Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.922 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Voor mijn BMW R1200RS een vervangende AGM Bosch accu via het zeer handige Accudeal website zoekmenu gevonden en tegen een concurrerende prijs aldaar gekocht. Natuurlijk moet je wel voor de juiste keuze/bestelling de specs van je huidige accu ernaast leggen (er worden nl. meerdere alternatieve geboden met verschillende specs) maar dat lijkt mij logisch. De communicatie was goed verzorgd en de levering was snel en conform de aangegeven info. De accu was zeer goed verpakt in een transport doos met rond de originele accudoos veel piepschuim om eventuele transportschade te voorkomen. Ik heb dus een 100% positieve ervaring bij Accudeal.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

24 mrt 2024

Huur een koerier in die zijn werk doet… en beantwoord mijn retourverzoek

Huur een koerier in die zijn werk doet Trunkrs is echt een klotenclub. Koerier geeft aan dat hij bij mij voor de deur heeft gestaan maar dat ik dicht was. Bullshit. Ik weet 100% zeker dat er NIEMAND geweest is. Daardoor is de accu te laat geleverd en heb ik een alternatieve oplossing voor mijn klant moeten zoeken. MIjn retouraanvraag is nu 6 dagen oud en ik heb nog steeds NIETS gehoord. Waardeloze service.
9 nov 2023
Heel slechte bedrijf slechte service 2 november accu besteld t/m 8 november niks gehoord.contact genomen de antwoord is over 10 dagen ze krijgen mij bestelling binnen ik heb de bestelling geannuleerd. De oude accu 11 manden oud hij is niet onder garantie beoordeeld.erg een slechte bedrijf ik ga niet meet iets bestelen bij dit bedrijf en ik ga en klacht indienen bij eigenaar of bij bosch accu bedrijf.
Antwoord van Accudeal.nl
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben je bestelling op 02/11/2023 ontvangen met ingevulde bezorgdatum 06/11. Op 03/11 hebben wij je gebeld en gemeld dat er vertraging op het product zit. Vervolgens hebben wij je een gelijkwaardig alternatief aangeboden. Helaas mochten wij geen alternatief opsturen en is de bestelling geannuleerd. De garantieaanvraag voor je oude bestelling hebben wij op 03/11 ontvangen en is binnen 3 dagen (op 06/11) afgekeurd, omdat er een te hoge laadspanning is gebruikt. Uiteraard snappen wij dat je teleurgesteld bent dat dit niet onder de garantie valt. Maar wij hopen dat je ook begrijpt dat alleen oorzaken vanuit problemen in de accu zelf onder garantie valt en niet die van verkeerd gebruik.
16 mei 2024
Vorige week woensdag besteld en betaald, maandag levering geweigerd wegens zwaar beschadigd . Het is morgen vrijdag ik heb nog steeds geen batterij en mijn geld is nog steeds niet teruggestort
6 mei 2024

Slechte zaak!

Als lokkertje varta accu's aanbieden en dan hun eigen merk er voor in de plaats pushen. Beloofde levertijd is lachertje, volgende dag leveren blijkt, op z'n vroegst, volgende week te zijn
Ik heb een accu besteld en bijbetaald voor een snelle levering. Voor 11:00 besteld is vanavond nog geleverd, zo wordt er geadverteerd. De volgende dag om 12:00uur volgt er een email, de bestelde accu is niet leverbaar maar er is een alternatief, avond levering niet mogelijk dus daar krijg ik mijn bijbetaalde geld voor terug, vervolgens nog 3 dagen moeten wachten tot het pakketje er was.

Wel betaald maar niet geleverd

Bosch Accu was besteld en zou worden afgeleverd. Toen kwam bericht dat deze accu toch niet leverbaar was. Vervangend product JBE accu is aangeboden. Dit aanbod heb ik geaccepteerd. Nu is het een week later en ik heb nog niets ontvangen (maar vorige week al wel betaald). Op gestuurd bericht ontvang ik geen antwoord. Telefoon wordt wel opgenomen, maar er wordt alleen muziek gespeeld.
21 mei 2024
Ander product geleverd gekregen dan besteld. Ook de levering en verpakking lieten te wensen over. Werd nogal moeizaam gedaan om te retourneren ondanks het herroepingsrecht en het feit dat het verkeerde artikel is geleverd. Werd telefonisch nogal klantonvriendelijk gereageerd en men hing zelfs te telefoon op? Dan kan ik niet anders dan 1 ster geven.
Site up to date houden . In mijn geval was de accu op voorraad echter bleek achteraf dit dus niet het geval te zijn. Tevens heb ik betaald voor een snelle levering welke dus niet doorging ivm voorraad verschil. Helaas heb ik de extra gemaakte kosten a' € 3,99 voor een snelle levering , tot op heden nog niet op mijn rekening terug gezien.

Filiaal in Amsterdam is permanent gesloten

In de web-shop had ik aangegeven om mijn bestelling op te willen halen in Amsterdam. Die optie was beschikbaar, maar later bleek dat deze permanent gesloten is. Via de chat kon ik iemand van AccuDeal bereiken en heb ik gevraagd om het geld terug te storten. Dat ik gelukkig wel gebeurd. Heeft wel een hoop oponthoud veroorzaakt.
18 jan 2024
Na 3 werkdagen wachten en regelmatig geprobeerd een medewerker aan de telefoon te spreken werd ik uiteindelijk terug gebeld door een medewerker met de mededeling dat de gewenste accu niet leverbaar was. Vervangend type kon de volgende dag geleverd worden. Dus ivm slechte communicatie vanuit Accudeal 2 sterren gegeven.
Geen levering ontvangen, batterij was niet voorradig alternatief werd voorgesteld en dat was voor mij geen probleem.Echter batterij is nooit geleverd.Had nogtans 3 buren opgegeven voor moest ik niet thuis zijn.Ik kreeg dan een terugkoppeling van de zogezegde leverancier van "kijk eens voor de deur"???????
Extra betaald zodat de accu dezelfde dag geleverd zou worden. Nu 8 dagen verder en nog steeds geen accu. Na meerdere malen bellen naar accudeal steeds niet door de wachtrij komen. Uiteindelijk maar een bericht ingesproken met mijn telefoonnummer maar terugbellen tot op heden ook nog niet gebeurd.
De bezorging is prima! De retour afhandeling enorm slecht! Er wordt niet gereageerd op telefoon en mail. Ik wacht al geruime tijd op de terug storting van mijn retour. Het geld is nog steeds niet binnen. De wettelijke termijn van 14 dagen is overschreden. Te triest voor woorden!!!!!

Te veel communicatie met te weinig informatie.

Ik heb een bestelling geplaatst op 27 maart. Op 3 april weet ik nog niet wanneer de zending komt. Wel zijn we al 15 mailtjes verder. Ik hoef maar 1 mail met bevestiging van de bestelling met de factuur erbij. En 1 mail met een link van de transporteur. En dan als laatste deze mail.
Ik voel me opgelicht,stuurde netjes een accu terug van ze en bestelde direct een nieuwe. beweren nu dat ze m beschadigd terug hebben ontvangen en krijg mn geld niet terug, zeiden dat ze plujes zouden sturen,NOOIT gedaan. kan naar mijn geld fluiten ,OPLICHTERS!!WEES GEWAARSCHUWD!
7 apr 2024
Het verzendbedrijf Trunks heeft er 3 dagen over gedaan om de goederen te leveren. Dit ondanks een dagelijks overvloed aan mailtjes dat zij vanaf dag 1 zouden komen. Temeer daar in het bestelproces een gewenste leverdatum gevraagd wordt en opgegeven is. Tandenbijtend zoiets.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Wat vervelend dat de bezorging vertraging heeft opgelopen. Ik zie dat de zendingen op de gewenste leverdatum zijn meegegeven met de avondkoerier. Gelukkig heb je de accu's inmiddels in handen. Wij zullen dit aankaarten bij de vervoerder. We hopen dat je dit ons niet aanrekent.
Mensen koop hier niet! Oplichters 1e klas. 1 brok ellende deze firma . Ben nog steeds op mijn geld aan het wachten zelfs nadat ik een annuleringsmail gekregen heb. Spullen worden niet geleverd. Spullen worden 19 dagen later toch bezorgd. Gelukkig niet aangenomen.
Geen accu gehad nu een week later nog steeds geen reactie per mail en telefonisch contact betekend wachten wachten tot de verbinding verbroken word! Erg slechte service klinkt meer als oplichting en dit was nooit zo helaas voor mij geen accus meer van accudeal
19 mrt 2024
Eerlijk zijn. Mijn geld onmiddellijk terugstorten met een flinke bonus als schadevergoeding. Jullie maakten beloftes en kwamen die niet na waardoor mijn weekend naar de knoppen ging want zonder batterij kan ik niet varen. Erg teleurgesteld in jullie service!!!

Bestelling niet geleverd...

Leveren wat er besteld is en vragen beantwoorden. Ik heb op 18-12-2023 voor dik 500 euro accu besteld en niets ontvangen, vervolgens is er ook niemand bereikbaar in de bedrijf, niet telefonisch, niet op de chat en niet via de email. Heel erg slecht.