Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

25 mei 2024
Besteld, een week later niets geleverd.
28 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze klantenservice staat dagelijks klaar voor onze klanten om ze te helpen. Helaas hebben wij via de gewone kanalen nog geen bericht van je ontvangen. Mijn collega van de klantenservice zal je deze morgen een bericht sturen. Hou je Spam box ook in de gaten alsjeblieft :-) Wij willen je graag verder helpen. Fijne dag!
1 mei 2024
Mijn pakje is nog steeds niet geleverd!!
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de uitleg in je review. Wij snappen dat het erg vervelend is dat je bestelling nog niet is aangekomen. Je bestelling is op tijd opgestuurd maar door stakingen nog niet geleverd. Gelukkig heeft mijn collega je zojuist geholpen via onze chat. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team! Goedemorgen,
10 mrt 2024
Bandje is te klein en pasvorm is niet ok
6 mei 2024
Ik ka. Mijn bestelling niet traceren?
1 mei 2024
Zou max 2 dagen duren nog steeds niets
3 mei 2024
Goedemorgen, Wat vervelend dat de bestelling nog niet is aangekomen. Helaas door stakingen in gedeeltes van België zijn er vertragingen opgelopen. Mijn collega heeft je zojuist een e-mail gestuurd. Graag zien wij je reactie tegemoet. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
18 apr 2024
De producten waren onvolledig en kapot
3 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer dat je bestelling niet in goed orde is ontvangen. Zojuist is er een e-mail gestuurd en daar zien wij graag je reactie op. Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
25 okt 2023
Mijn bestelling is nog niet ontvangen
5 jun 2024
Heb de bestelling nog niet ontvangen
7 jun 2024
Goedemiddag, Wij vinden het erg vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd door BPost. Zojuist heeft mijn collega jou een e-mail gestuurd. Laat ons alsjeblieft weten of alles goed is doorgekomen. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
22 mei 2024

retour

niet mogelijk om iets terug te sturen
24 mei 2024
Hi Bedankt voor je review, natuurlijk kan je bij ons je bestelling retour sturen. Dit is ook te vinden onderaan onze webshop pagina. Ik zal zorgen dat de klantenservice afdeling jou een bericht stuur met de retour instructies. Ik wens je alvast een fijn weekend toe. Met vriendelijk groet, Smartwatchbanden.nl
4 mei 2024
Bandje paste niet, zonde van het geld
28 jan 2024

gestuurd bandje verkeerde de heb Je

gestuurd bandje verkeerde de heb Je
8 jun 2024
Ik heb het product nooit ontvangen.
verkeerd product gestuurd gekregen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Daan, Bedankt voor je review, wat vervelend dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice afdeling betreft een retour instructie. We zien graag je retour graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
7 apr 2024
Magneetsluiting werkt niet optimaal
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Tielrooy, Bedankt voor je bericht, heb je wel de plastic van het magneet afgehaald ? Indien de problemen nog steeds voortzetten kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice afdeling. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Past niet, 18mm had 20mm moeten zijn
Band is waardeloos val zo uitelkaar
Snelle levering. Bandje is wel krap!
De lengte mag wel wat variabel zijn
24 feb 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen
spingt los en is dus al verdwenen...