Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Er was wel een erg ruim bezorgtijdvak waardoor ik toch een groot deel van de dag aan huis gebonden was.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Joyce, Wat jammer om te lezen. De tijdvakken worden echter ingepland door PostNL, hier hebben wij helaas geen invloed op. Wij hopen dat de bestelling in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
24 apr 2024
Verkeerde kleur ontvangen; nu moet ik weer bestellen boven 15 euro, opnieuw afreizen winkel -- ik baal
24 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
31 dec 2023

Zeer slecht verpakking

Verzending was slecht , gebroken borden. De verpakking zag er slecht uit. De doos had beschadigingen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
4 nov 2023
Ik vond de service van de winkels xenos in Den Bosch goed. De service van de klantenservice minder.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Maria, Wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden was over onze service, dat is uiteraard niet waar wij naar streven. Indien je nog vragen hebt of wij je ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit graag van je, wij zoeken graag naar een oplossing. Groet, Gabrielle
2 nov 2023
Twee keer dezelfde bestelling ontvangen. Vervolgens moeten bellen en 5 dagen grote doos in huis gehad
2 nov 2023
Beste Houda, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling dubbel had ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat één van de pakketten inmiddels bij je is afgehaald. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
8 jun 2024

Product beschadigd, doos onbeschadigd!

Het product zat beschadigd in de verpakking, terwijl de verpakking niet beschadigd was! Hoe kan dit?
10 jun 2024
Beste Toon, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
17 mei 2024
Besteling werd geleverd zonder schroeven en bouten. Is na een telefoontje 2 dagen later goed gekomen
18 mei 2024
Hartelijk dank voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie webwinkel. Groet Angela
20 apr 2024

Afmeting bestelde mandjes

De afmeting van de bestelde mandjes klopt niet met die op de website en het kaartje op het produkt.
20 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wij hebben het intern doorgegeven en gaan ermee aan de slag. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
18 jun 2024
Bizar hoeveel verpakkingsmateriaal er gebruikt is, totaal buiten proportie voor het product.
18 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, wij zullen dit doorzetten naar ons distributiecentrum. Ondanks wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
24 mrt 2024
Verkeerd product geleverd, bestelling hebben wij opgehaald en we kwamen er later pas achter.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Riccardo, Wat vervelend om te lezen dat het verkeerde product is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
19 jun 2024
Serviesgoed besteld, merendeel kapot aangekomen. Nu al 4 dagen op antwoord aan het wachten.
19 jun 2024
Bedankt voor je bericht en de foto. Wat vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Onze excuses voor de verlate reactie wegens drukte. Je zou ook telefonisch contact kunnen opnemen zodat wij met je mee kunnen kijken. Groet Angela

Slechte communicatie

Erg snel bezorgd, maar kreeg alleen geen mail dat het al in de winkel lag om op te halen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. Je ontvangt inderdaad geen mail als de bestelling in de winkel is geleverd. Zodra de track en trace code aangeeft dat de bestelling is geleverd kan je je bestelling daar ophalen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
1 nov 2023
Beter inpakken, niet de kwetsbare dingen onderop leggen. Kerstbal kwam nu niet heel aan.
1 nov 2023
Beste Karla, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat een artikel niet goed was geleverd, onze excuses. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
29 apr 2024
2 producten besteld. Niks ontvangen. 2 dagen voor.niks thuis zitten wachten. 0 sterren.
29 apr 2024
Beste Dino, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Momenteel is er een vertraging bij PostNL waardoor pakketten later bezorgd worden. Onze excuses hiervoor. Groet, Eline
Alles uit bestelling in één pakket. En regeling met retourzending ipv op eigen kosten.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Renske, Bedankt voor je beoordeling. Je bestelling was te groot om in één pakket te stoppen. Dit is ook de reden dat je bestelling uit 2 pakketten bestaat. Als er iets kapot is geleverd raden wij je aan om contact met ons op te nemen zodat wij een retourformulier kunnen sturen zodat je deze op onze kosten retour kan sturen via een postnl punt. Is het artikel niet beschadigd dan zijn de kosten voor de klant het is ook mogelijk om het artikel kosteloos in één van onze kleurrijke winkels retour te brengen. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Lever tijd bedroeg 1 a 2 werkdagen. Zijn nu een week verder en heb hem nog steeds niet
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jasper, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet bijtijds is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels opnieuw naar je is toegestuurd en deze vandaag zal worden geleverd. Wij wensen je er alvast veel plezier mee. Groet, Gabrielle
besteld op maandag, 1a2 dagen ingevuld woensdag bezorgen, pas op vrijdag ontvangen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cor, Bedankt voor beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de levering zo lang heeft geduurd. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je ondanks alles veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

6 opbergboxen…

ik heb tot mijn teleurstelling 6 opberg boxen besteld waarvan geen 1 goed afsluit .
Antwoord van Xenos.nl
Beste Linda, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Groet, Gabrielle
inhoud van pakket was beschadigd en afhandeling van de klacht daarover duurt lang.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annemie, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend. Wij hebben het bedrag van het artikel laten terug storten zoals jij had aangeven dit bedrag word binnen 10 werkdagen terug gestort op je rekening waarmee je hebt betaald. Wij zien je ondanks graag terug bij Xenos. Groet, Eline
3 dec 2023
Waardeloos dat het terugsturen zoveel geld kost. Ik bestel daardoor er niet meer
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieke, Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Bestellingen mogen uiteraard ook in één van onze winkels kosteloos worden geretourneerd. Groet, Gabrielle