Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Een deel van de bestelling is nog niet helemaal binnen gekomen. Dit zou afgelopen dinsdag zijn en tot zover is het nog niet binnen (zaterdag)
Antwoord van Xenos.nl
Beste Niels, Wat jammer om te lezen dat je bestelling nog niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege de drukte bij ons en PostNL kan het zijn dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. Uiteraard kun je contact opnemen met onze klantenservice wanneer je hierover vragen hebt, wij helpen je graag verder. Groet, Gabrielle
Verbeteren leverproces Een verzendlabel aanmaken en verzendbewijs sturen en vervolgens 2 dagen later ineens een bericht dat het manco is.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat tijdens het inpakken van je bestelling het artikel niet meer op voorraad was. Ons excuus hiervoor. Groet, Deborah
10 feb 2024
Het product dat ik heb besteld en het product dat bij mij thuis is aangekomen zijn niet hetzelfde, de eindcontrole moet goed gebeuren.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Serpil, Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en het juiste artikel zo snel mogelijk naar je wordt toegestuurd. Groet, Gabrielle
Zeer onpersoonlijk geholpen door een haast overspannen dame die niet alleen mij verbaasd liet staan maar ook collega kreeg een sneer
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij deze klacht intern kunnen oppakken. Ondanks alles hopen wij je snel weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels of onze webshop. Groet, Tiffany
LS
Linda S.
Haarlem
2 bestellingen staan als afgegeven in de winkel, alleen in de winkel zijn mijn bestellingen niet, wel betaald maar nooit ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de 2 bestelling niet zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen zodat wij kunnen kijken waar je bestelling gebleven zijn. Groet, Deborah
13 jan 2024
Bankje ubud zat in gescheurd pakpapier, helaas geen retour en betalings bon,bankje beschadigd, voor gespaard dus een illusie armer.
13 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Mocht er een artikel zijn beschadigd willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen zodat we met je mee kunnen kijken. Groet Angela
13 mei 2024
Er was een bord kapot bij ontvangst. Ik wilde eigenlijk terug naar de winkel hiervoor, maar wellicht kan het ook op deze manier.
14 mei 2024
Hi Jacqueline, Het is handiger om even een mail te sturen naar klantenservice@xenos.nl onder vermelding van je ordernummer. Geef dan meteen even aan om welk bord het gaat evt met een foto erbij. Dan weten we welke we kunnen nasturen voor je. Je hebt verschillende borden in de order staan dus dit is nu niet duidelijk voor ons. Alvast bednakt. Grotjes Marielle
Ik heb een grote bestelling gedaan en een artikel niet ontvangen en dit zou gecrediteerd worden maar heb nog steeds niets gehoord
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kelly, Wat vervelend om te lezen dat een gedeelte van je bestelling niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels twee terugbetalingen zijn gedaan in je bestelling, hiervan zou je een bevestiging moeten hebben ontvangen per mail. Indien je hierover vragen hebt raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Gabrielle
22 jun 2024
Dressoir al in elkaar in doos, schroeven eruit, plank scheef. Metalen onderstel verbogen. Al met al niet zoals onze verwachting.
22 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om even met ons contact op te nemen, zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
19 nov 2023
Sneller reageren op m’n klacht in plaats van mij nogmaals om een foto te vragen en wederom een automatische e-mail te ontvangen.
Antwoord van Xenos.nl
Hi Maureen, In je eerste mail was geen foto meegestuurd, vandaar de vraag. We sturen een nieuw artikel naar je toe. Vriendelijke groet, Marielle
er zat geen gereedschap bij het kwam uit cina ligt zeker nog op de boot ide winkel hebben ze dat gezegd maar helaas niets
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de schroevenset niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben de schroevenset per post opgestuurd. Binnen enkele dagen wordt deze bij je geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
13 mei 2024
Bestelling niet geleverd volgens afspraak (een dag eerder dan de uitgekozen leverdatum) en het pakket kwam beschadigd aan.
14 mei 2024
Beste Mandy, Wat vervelend dat het niet op de afgesproken dag geleverd is. Wij hopen dat alleen de doos beschadigd was en het artikel zelf niet? Zou je anders contact met ons op willen nemen zodat we je verder kunnen helpen? Groetjes Marielle
Ik heb 8 dagen gelden garden besteld en nog niks gehoord. Hopelijk komt het snel want het zijn kadootjes voor sinterklaas
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Je hebt gekozen om te bestellen via de zuil in de winkel. Deze order loopt alleen door wanneer je aan de kassa betaald. Wij hebben voor deze order geen betaling staan, vandaar dat deze niet is geleverd. Gr Marielle
23 apr 2024
De bezorging werd in 2 delen bezorgd, de nalevering was geleverd bij postnl punt maar werd daar niet over geïnformeerd
23 apr 2024
Beste Paul, Wat vervelend dat je vanuit PostNL geen melding hebt gekregen over de tweede levering, hiervoor had je een aparte track&trace code moeten ontvangen. Wij hopen dat je bestelling inmiddels wel in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Sneller leveren. Profuct is na een week nig niet binnen meer mogelijkheden om gewoon een ander leveringsadres te regelen
16 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het artikel wordt geleverd met extra@home. Binnen enkele werkdagen na aankoop ontvang je per email een bezorgkalender. Aan de hand van de bezorgkalender kan je de dag uitkiezen wanneer deze op afspraak wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website. https://www.xenos.nl/bezorgen Groet, Deborah
13 jan 2024

Wel besteld toch niet op voorraad

Ik bestelde keer online omdat een artikel in winkel nergens te krijgen was. Bleek dus na bestellen online ook niet..tsja
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karin, Wat jammer om te lezen dat het artikel niet meer voorradig bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Wij zien dat het aankoopbedrag inmiddels aan je is gecrediteerd. Groet, Gabrielle
de voorraad van de winkel klopte niet waardoor ik voor niets naar de winkel was gegaan en het online moest bestellen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nathan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de winkel voorraad op de website niet klopt. Ons excuus hiervoor. Wij zullen dit intern verder oppakken. Wij wensen je ondanks alles veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
We hadden bamboe raam gordijnen gekocht. Die waren prima, echter de bevestigings onderdelen waren allemaal verroest.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het bevestigingsmateriaal verroest is. Ons excuus hiervoor. Wij hebben gelijk 2 nieuwe setjes van het bevestigingsmateriaal voor je nagestuurd. Groet, Deborah
CL
7 jun 2024
Leverde verkeerde producten, die vrijwel over datum waren. Toch nog 2 sterren voor snelle en correcte terugbetaling.
8 jun 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling, Wat vervelend om te lezen dat je verkeerde producten hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Fijn om te lezen dat het snel en correct is afgehandeld. Ondanks alles hopen wij je snel weer terug te zien. Groet, Deborah
10 mei 2024
Dat je 1 (4 de zelfde artikelen)bestelling doet en het over 2 dagen verdeeld krijgt Zonde van de rot (benzine)!!!
11 mei 2024
Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij niet voorkomen dat soms de pakketten worden gesplitst. Groet Angela