Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

20 apr 2024
20 apr 2024
19 apr 2024
3 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer dat er geen toelichting is gegeven in deze review. Ik heb mijn collega gevraagd je een e-mail te sturen zodat wij je verder kunnen helpen. Wij zien jouw reactie graag tegemoet. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
18 apr 2024
Goedemiddag, Jammer dat je eerste bestelling niet is aangekomen. Helaas gaat er wel eens iets mis met de post. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice je verder heeft geholpen. Wil je ons alsjeblieft laten weten of de nieuwe bestelling goed is aangekomen? Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
18 apr 2024
Goedemiddag, Helaas is er geen toelichting in je review en willen wij graag weten waarom jij niet tevreden bent met je bestelling. Via onze klantenservice zal je een bericht ontvangen om je verder te helpen. Hopelijk zien wij jouw reactie tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
17 apr 2024
18 apr 2024
Goedemiddag, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze klantenservice heeft je zojuist een bericht gestuurd om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Graag zien wij je reactie tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat je niet hebt toegevoegd wat het probleem is met je bestelling. Graag zien wij reactie op ons gestuurde e-mailtje om je zo goed mogelijk verder te helpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
31 mrt 2024
31 mrt 2024
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Daria, Bedankt voor je foto ! Ik zal vragen aan de afdeling klantenservice of ze contact met je kunnen opnemen. Ik wens je een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
24 mrt 2024
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Hilaal, Bedankt voor je review, we zijn erg benieuwd waarom je niet tevreden bent met jouw bestelling. Ik zal vragen of de klantenservice contact met jou kunnen opnemen. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl