Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.369 beoordelingen in totaal

Het verzenden naar het afhaal punt ging niet lekker. Pakket bleek te groot te zijn. Is uit eindelijk toch naar mijn huisadres verstuurd.

12 jun 2024
Ik heb een solar powerbank 30,000 mAh gekocht. Ik kreeg geen orderbevestiging alleen een mail dat deze verzonden was ( dus ook geen ordernummer) Na helemaal opladen ging ik de powerbank testen, na 1x en 1/3 mijn telefoon op te laden was de powerbank leeg terwijl ze adverteerde dat je tot wel 12x je telefoon op kon laden. Ik wilde de powerbank dus retouren. Ik heb op de site gekeken hoe ja dat kon doen. Je kon een retourlabel aan maken, prima. Ze vroegen om een order nummer... die ik dus niet had. Toen heb ik hun 2x gemailt maar nu bijna 2 weken verder nog niets gehoord en nu zijn bijna de 30 dagen bedenk tijd om en dan?? Dus ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf, service en product waardeloos. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven. Mocht dit alsnog opgepakt worden en netjes opgelost worden dan pas ik dit natuurlijk aan. Maar voor nu echt 0 sterren.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

de eerste snoek gevangen

Super goed geleverd en de eerste snoek met doos aas gevangen aan de hengels. Het is altijd goed en redelijk geprijsd. Snel geleverd bestel best vaak.
25 apr 2024
Had niet de bestelling op de op gegeven dag , werd goed geholpen . Em goed opgelost. Maar misschien zeggen dat jullie niet op zondag leveren.
Makkelijk uitzoeken op de website. vooral de SBIROLINE dobber voor geep vissen verkopen zij. Deze hebben dobbers hebben niet elke hengelsport zaak.
8 nov 2023
Weer top producten binnen gekregen snelle verzending.De klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam en zorgen altijd voor een oplossing.
28 jan 2024

Baitcaster reel set

Het doet wat het moet doen. Een hengel zonder poespas. Levering zoals verwacht. Geen klachten over ze, dus in orde. Zou er weer bestellen.
23 mrt 2024

Kwaliteit voor een bescheiden budget

Overzichtelijke site met ruime keuze voor ieder budget. Ik heb tot heden alleen maar positieve ervaringen over dd geleverde artikelen
14 okt 2023
Ondanks een fabricage fout is de terug koppeling goed en oprecht gelopen met dank aan team Stephan voel me dus een gewaardeerde klant

Top geleverd

Ik was benieuwd hoe dat de hengel verzonden ging worden. Maar dit was in een hard plastice buis, echt top. Verder geen opmerkingen
II
Ik I.
Groningen
4 okt 2023
Eerlijke prijzen snel verzonden . Klein min puntje het verzenden via DHL zij houden zich in 80% niet aan de afgesproken lever tijd
22 okt 2023
Assortiment en website zijn prima. Die tientallen mails van 2 verschillende afzenders om een review af te dwingen, wat minder!

Order 2143480 foxrage warmte pak

Order 2143480 Een warmte pak besteld en werd netjes geleverd en de pak zat als gegoten. Voortaan lekker warm en droog op pad
25 okt 2023
Wat je besteld wordt precies geleverd, de levering gaat zeer snel. Kort gezegd: ben zeer tevreden. 👍 en voor het goede werk 💐
16 mrt 2024
Snelle levering, goede verpakking, maar vooral zeer professioneel ook wanneer het over retourneren gaat: vlot en eerlijk.
10 mrt 2024
Leuke webshop Een leuke webshop met scherpe aanbiedingen. Alleen zouden ze een snelle reactie moeten geven op je vragen.
15 nov 2023
Het vervangen van een product wat niet voorradig was , alleen jammer dat ik zo lang moest wachten maar de service is top
Krijg mijn producten altijd zonder problemen en als er problemen zijn dan word het netjes opgelost door de klantenservice
12 okt 2023

Bestelling met order nummer 2071966

Order 2071966 Weer top producten aangeschaft en keurig verzonden Onder tussen al wat mooie vis er mee mogen vangen 👍🏻
1 nov 2023
Snelle levering en goede prijzen. Tevens een klein cadeautje bij mijn bestelling gekregen. Klein gebaar, groot gegeven.
26 okt 2023

Ook verzending naar Spajne liep foutloos

Een bestelling laten leveren op de vakantiebestemming laten leveren en ze kwam perfect aan binnen de beloofde termijn .
Goede en snelle levering en het product wordt geleverd zoals het is omschreven. Een fijne website om bij te bestellen