Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

1 jun 2024
Geen track en trace code gekregen, wel na 3 dagen ontvangen maar jammer dat je van niets weet.
Ik heb 2 banden geroutorneerd en gevraagd naar banden van 22 mm. Die heb ik dus niet gekregen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste ilius, Bedankt voor je review, ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice afdeling en dat de producten zijn omgeruild. Ik hoop dat je nieuwe horloge bandjes van 22mm naar wens zijn. Ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
2 artikelen terugggestuurd omdat ze te klein waren maar nog geen mail gekregen Voor omruiling
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste c.vanhoof, Bedankt voor je bericht, heb jij je bestelling retour gemeld via onze retour/omruil proces https://www.retourneren.nl/smartwatchbanden? Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je kan opnemen om te kijken of alles wel goed is gegaan. Ik wens je alvast een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
JC
Joyce C.
Kluisbergen
Snelle levering. Maar geen antwoorden op mijn vragen en het retourneren is niet gemakkelijk.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Joyce, Bedankt voor je review , wat vervelend om te horen dat je geen antwoorden op jouw vragen hebt gekregen. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of zij contact met je kunnen opnemen om je verder te helpen. Ik wens je alvast een fijn weekend toe ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
12 jun 2024
Producten op het eerste zicht goed van kwaliteit. Levertermijn een week later dan beloofd...
Het is een mooi bandje maar de sluiting is zo strak dat ik het niet zelf af en aan kan doen…
14 nov 2023
Een betere en deskundige klanten service zou geen kwaad kunnen. Ben helemaal niet tevreden.
Het bandje van de horloge mist een klein vijsje daardoor komt ze los , slechte aankoop dus
Na 1 week nog altijd niet geleverd. Heb 1 ster aangeklikt omdat ik anders niet verder kon.
JW
22 okt 2023
Levering blijft nog steeds uit, bestelling geplaatst op 15 / 10 / 23 of 1 week geleden !!!

Levering was snel maar

Levering was snel, maar van het bandje lijkt de magneet niet sterk genoeg. Dat is jammer….
22 mei 2024
Band leek donkergrijs wat uiteindelijk lichttgrijs was. Betere productomschrijving dus:)
Is 2e bestelling voor huawei watch en 2e maal dat as om bandje vast te maken te smal is.
6 mei 2024
Tot nu toe mijn bestelling nog niet ontvangen. Nederland is toch niet zoooo ver weg hé!
1 mei 2024
Ik heb nog niets ontvangen. Ik wacht nu 8dagen en dit is de eerste mail die ik ontvang
3 mei 2024
Goedemorgen, Jammer om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn collega heeft je meteen een e-mail gestuurd. Graag zien wij je reactie tegemoet. Helaas zijn door de stakingen vertragingen opgelopen bij de post in België. Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
Iets gekocht. Kapot aangekomen en toen hebben ze een nieuwe gestuurd. En die ook kapot.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Ruben , Wat vervelend allemaal om te horen , Ik zag dat de klanten service met je in contact hierover is. En het graag voor je willen oplossen. We horen graag van u .
17 nov 2023

Slechte kwaliteit

Helaas bij de eerste keer dat ik het bandje droeg, gelijk gebroken bij de aansluiting.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Helena, Wat vervelend om te horen dat de aansluiting is gebroken. Mijn collega van de klantenservice heeft u zojuist een e-mail gestuurd. Graag zien wij uw reactie hier op tegemoet om je zo goed en snel mogelijk verder te helpen. Fijne dag!
Levering was goed, alleen retour zending afhandeling duurt lang voordat geld terug is
3 dec 2023
Het bandje past niet op de xiaomi smartband8, terwijl dat wel op de verpakking staat.
29 mei 2024
2 weken bijna moeten wachten op het pakje zelf ma ik premium verzending betaald heb
3 jun 2024
Goedemiddag, Wat teleurstellend dat de post zo lang over het bezorgen van je pakketje heeft gedaan. Wij hebben jouw bestelling netjes opgestuurd op de bestelde datum. helaas zat er een weekend tussen en dan heb je meteen twee dagen vertraging. Hou je mailbox in de gaten want mijn collega gaat via die weg even contact met je opnemen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!