Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

3 jun 2024
Goedemiddag, Wat vervelend om te zien dat jij niet tevreden bent over je bestelling. Helaas staat er geen uitleg bij om je goed verder te kunnen helpen. Ik zorg dat er per e-mail contact zal worden opgenomen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
RF
Remco F.
Wijchen
31 mei 2024
30 mei 2024
30 mei 2024
3 jun 2024
Goedemiddag, Wat jammer dat er geen uitleg in je review staat. Gelukkig heb ik wel gezien dat er contact is geweest met onze klantenservice. Hopelijk hebben zij je goed geholpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
3 jun 2024
Goedemiddag, Wat jammer dat er geen toelichting is gegeven in je review waarom jij niet tevreden bent met je bestelling. Wij willen dat graag weten om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Via de e-mail zal je een bericht van ons ontvangen. Wij zien daar graag reactie op :-) Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
28 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer dat er geen toelichting is in je review. Op die manier hebben wij een beter idee waarom jij niet tevreden bent over je bestelling. Mijn collega van de klantenservice zal je per e-mail een bericht sturen om je hopelijk verder te kunnen helpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
28 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer dat er geen toelichting is zodat wij je meteen kunnen helpen. Via je e-mail zal je een bericht van ons ontvangen om je verder te kunnen helpen. Hopelijk ontvangen wij reactie van jou. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
24 mei 2024
28 mei 2024
Goedemorgen, Wat vervelend om te zien dat jij niet tevreden bent met je bestelling. Helaas zie ik geen bericht zodat ik niet kan weten wat er niet goed is gegaan. Via de e-mail zal je een bericht ontvangen van ons om je verder te helpen. Alvast een fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
JK
Johan K.
Groningen
22 mei 2024
Hi, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we willen dit graag rechtzetten. Mijn collega van de klantenservice zal contact met je opnemen om te kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
22 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is duidelijk dat we in uw geval niet aan die standaard hebben voldaan .We zouden graag meer details willen horen over wat er precies misging, zodat we dit kunnen onderzoeken en verbeteren. Mijn collega van de klantenservice afdeling zal contact met jou opnemen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
22 mei 2024
Hallo, Dank u voor het delen van uw ervaring. We vinden het heel jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze product. Uw feedback is erg belangrijk voor ons, omdat het ons helpt om onze producten te verbeteren. We zouden graag meer te weten komen over wat er mis is gegaan , mijn collega van de klantenservice zal contact met jou opnemen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl