Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Beter kijken wat de bestelling is ik kom nu 1 bruine papieren kerstboom te kort
Antwoord van Xenos.nl
Beste Dineke, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een artikel mist. Graag zouden wij je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
18 nov 2023
Bestelling niet compleet, duurt lang voordat reactie komt vanuit klantenservice
18 nov 2023
Beste Mireille, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het zijn dat de reactietijd op de mail wat langer is dan je van ons gewend bent. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken graag naar een oplossing. Groet, Gabrielle
Beter inpakken, doosjes in doosjes dichtmaken en niet zo uit het schap pakken
Antwoord van Xenos.nl
Beste Judith, Wij nemen je feedback zeker mee en hopen dat alles verder naar wens is. Veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
14 nov 2023

DE kaarsen waren beschadigd....wellicht…

DE kaarsen waren beschadigd....wellicht beter verpakken als het kwetsbaar is.
14 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Je kunt dit per mail doen klantenservice@xenos.nl of per telefoon 088-0274300. Groet, Eline
Hele slechte kwaliteit. Begrijp niet dat jullie de tafeltje afgestuurd hebben
Antwoord van Xenos.nl
Beste Wiepkje, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de tafeltjes niet juist zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat je de tafeltjes al retour heb gebracht in één van onze kleurrijke winkels. Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag terug gestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Wij wensen je ondanks alles nog veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah
23 sep 2024

Slechte kwaliteit

Van de 10 bestelde sets kwam er 1 al gebroken aan. Breken blijkbaar erg snel
23 sep 2024
Beste Marloes, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er 1 set kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Bestelling is half afgeleverd, ik heb niet alle bestelde artikelen ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Product is tijdens transport kapot gegaan. Betere controle op bezorgdienst.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het artikel niet heel is geleverd, onze excuses. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
13 mei 2024
Jammer dat het artikel niet in orde was. Kreeg wel een korting aangeboden.
14 mei 2024
Hi, Wij zien dat de korting al in het systeem staat en het bedrag wordt dan binnen enkele dagen terug op je rekening gestort. Veel plezier verder met de aankoop. Gr Marielle
Alleen het retour stuuren kost geld terwijl het compleet stuk is geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste D, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij je een retourformulier kunnen sturen. hiermee kan je het artikel op onze kosten retour sturen via een postnl punt. Groet, Deborah
17 mrt 2024
Wij hadden foto lijsten besteld maar die zijn van zeer slechte kwaliteit
Antwoord van Xenos.nl
Beste Erwin, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de lijstjes niet zijn geleverd zoals je zou mogen verwachten. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
3 feb 2024

Milieu onvriendelijk verpakt

Hele grote doos met weinig producten en heel erg veel plastic als vulling
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jeanet, Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen onze artikelen zo goed mogelijk te verpakken om de kans op schade zo klein mogelijk te houden en de klanten het pakket goed en heel ontvangen. Wij stellen je feedback hierin zeer op prijs en zullen deze ook zeker meenemen. Wij willen je veel plezier wensen met je bestelling. Groet, Tiffany
we zitten al een week op ons pakketje te wachten steeds nieuwe leugen!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ronya, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet compleet is geleverd. Ik zie dat het grootste gedeelte al door PostNL is afgegeven. Het laatste artikel wordt geleverd via PostNL Extra@Home, hiervoor ontvang je vanuit PostNL Extra@Home een mail met een bezorgkalender zodat je zelf kunt aangeven wanneer je deze geleverd wenst te krijgen. Indien je deze mail niet hebt ontvangen raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat er contact kan worden opgenomen met PostNL Extra@Home. Groet, Gabrielle

Niet goed verpakt

Ik had servies besteld en er waren dingen niet goed verpakt, dus kapot.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen zodat we het op kunnen lossen. Groet Angela
27 mei 2024
Prima. Helaas was het glas beschadigd wat we geleverd hebben gekregen.
28 mei 2024
Beste Riekje, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Wat vervelend om te lezen dat de glazen kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben nieuwe glazen nagestuurd. Zodra deze zijn aangemeld bij postnl ontvang je van ons een email met de track en trace code. De kapotte glazen mogen weggegooid worden. Groet, Deborah
MV
M. V.
NIEUW-VENNEP
3 dec 2023
Goede spullen. Alleen wascer 1 bordje gebarsten dat vind ik wel zonde.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marleen, Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met de producten. Ik heb zojuist meteen een nieuw bordje naar je laten toesturen, hiervan ontvang je nog een track&trace code per mail. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
20 jan 2024
Erg veel beschadigd in het pakket. 7 van de 8 borden waren gebroken.
20 jan 2024
Beste Sacha, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er zoveel borden kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat de kapotte borden al retour gebracht zijn. Wij wensen je veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah
GEEN REACTIE NIET EENS EEN REACTIE GEHAD WACHT AL DAGEN!!!! SLECHT!!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ilknur, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben dit voor je nagekeken en zien dat jij zondag een mail hebt gestuurd wij hebben een reactie tijd tussen de 1/3 werkdagen. Wij hebben je mail erbij gezocht en het artikel opnieuw voor je besteld je ontvangt een nieuwe bestelbevestiging en track en trace code. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
ES
Elly S.
Westkapelle
Pakket was erg beschadigd. Xenos moet vervoerder hier op aanspreken.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het pakket beschadigd is geleverd. Wij zullen dit uiteraard intern verder oppakken. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
1 jun 2024

Webbing kast Bandung hoog

2 x Webbing kast Bandung besteld, beiden beschadigd binnengekomen.
3 jun 2024
Beste Alana, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle