Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.918 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Voor mijn BMW R1200RS een vervangende AGM Bosch accu via het zeer handige Accudeal website zoekmenu gevonden en tegen een concurrerende prijs aldaar gekocht. Natuurlijk moet je wel voor de juiste keuze/bestelling de specs van je huidige accu ernaast leggen (er worden nl. meerdere alternatieve geboden met verschillende specs) maar dat lijkt mij logisch. De communicatie was goed verzorgd en de levering was snel en conform de aangegeven info. De accu was zeer goed verpakt in een transport doos met rond de originele accudoos veel piepschuim om eventuele transportschade te voorkomen. Ik heb dus een 100% positieve ervaring bij Accudeal.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Bestelling niet geleverd...

Leveren wat er besteld is en vragen beantwoorden. Ik heb op 18-12-2023 voor dik 500 euro accu besteld en niets ontvangen, vervolgens is er ook niemand bereikbaar in de bedrijf, niet telefonisch, niet op de chat en niet via de email. Heel erg slecht.
20 mrt 2024
Accu's leveren zonder enige verpakking (waardoor de pakbon vastgekleefd zit aan de accu zelf en niet goed te verwijderen is). Bovendien later dan eerst aangegeven geleverd en zéér laat in de avond 22.30, zonder dat ik daarvoor iets heb aangegeven.
10 nov 2023
Accudeal levert gebruikte accu's, gevraagd om opheldering maar naar een week geen reactie. Accu kwam zonder beschermkapjes en beschadigde polen bij mijn thuis. Het zal wel een retour product zijn van een andere klant maar had een nieuwe besteld.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij leveren enkel nieuwe accu's. Ik zie dat je bestelling is verstuurd met koerier Trunkrs. Wij hebben met hen de afspraak om zonder verpakkingsmateriaal te leveren. Dit zorgt ervoor dat de bezorgers zien wat zij vervoeren en is uiteraard beter voor het milieu. Hierdoor kan het voorkomen dat de kapjes losraken. Mijn collega heeft je hierover ook geïnformeerd per email (03/11/2023). Hoewel dit geen invloed heeft op het functioneren, kunnen wij deze uiteraard naar je opsturen. Hiervoor kun je het beste een email sturen naar support@accudeal.nl.
BM
Bert M.
ROOSENDAAL
De bestelde accu werd niet geleverd op de aangevraagde dag, een dag erna werd gebeld dat de accu ook niet op voorraad was, en een alternatieve accu geleverd kon worden voor meerprijs. Dat dan maar gedaan, en die accu is wel snel geleverd.
18 nov 2023

Aanbod niet leverbaar

Spullen die jullie op de website hebben ook kunnen leveren. Van de 3 merken accu's voor mijn auto waren er 2 niet leverbaar terwijl ze wel gewoon op de site staan op voorraad. Als alternatief wordt er dan een ander merk aangeboden.
Accu besteld, geven aan 1 werkdag levertijd 7 dagen verder nog geen accu, bericht gestuurd geen reactie op gehad tot zover 2 dagen later gevraagd om order te annuleren en me geld terug te storten Afwachtende....
Totaal geen aanrader. Op Voorraad blijkt in praktijk niet leverbaar. Geen reactie op e-mails. Op enig moment wel gebeld geworden en nogmaals order gecanceld. Geld is na 1 week nog niet retour. Zeer onder de maat.
Wat een zootje. Batterij wordt volgende dag beloofd en komt pas week later binnen. Niemand neemt de moeite om mails te beantwoorden. Ook op chatbox totaal geen reactie.jammer dat er nog zo een bedrijven zijn.
Besteld op 18/03/2024 nu 25/03/2024 nog niets vandaag eindelijk een contact gehad gehele week geen enkele mail werd beantwoord ,volgens het contact vandaag zou er morgen telaatste overmorgen geleverd worden
21 apr 2024
Ik kan zelf achter mijn bestelling aan bellen. 3x moeten bellen waar deze blijft. Terwijl ik ook nog extra heb betaald voor een snelle levering. Reactie Accudeal, we doen pas iets als de klant gaat bellen.
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Vervelend dat je zending niet op tijd bezorgd is. Ik zie dat je bestelling op tijd is meegegeven met de avondkoerier, maar dat deze niet is geleverd. Dat is uiteraard vervelend. Na contact met de koerier bleek dat de zending vermist is geraakt . Wij hebben hierop de verzendkosten terugbetaald en een nieuwe zending naar je verstuurd. Gelukkig heb je deze inmiddels ontvangen.
22 sep 2023
Op vrijdag besteld en extra betaald voor een zaterdag bezorging. Zaterdag kwam er echter geen accu en de bestelling bleef in behandeling staan. Bedrag is vervolgens wel netjes terug betaald

gekocht maar toch niet op voorraad

had eennaccu besteld ennbetaald, maar helaas niet op voorraad, netjes bericht daarover gekregen met voorstel andere accu. Wil ik niet -had ik geeimailed. dan geen gehoor meer van hun kant.

Zeer slechte levering en contact mogelijkheid

Zeer slechte levering, andere vervoerder nemen. Er is geen enkele mogelijkheid om contact met hun te krijgen, mail wordt niet op gereageerd, ingesproken berichten wordt niet op gereageerd.

Geen contact te krijgen

Is geen contact met het bedrijf te krijgen telefonisch en reageren ook niet op mailtjes, accu werd 5 dagen te laat bezorgd en had juist extra betaald om het dezelfde avond te laten leveren
Tig keer gebeld voor advies na aankoop accu die niet voldoet aan eisen en specificaties. Wordt nooit de telefoon opgenomen wordt ook niet terug gebeld na inspreken antwoord apparaat
TD
Trienus D.
Langweer
De telefoon opnemen en de e mail naar behoren beantwoorden en niet alleen de orderbon en de factuur voor de tweede keer opsturen en vervolgens niets meer te laten horen
Leveren enkel tussen 17 en 22 uur en als het zakelijk adres is komen ze niet meer terug, dan moet je ergens anders gaan zitten wachten op een ander adres en dat in 2023.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Het is mogelijk op onze website te kiezen voor een dagdeel (overdag of 's avonds). Bij het plaatsen van je bestelling heb je gekozen voor 'Gratis verzending' tussen 09:00 en 22:00u. In dit geval versturen wij de bestelling met de snelste optie. In dit geval was dat met avondkoerier Trunkrs. Zij leveren inderdaad enkel 's avonds. Om dit te voorkomen, is het aan te raden te kiezen voor levering overdag (09-17u). Na meerdere mislukte bezorgpogingen, is de zending geretourneerd en het aankoopbedrag terugbetaald.
10 mrt 2024
het is een gebruikte accu en kwam er pas 2 dagen na ontvangst achter, jekunt na 24 uur niet meer reageren dus nooit geen accu meer van jullie . Ik voel me opgelicht..
3 dec 2023
Ten eerste het bestelde product is niet op voorraad. Ten tweede heb ik hem nog niet. Zou ten alle tijde trunkers afraden!!! Geen fijne verzenddienst.
Ten eerste er moet veel gebeuren met de service en bereikbaarheid als je telefonisch contact wil hebben en met vragen zit over bestelling of levering.