Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

15 jun 2024
15 jun 2024
14 jun 2024
14 jun 2024
12 jun 2024
8 jun 2024
7 jun 2024
Goedemiddag, Wat jammer om te zien dat je ons een mindere beoordeling geeft. Helaas is er geen uitleg zodat wij weten hoe wij je kunnen helpen. Ik ga vragen aan mijn collega van de klantenservice of er een e-mail kan worden gestuurd. Hopelijk ontvangen wij snel reactie om te kijken hoe wij dit het beste kunnen oplossen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
7 jun 2024
Goedemiddag, Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. Wij zijn erg benieuwd naar je toelichting zodat wij je eventueel verder kunnen helpen. Via de e-mail zal je een bericht van ons ontvangen. Groeten namens ons smartwatchbanden.nl team!
7 jun 2024
Goedemiddag, Onze excuses dat jij niet tevreden bent met jouw bestelling. Helaas is er geen uitleg gegeven in de review en willen wij je wel graag porberen te helpen. Hopelijk reageer je op het bericht dat onze collega jouw zojuist heeft gestuurd. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
5 jun 2024
4 jun 2024
3 jun 2024
7 jun 2024
Goedemiddag, Wij vinden het vervelend voor je dat jij niet tevreden bent over je bestelling. Graag zien wij jouw reactie op ons bericht dat zojuist per e-mail naar je is gestuurd. Alvast een fijn weekend namens smartwatchbanden.nl team!
3 jun 2024
7 jun 2024
Goedemiddag, Wij zijn er benieuwd waarom jij niet tevreden bent met jouw bestelling. Super vervelend maar om je verder te kunnen helpen hebben wij wat meer informatie nodig. Via de e-mail zal je een bericht van ons ontvangen en daar zien wij graag jouw reactie op tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!