nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

Produit de qualité mais problème de livraison

Antwoord van nedlandic.nl
Merci beaucoup pour votre évaluation. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes si satisfait de la qualité de nos produits. Dans l'e-mail de la facture, nous mentionnons explicitement que vous devez prévoir le matériel nécessaire pour décharger la livraison. Si cela n'est pas possible, nous pouvons en informer le transporteur. Dans ce cas, le transporteur fournira le matériel nécessaire pour décharger la marchandise, moyennant un supplément. Cordialement, Ilona de Nedlandic
MD
Marloes D.
Berlicum (nb)

Goede communicatie

Mooie hindernis besteld als kado, deze werd op tijd geleverd, helaas wel hoge verzendkosten ivm de grote van het pakket. Hierover was via whatsapp duidelijke en snelle communicatie, wat erg prettig was! De hindernis was prachtig en werd met veel plezier ontvangen!
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat alles op tijd geleverd werd. Helaas willen pakketdiensten geen balken van 3m verzenden en moeten wij daar een transportdienst voor in de arm nemen. Dit zorgt helaas voor hoge verzendkosten. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
MV
Monique V.
Nederhorst den Berg
Snelle levering! Eerder kunststof springmateriaal gekocht en nu een opstaphulp, beide mooi en sterk materiaal en ook ligt van gewicht.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 aug 2024
Ondanks misverstand over het juiste Leveradres is alles goed opgelost. Goede communicatie.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn dat het is opgelost met het afleveradres. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
IK
Ingrid K.
Woensdrecht
22 aug 2024
Netjes afgeleverd volgens afspraak en kwaliteit materiaal in vrolijke kleuren
2 sep 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We vinden het altijd erg leuk om foto's te ontvangen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
CO
C. O.
Middenmeer
27 aug 2024
Snelle bezorging, duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
29 aug 2024
Snel en netjes zijn de hindernissen afgeleverd
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de hindenrissen zo snel geleverd werden. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
2 sep 2024
De service en snelheid van verzending
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling zo snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
JS
Jannie S.
Noordwolde
25 aug 2024
Snelle levering, makkelijke website
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wat leuk om een foto te ontvangen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
GL
Gerard L.
Serooskerke
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
27 aug 2024
Snel eenvoudig en correct
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
31 aug 2024
Duidelijke communicatie
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Alles was prima en snel
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Snel en correct
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Goed tevreden
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
MV
Mariska v.
Ter Apelkanaal
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u nog veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic