 okt 2023
Met name het metalen bandje zou ik niemand aanraden want deze gaat de hele tijd los.
KZ
Ondanks goede bestelomschrijving,toch verkeerde Apple armband teogezonden gekregen!
11 jun 2024

Mooie band maar…

Mooie band, mooi kleur maar veel te fijn en ik twijfel als het wel leer is…jammer
25 apr 2024
Produkt klopt niet met beschrijving. Betaling retourzending laat op zich wachten
10 feb 2024
Het gouden bandje past niet. We zit geen bevestigingsstaafje in. Ontzettend zonde;
NM
Nelleke M.
Vlaardingen
13 mei 2024
Dat de kleine bandjes misschien ook in een gaatje vallen dat ze niet verschuiven.
8 mei 2024
Na meer dan 1 week pakket nog steeds niet verzonden. Geen of slechte communicatie
14 mei 2024
Hallo Simon, Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is ontvangen. Ik zie dat er op 10 mei 2024 contact is geweest met onze klantenservice afdeling. Echter verzoek ik je graag te reageren op het bericht van mijn collega, zodat ze het probleem voor je kunnen oplossen. Indien je vragen hebt staan mijn collega's van de klantenservice altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Bestelling nog niet ontvangen. Dus geen idee waarom ik al een enquête krijg?!?!
5 jun 2024

late levering

Als er levering de volgende dag staat leveren de volgende dag en niet na 5 dagen
JB
Johan B.
Appingedam
28 apr 2024

Mijn bandje schiet steeds los.

Mijn bandje schiet steeds los uit mijn smartwatch , durf hem niet te gebruiken.
Jammer dat er geen pinnen bij zitten om het bandje aan het horloge te bevestigen
Ze Waardeloos! De Magneetstrip is te zwak, waardoor het bandje los gaat zitten.
Na 2 weken nog niets ontvangen. Slecht bedrijf! Ik zou ergens anders bestellen!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Luuk, Bedankt voor je bericht, wat jammer om te horen betreft jouw levering. Ik zie echter dat er op 14 maart contact is geweest met onze klantenservice afdeling. En dat er een nieuwe bestelling is verstuurd. Ik wens je veel plezier met jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
29 apr 2024

Nog niet aangekomen.

Ik heb nooit een verzendbevestiging gekregen en het is ook nog niet aangekomen
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de toelichting in je review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas zijn er door stakingen in België vertragingen opgelopen. Via de e-mail zal je een bericht ontvangen van ons. Graag zien wij daar je reactie op. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
17 apr 2024

Magneet te zwak

De magneet van het bandje is niet sterk genoeg waardoor horloge steeds los zit
18 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de duidelijke toelichting in je review. In sommige gevallen zit er nog een plastic laagje op de magneet (blauwe kleur). Als je deze verwijdert, zal de magneet beter aansluiten. In ieder geval ontvang je een bericht van onze klantenservice om je verder te helpen. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
17 feb 2024
Charge 5 band blijft niet zitten, gaat lid. Plastic houdt niet. Waardeloos!
5 mei 2024
Een week na bestelling nog steeds geen bevestiging van verzending ontvangen.
helaas liet de lijmlaag van het bandje aan de gesp al na anderhalve week los