nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

5 sep 2024
Kreeg gebruikte jumping blokken. Naast gebruikerssporen, zaten ze ook nog volledig onder het zand
6 sep 2024
Wat jammer dat u niet tevreden bent. De beschadigingen en het zand kunnen wij helaas niet helemaal voorkomen aangezien dit ook te maken heeft met het productie proces en de manier waarop de leverancier de artikelen opslaat. Gelukkig is er over de mail overleg geweest en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
21 nov 2023
Artikel was op voorraad is verzonden. track en tracé zegt ligt in depot en daar ligt het al een week!!
Antwoord van nedlandic.nl
Wat vervelend dat het pakket zo laat geleverd werd. U kunt altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft over waar een pakket blijft. Dan kunnen wij contact met de vervoerder opnemen en zo voor een passende oplossing zorgen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
DK
Dorien K.
Roosendaal
7 jan 2024

Niet geleverd

Heb nog steeds niets ontvangen, dus kan niet beoordelen
9 mei 2024
14 mei 2024
Wat jammer dat we de door u benodigde hekken niet op voorraad hadden en dat we er ondanks telefonisch contact waar diverse opties geopperd werden u niet konden helpen. We hopen dat u de hekken nog optijd hebt kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic