Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.922 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Voor mijn BMW R1200RS een vervangende AGM Bosch accu via het zeer handige Accudeal website zoekmenu gevonden en tegen een concurrerende prijs aldaar gekocht. Natuurlijk moet je wel voor de juiste keuze/bestelling de specs van je huidige accu ernaast leggen (er worden nl. meerdere alternatieve geboden met verschillende specs) maar dat lijkt mij logisch. De communicatie was goed verzorgd en de levering was snel en conform de aangegeven info. De accu was zeer goed verpakt in een transport doos met rond de originele accudoos veel piepschuim om eventuele transportschade te voorkomen. Ik heb dus een 100% positieve ervaring bij Accudeal.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

25 sep 2023
24 sep 2023
22 sep 2023
20 sep 2023
12 mei 2024

Accu komt pas twee dagen later

Ik heb op zondag 5 mei een accu besteld en een fee betaald voor levering op maandagavond 6 mei. Op 6 mei kreeg ik een mail van Trunkrs.nl dat de zending pas op dinsdag 7 mei geleverd wordt. Dinsdagmiddag 7 mei krijg ik van hun een mail dat de accu in de verkeerde regio zit en op woensdagavond 8 mei bezorgd zal worden. Dit uiteindelijk gelukt. Ik ben enorm teleurgesteld dat ik in deze hele periode niets gehoord heb van Accudeal.nl en ook de fee is niet teruggestort. Ik ga er vanuit dat dit alsnog gaat gebeuren. Mijn vertrouwen in Accudeal.nl is gedaald tot nul.
Let dit is een eerlijk bericht. Niet om te klagen, maar om jullie service op een hoger niveau te tillen. Het volgende: "op donderdag 23 november online om 16.34 een accu besteld, deze stond op de site, als zijnde voorradig. Vier dagen later, op maandag ochtend krijg ik een telefoontje dat de accu die ik besteld had niet voorradig was. Wanneer hij geleverd kon worden was onbekend. Dan alternatief. Die zou dan maandag 27-11 geleverd worden. Niet dus. Dinsdag 28-11 bellen, antwoord hij wordt echt die avond geleverd. NIET DUS. Weer bellen en uiteindelijk is de accu gisteren geleverd. Nu komt het aangegeven dat ze bij de buren nr. 12 zouden afgeven als we niet thuis waren en ja hoor vrolijk bij nummer 13 afgeleverd. De accu was niet verpakt, geen bescherming eromheen, nu is deze aan de zijkant iets beschadigd. Tja, het is dus niet goed gegaan. Tevens de bereikbaarheid, vond ik ook onvoldoende. Helaas, eens maar nooit meer.
Allereerst heb ik een accu gevonden die werd aangeboden op internet die in de aanbieding werd aangeboden voor €72,95. Ik wilde deze gaan bestellen maar bij de bestelling werd deze in een keer €87,95. Vervolgens gebeld en gechat met hun hierover hoe dit kon maar de prijs was toch echt €87,95 werd me verteld. Zou een fout zijn op de website volgens hen. Toch maar besteld op woensdag om toch zo snel mogelijk te kunnen rijden en aangegeven voor een levering 2 dagen later op vrijdag zodat ik het weekend kon rijden. Krijg ik een mailtje rond 14.30 uur die vrijdag dat de accu aangemeld was om door GLS opgehaald te worden bij hen. Uiteindelijk dus op maandagmiddag de accu ontvangen, baalde er wel echt van.

Waarschuwing: Vermijd Accudeal en Trunkrs voor Elke Prijs!

Extreem teleurstellend! Accudeal's belofte van 'snelle levering' via Trunkrs bleek een totale farce. Wat 'de volgende dag geleverd' moest zijn, werd een onaanvaardbare vertraging van zes dagen. Dit is geen misstap, maar regelrechte misleiding. Hun service is synoniem aan misleidende communicatie, gebroken beloftes, en een schrijnend gebrek aan betrouwbaarheid. Dit is geen klantenservice; dit is klanten totaal in de steek laten. Ik raad iedereen ten sterkste aan om Accudeal en Trunkrs te vermijden. Betaal indien nodig meer bij een ander bedrijf, maar bespaar jezelf de frustratie en vermijd deze bedrijven volledig. Zeer slechte ervaring – absoluut nooit meer!
19 mei 2024

Wrong order.

I ordered a YTX9 battery and they send me an TX9 with external acid. The paper instructions didn't include how the battery should be installed so after I filled it I realise that the battery can't installed lying the motorbike. I called to change the order and unfortunately I couldn't get a replacement neither refund. I know that was my mistake about the installation however since it wasn't on the instructions I couldn't have known. Also I have paid extra so that the battery will be delivered on the same day however the order came 3 days later and I never received a refund for the extra charge.
29 apr 2024

Enorm slechte ervaring

Accu ontvangen, die je zelf moet vullen met zuur. Helaas zat er onvoldoende zuur bij. Volledig via de beschrijving gevuld en ook al vaker dezelfde accu’s gehad. Volgens de telefoniste kon dit niet en moest ik maar naar een garage in de buurt gaan voor zuur. Zij mogen het niet versturen. Een mail gestuurd, maar daar komt al een week geen reactie op. Wat een slechte service. Klanten niet geloven (of wel, want waarom anders naar een garage sturen?) en geen verantwoordelijkheid nemen voor het verstuurde product. Super slecht. Vooral het niet reageren en geen oplossing bieden. Prutsers.
6 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Het is een vervelende situatie. Onze klantenservice heeft hier inmiddels contact met je over gezocht en een oplossing voorgesteld. Wij nemen de situatie mee om onze dienstverlening te verbeteren.
SD
Stefan D.
Oudenaarde
24 apr 2024
Mensen, koop niets op deze site. Ik bestelde een varta batterij van 90 euro, en kreeg een vmf batterij van 60 euro thuis. Na 3 weken verder te zijn, 20 telefoontjes, mails en alle mogelijke berichten aan hun, sturen ze 'de gevraagde' batterij. Bij levering is het dus terug de verkeerde. Terug een vmf batterij. Dit was hier mijn eerste en laatste bestelling. Mijn goede raad. KOOP HIER NIETS! Tenzij je zin hebt in een hele boel gelul! Zoek vulg een deftige firma voor een goede afhandeling! KOOP HIER NIET!!! Duidelijker kan ik het niet zeggen!
26 apr 2024
Beste Stefan, Nogmaals onze oprechte excuses dat het twee keer mis is gegaan. Ik ben blij dat we telefonisch contact hebben gehad en dat we de juiste accu nu naar je op gaan sturen. Hopelijk mogen we de volgende keer laten zien dat we het ook in 1 keer goed kunnen! :)

Bestelling vlot, teruglevering.......…

Ik had vlug mijn bestelling bezorgd gekregen, maar de accu paste niet (verkeerd besteld). Accu teruggestuurd op 7 maart. Twee mailtje er achteraan, omdat de controle van het teruggestuurde nog niet gedaan was. Ook nog een keer gebeld, ze zouden er snel mee aan de gang gaan. Het is nu 18 maart en de financiën zijn nog niet geregeld, noch niet toegezegd. Zo snel als er geleverd werd, zo langzaam en laks id de verdere afhandeling. Dit is erg jammer, want de medewerkers zijn van goede wil, zeggen ze.
16 mrt 2024
Neem een andere partij voor verzenden pakket. Bijvoorbeeld BZZ Bezorging Zonde Zorgen. Daar weet je zeker dat het tenminste pakket aangeboden wordt op echte adres. Nu Ben ik twee keer op adres geweest ik heb gewacht en ik krijg alleen maar mailtje we hebben u gemist en dat is zo vervelend. En nu is mijn accu teruggestuurd Omdat ik zogenaamd niet thuis was . PS aan jullie service ontbreekt het echt niet ik werd telefonisch hartstikke goed geholpen en dat vond ik heel bijzonder .
9 nov 2023

Beloftes zijn niets waard, contact onmogelijk.

1. Leveren op de afgesproken dag; Besteld op woensdag. In eerste instantie levering op vrijdag. Ik werd gebeld dat het zaterdag door tekort in voorraad geleverd kon worden. Prima. De hele zaterdag thuis gebleven. Geen levering. Uiteindelijk maandag avond geleverd. 2. Ik heb 3x getracht telefonisch in contact te komen. Na 3x 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding verbroken. 3. De notities achtergelaten voor de koerier worden totaal niet gelezen.
RJ
R J.
Herten ( Roermond )
Voor de bestelling vandaag bestellen en volgende werkdag bezorgen, werkt niet, dit is een extra optie die je extra moet betalen! Accudeal en bezorgdienst Trunkrs werkt niet samen, ik heb het hele weekend een kapotte auto- accu gezeten! Dan moet je ook nog achter je eigen geld achteraan ( extra optie ) om dit terug te krijgen. Voor het ongemak krijg je een magere korting van 5% aangeboden, koop hier dus nooit meer.
24 mrt 2024

Huur een koerier in die zijn werk doet… en beantwoord mijn retourverzoek

Huur een koerier in die zijn werk doet Trunkrs is echt een klotenclub. Koerier geeft aan dat hij bij mij voor de deur heeft gestaan maar dat ik dicht was. Bullshit. Ik weet 100% zeker dat er NIEMAND geweest is. Daardoor is de accu te laat geleverd en heb ik een alternatieve oplossing voor mijn klant moeten zoeken. MIjn retouraanvraag is nu 6 dagen oud en ik heb nog steeds NIETS gehoord. Waardeloze service.
9 nov 2023
Heel slechte bedrijf slechte service 2 november accu besteld t/m 8 november niks gehoord.contact genomen de antwoord is over 10 dagen ze krijgen mij bestelling binnen ik heb de bestelling geannuleerd. De oude accu 11 manden oud hij is niet onder garantie beoordeeld.erg een slechte bedrijf ik ga niet meet iets bestelen bij dit bedrijf en ik ga en klacht indienen bij eigenaar of bij bosch accu bedrijf.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben je bestelling op 02/11/2023 ontvangen met ingevulde bezorgdatum 06/11. Op 03/11 hebben wij je gebeld en gemeld dat er vertraging op het product zit. Vervolgens hebben wij je een gelijkwaardig alternatief aangeboden. Helaas mochten wij geen alternatief opsturen en is de bestelling geannuleerd. De garantieaanvraag voor je oude bestelling hebben wij op 03/11 ontvangen en is binnen 3 dagen (op 06/11) afgekeurd, omdat er een te hoge laadspanning is gebruikt. Uiteraard snappen wij dat je teleurgesteld bent dat dit niet onder de garantie valt. Maar wij hopen dat je ook begrijpt dat alleen oorzaken vanuit problemen in de accu zelf onder garantie valt en niet die van verkeerd gebruik.