Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

25 jun 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
22 jun 2024
24 jun 2024
Hallo Leonie, Allereerst Bedankt voor je bestelling bij Hatland. Wij vinden het vervelend om te horen dat de hoedrager ingedrukt is aangekomen. Om dit op te lossen komen wij graag met u in contact om een nieuwe hoedendrager toe te sturen. Ook bedankt voor de tip voor de stevigere dozen. Wij gaan hier zeker naar kijken. Met vriendelijke groet, Team Hatland
15 jul 2024
zonnepetten zijn niet altijd UPF50+ terwijl het wel op de site staat, heb de pet teruggestuurd en gebeld met medewerker Sybren hierover
18 jul 2024
Goedemiddag Nadia, Allerereerst bedankt voor uw bericht. we hebben direct contact gehad. het artikel ASFA heeft 50% en UPF50 kant en achterin gaas. we hebben direct aangeboden om kosteloos dit te retouneren en dit is inmiddels aangepast op onze website. Het item welke u wenste is inmiddels kosteloos nagestuurd. Met vriendelijke groet, Team Hatland
1 jul 2024
Veel te duur voor het hoedje , de maat is veel te klein voor xl en dit soort kan je kopen bij Ali Express China voor 10 €.
2 jul 2024
Hallo Michel, allereerst bedankt voor het bericht. We vinden het erg vervelend dat het item niet naar wens was en gaan contact met u opnemen. team Hatland Headwear
4 jul 2024
Zeer slecht, Retourkosten 7,95 terwijl pakketje gewoon in de brievenbus past
4 jul 2024
Goedemiddag Joke, Allereest vervelend om te horen. Wij betreuren dat u ontevreden bent. Wij versturen onze petten om schade te voorkomen nooit in een platgedrukte verpakking. Volgens onze voorwaarden zijn ano 2024 inderdaad retour kosten voor eigen rekening. Neemt u de volgende keer gerust eerst contact op met onze klanten service zodat we u kunnen helpen voor u een revieuw plaatst. als we u alsnog kunnen helpen vernemen wij dit graag. met vriendelijke groet. Team Hatland Headwear
28 jun 2024
Bij retourneren moet je zelf de verzendkosten betalen
28 jun 2024
Bedankt voor uw review! We begrijpen dat dit inderdaad een teleurstelling is. Maar gaan kijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Hatland

retourleveringen kostenloos maken

retourleveringen kosteloos maken
9 jul 2024
Bedankt voor uw review! We bgerijpen deze frustratie en gaan kijken wat we voor u kunnen betekenen . Met vriendelijke groet, Team Hatland
10 jul 2024
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Precies de pet die ik zocht (2 van dezelfde type petten de afgelopen ca. 10 jaar met heel veel plezier gebruikt). Na de bestelling van de eerste nieuwe pet, heb ik gelijk nog twee bijbesteld.
22 mei 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Erg prettige en duidelijke site, hulp bij het kiezen van de maat. Bereikbare, vriendelijke en hulpvaardige medewerker. Mooie producten!

Voor mijn man en mij een hele fijne hoed gekocht, beschermend tegen zonnestralen, ademend en zelfs verkoelend , ideaal voor op vakantie naar een warm land. Je staat er ook nog leuk op!
26 mei 2024
14 jun 2024
De bestelde pet was te groot, maat XL. Terug gestuurd op dinsdag en de goed maat L ontvangen op vrijdag. Mooi die snelle service van Hatland. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
18 jun 2024
21 jun 2024
Uitgebreid aanbod voor een redelijke prijs. Keuze uit beschikbare kleuren is soms wat beperkt. Spoedige levering en correcte terugmelding van de stappen hiern.
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Uitstekend en nette duidelijke site.Product is goed verpakt.Ik zou voor deze site kiezen om een product aan te schaffen.

Pet met brede klep en nekflap.Inmiddels gebruikt en erg handig met koord met een sluiting wat dan niet van je hoofd kan weg waaien.
25 mei 2024
27 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

na enig zoeken vond ik de juiste pet op jullie site.

Best spannend of de kleur (groen) me zou bevallen. ik was blij verrast. Leuke pet, goede kleur er prima pasvorm. Ik ben er blij mee
27 mei 2024
15 jun 2024
Voor tweede keer een bestelling gedaan. Vorige keer een leuke pet gekocht wat goed bevalt. Snellen en nette verzending!
18 jun 2024
24 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Prachtige collectie, goede informatie.

Peter zoals beschreven, luchtig, goede kleur en direct passend. Krijg complimenten over de pet.0
24 mei 2024