Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.763 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

17 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geweldige hoed, gewoon super.Jullie krijgen een dikke 👍

👍👍👍
17 nov 2023
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
10 feb 2024
X
10 feb 2024
20 aug 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
HB
HE B.
Eibergen
11 mei 2024
11 mei 2024
24 apr 2024
18 jun 2024

Van mijn pet dat ik gekocht heb ben ik zeer tevreden

Verkoop en verzending prima .Ik had gekozen om achteraf te betalen met Klarna ik kon nergens vinden hoe ik moest betalen heb het laten weten aan Hatland en deze trokken er zich niets van aan .Op een forum na lang zoeken heb ik dan een nummer gevonden van Klarna om te storten ,ik zou een bericht terug krijgen dat ik het geld gestort heb maar tot op heden nog niets ontvangen. Een zeer slechte ervaring !
8 nov 2023
Bedankt voor uw review! Helaas heeft u geen prettige ervaring gehad met onze webshop en daarom komen wij graag hierover met u in contact! Met vriendelijke groet, Team Hatland

18 jan 2024

2 petten besteld, maar slechts eentje geleverd die nog te groot was ook

Ik had twee dezelfde petten besteld. Die waren maar in 2 maten beschikbaar. Namelijk s/m en l/xl. Ofwel telkens net niet. Ik had L/XL besteld maar die was veel te groot voor mijn hoofd. En helaas werd er maar eentje geleverd. Pfft, wat een sof. Na een eerdere zending van vorige week die ook niet goed ging vraag ik me af: gaat er nog wel iets goed bij Hatland?
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering. Groot assortiment. Wel lastig om precies te vinden wat ik zocht.

Altijd lastig om de stof en stevigheid te beoordelen via een website. Mijn pet zit prima en staat goed. Ik had gehoopt dat het iets dikkere stevigere stof was die beter vorm houd. Ik ben bang dat vormloos word als ik m schoon maak.

Goede en betrouwbare verzending

Mooie design hoed. Binnenland geeft wat irritatie, bij andere merk hoeden heb ik die ervaring niet.
Geïmporteerde beoordeling

Bestelling correct behandeld, verder afwachten want het gekochte item was te groot , dus wordt teruggestuurd voor omruil. Wat daarbij opviel is dat je voor het retourneren moet betalen en U geen verantwoordelijkheid neemt voorontvangst uwerzijds.

Nog geen.... buiten dat het voldeed aan de verwachting.
Geïmporteerde beoordeling

Alles keurig naar wens bezorgd

Fijne pet met oorwarmers Veel leuke reacties
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Petten naar het verkeerde adres gestuurd, het is dat ik op aan het letten was en het pakket naar een pakketpunt heb laten gaan. Daardoor extra naar pakketpunt moeten gaan, maar wel ontvangen.

petten zijn zoals verwacht, oke
7 apr 2024