donnay.nl- Logo - Beoordelingen

donnay.nl

427 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden427 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Donnay is een van de weinige merken, die grote maten verkoopt. De pasvorm is voor mijn zoon perfect. En de bestellingen worden altijd heel vlot geleverd. Wij zijn tevreden!

10 mei 2024
Ik ontving een XL maat terwijl ik XXL besteld had. Zeer irritant dat ik geen retourlabel kon downloaden. Vreemd dat men aanneemt dat iedereen een printer heeft om het retourlabel te printen. Dat is toch niet van deze tijd?

Beoordelingen voor donnay.nl

31 aug 2024
T,is niet wat ik verwachtte
Hi, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
24 aug 2024
22 aug 2024
23 aug 2024
12 aug 2024
Uitstekende service! Poloshirts waren helaas door de koeriersdienst niet bij mij bezorgd en heel snel/zonder enige problemen kreeg ik een nieuwe zending! Heel veel dank voor deze uitstekende service!
13 aug 2024
Hi, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
6 aug 2024
Snel geleverd Men is scherp, had bij 1 artikel verkeerde maat op gegeven, kreeg de vraag klopt dit....?
Hi Ruud, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland

stop met jagen..................................

levering snel en correct wat beter kan is het gejaag om een goede review. levering e.d. kan prima in orde zijn maar hoe is het met mijn humeur als het product uit de was komt? dat duurt toch meestal wel een week..................... geef nu wel 5 sterren maar dat kan volgende week zomaar 1 of liever nog geen ster zijn....................................
26 jul 2024
Hi, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij jagen absoluut niet naar goede reviews, wel zijn wij ontzettend benieuwd naar de feedback van onze klanten. Zowel positief als negatief, zodat wij weten op welke punten wij ons in de toekomst eventueel zouden kunnen verbeteren. U bent ook niet verplicht om een review achter te laten 😉 Groet, Team Donnay Nederland
KV
Karel v.
Barendrecht
9 aug 2024
Levering prima. Ik heb alleen verkeerde maat besteld. Xl Retour gestuurd en gevraagd om maat L. Ik wach nu op nieuwe bestelling. Dat gaat helemaal goed komen.
9 aug 2024
Hi Karel, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij hebben jouw retour ontvangen en de nieuwe maten zijn direct opgestuurd, zodat je ze morgen weer in huis hebt. Groet, Team Donnay Nederland
JC
Jos C.
Rijswijk

Super!

Zeer snelle verzending. Mooie joggingbroeken. Fijne stof. Zitten lekker.
29 jul 2024
Hi, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
25 jul 2024
Goede spullen maten kloppen. Snelle levering
Hi, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
13 aug 2024
Goed product, goede prijs, snelle levering.
14 aug 2024
24 jul 2024
Snelle verzending, prima kwaliteit tshirts
25 jul 2024
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
4 aug 2024
Je krijgt wat he bestelt en de levertijd is correct De oroducyen zijn hun held waard.
Hi, Hartelijk dank voor je mooie review! Groet, Team Donnay Nederland
26 jul 2024
Goede kwaliteit, prima pasvorm en snelle levering. Leuk dat er ook zoveel kleuren zijn.
29 jul 2024
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze kwaliteit, pasvorm en levering. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
RF
R.F. F.
Den Helder
3 aug 2024

Geweldig

Een fantastische site.zo makkelijk met bestellen en ben dik te vreden ermee.
Hi, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
2 aug 2024
Goede kwaliteit, en het omruilen voor een grotere maat , top snel
6 aug 2024
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding en over onze service. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
19 jul 2024
Goede levering..maten zijn super op maat. Retour tot nu toe prima
22 jul 2024
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
15 aug 2024

Goede webshop

Makkelijk bestellen,snel geleverd en goede kwaliteit produkten.
16 aug 2024
Hi, Fijn om te horen. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
16 aug 2024

Vijf hooded sweaters

Vijf hoodedsweaters voor € 60,00. En gratis verzonden. te gek.
19 aug 2024
22 jul 2024
Verrassend snel antwoord op mijn vraag en keurige levering.
23 jul 2024