Tacklexl.nl- Logo - Beoordelingen

Tacklexl.nl

1.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.369 beoordelingen in totaal

Het verzenden naar het afhaal punt ging niet lekker. Pakket bleek te groot te zijn. Is uit eindelijk toch naar mijn huisadres verstuurd.

12 jun 2024
Ik heb een solar powerbank 30,000 mAh gekocht. Ik kreeg geen orderbevestiging alleen een mail dat deze verzonden was ( dus ook geen ordernummer) Na helemaal opladen ging ik de powerbank testen, na 1x en 1/3 mijn telefoon op te laden was de powerbank leeg terwijl ze adverteerde dat je tot wel 12x je telefoon op kon laden. Ik wilde de powerbank dus retouren. Ik heb op de site gekeken hoe ja dat kon doen. Je kon een retourlabel aan maken, prima. Ze vroegen om een order nummer... die ik dus niet had. Toen heb ik hun 2x gemailt maar nu bijna 2 weken verder nog niets gehoord en nu zijn bijna de 30 dagen bedenk tijd om en dan?? Dus ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf, service en product waardeloos. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven. Mocht dit alsnog opgepakt worden en netjes opgelost worden dan pas ik dit natuurlijk aan. Maar voor nu echt 0 sterren.

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

GH
Ger H.
Amsterdam
17 dec 2023

Zoals altijd TOP. !!

Zoals altijd, supersnelle afhandeling van de bestelling, alles tip top in orde. Prijs kwaliteitverhouding subliem.
Ondanks dat ik maar een spinhengel bij jullie heb gekocht is de verzorging van dat product perfect gr Patrick
Product zoals verwacht en snelle levering. Als deze prestaties zo blijven zoal ik Tacklexl blijven promoten!
22 apr 2024
Altijd goede en snelle service. Na al die jaren is er nog nooit iets vergeten of überhaupt " mis " gegaan.

Super tevreden

Tevreden over de geleverde producten Snel antwoord en goede antwoorden op de vragen Prijs kwaliteit prima
27 sep 2023
Duidelijke site , sbel en gemakkelijk bestellen en betalen en de volgende dabg in huis , zeker een aanrader
I love your shop price I chip and delivery to Ireland is fast 3 days only post is only 7eur THANKS A LOT

Wat als er iets misloopt? Dan leer je de verkoper echt kennen...

Toen er iets misliep met de transporteur, deden ze er alles aan om dit terug in goede banen te leiden...
26 okt 2023
Alles wat ik bestelde bij tackle xl is uitstekende kwaliteit dus een aanrader voor iedereen
5 okt 2023
Wil even zeggen dat de service uitstekend is en de spullen die je besteld worden heel snel geleverd
8 okt 2023

Zeer snelle levering. Top winkel

Zeer snelle levering. Goed verpakt. Top winkel. Soms jammer dat er veel dingen zijn uitverkocht.
Mooie visspullen besteld en netjes verpakt. En in een redelijke tijd bezorgt bij het afhaalpunt.
JR
10 mei 2024

Top service.

Volledig in orde, en het product een spinhengel, goed in een stevige verpakking geleverd. Top
Ik bestel er regelmatig. Prima kwaliteit, altijd op tijd. Ik blijf graag klant op deze manier
Bestelling gedaan en was niet in orde. Klantenservice heeft mij direct geholpen en opgelost.
20 jan 2024

Echt een aanrader

Volop keuze, goede prijzen, snelle levering en communicatie. En bovenal zeer goede service !

Fijn dat de bezorger netjes even van te…

Dat de bezorger netjes even van te voren belde. Product uitstekend, zit lekker en tevreden.
Ik bestel best wel veel producten bij jullie en alles woord altijd heel goed verzorgd. 👍👍
Snelle service en levering en een groot assortiment aan keuze ! Kwalitatief ook in orde !
Traject van bestellen en afleveren verliep soepel. Je werd netjes op de hoogte gehouden.