Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Levering was niet volgens afspraak.
Vind het een heel onhandig bandje.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Rutgers, Bedankt voor je bericht, wat jammer om te horen dat je het bandje onhandig vind. Mijn collega's van de klantenservice zullen contact met jou opnemen. Voor een eventuele oplossing. Ik wens je een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
past niet eens op juiste type watch
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste debelsj, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat het niet past. Ik zie echter dat je bestelling gecrediteerd is door de klantenservice afdeling. Nogmaals sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Bandje was stuk pennetje was scheef
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo tinkelbelletje, Wat vervelend om te lezen betreft het horloge bandje. Maak je geen zorgen ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met jou kunnen opnemen voor een oplossing. Ik wens je fijne paasdagen ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
geen mogelijkheid voor terugzenden
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hey Laurens , Bedankt voor je reactie , wat jammer dat je het zo ervaart. Natuurlijk kan je bij ons ook producten terugzenden. ( https://www.smartwatchbanden.nl/service/shipping-returns/ ) Ik ga in ieder geval ervoor zorgen dat er vandaag nog contact zal worden opgenomen om je te helpen. Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
geld terug storten na retour bandje
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen Sjan, Jammer dat je bestelling nog niet retour is aangekomen bij ons. De verwerkingsperiode is 10 werkdagen voor je retour. Dan houden wij rekening met de levertijd en de verwerking ervan. Jij hebt je retour vijf dagen geleden aangemaakt. Maak je geen zorgen want de retours worden dagelijks bijgewerkt. Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd onze klantenservice bellen die dagelijks van 9:00-17>:00 uur aanwezig zijn. Fijn weekend alvast!
9 jun 2024
Sluiting van bandje is niet handig
30 apr 2024
Kwaliteit van de band is niet goed
3 mei 2024
Goedemiddag, Fijn dat je aangeeft wat het probleem is van je geleverde smartwatchband. Ik zie dat er een foto gevraagd is via onze klantenservice. Graag zien wij jouw reactie tegemoet. Fijne dag namens het smarwatchbanden.nl team!
28 apr 2024
leveren, nog steeds niks ontvangen
31 mrt 2024
Bandje was binnen 3 dagen al kapot
17 mrt 2024
Bandje sluit niet goed aan fit bit
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste a.kleijngeld, Bedankt voor je bericht, ik zie echter dat er vandaag al contact is gezocht met je voor een oplossing. We zien je reactie graag tegemoet. Ik wens je een mooie dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Het magnetisch bandje lost steeds
slechte kwaliteit en late levering
Bandje met moeite te verwisselen.
Nog steeds geen bandje ontvangen!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Post, Bedankt voor je reactie , echter wachten wij nog op jouw retour. Indien deze binnen is word direct jouw omruiling in gang gezet. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of zij een update kunnen geven. Ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Product beschadigd binnen gekomen
4 jun 2024
De sluiting gaat niet goed dicht
28 mei 2024
Het gespje om het vast te maken.
Zwakke magneet die snel los komt
8 jun 2024
Verzending, is wel 3x aangepast