tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.635 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

15 okt 2023
Prima hoes. Heb eerst verkeerde maat besteld. Kon hem gewoon terug sturen en opnieuw de juiste bestellen. Had snel mijn geld terug
25 mei 2024
Prachtige hoes voor mijn buiten keuken, mooie kleur en goede kwaliteit en prijs verhouding, ik ben erg tevreden over deze hoes.
19 apr 2024

Kwaliteit

Snel geleverd, mooi materiaal, goed passend en uitstekende manieren om te bevestigen zodat het blijft zitten ook met harde wind
25 okt 2023

Kwaliteitshoes.

Prachtige tuintafelhoes van zeer goede kwaliteit en ziet er heel goed uit. Past uitstekend en past prima over onze tuintafel.
Uitstekende beschermhoes voor onze eettafel inclusief een handige luchtzak voor op de tafel. Verder een heel snelle levering.
2 nov 2023
mooie hoes op tijd afgeleverd. U kunt niets beter doen. Dat had ik moeten doen dan had ik geen zwarte vlekken in het hout...☺
Prima, gebruiksvriendelijke webshop. Erg tevreden over het product zelf. Levering was ook zoals aangegeven op de website.
11 nov 2023
Goede kwaliteit, snelle levering en terugsturen tegen 5 euro kosten van een van de bestelde artikelen ging zonder probleem.
Goede kwaliteit, goede prijs-kwaliteit verhouding en zat ook nog in een handige tas verpakt. kan volgens mij niet beter.
RF
Rob F.
Hoofddorp
8 okt 2023

Kwaliteit&Duurzaam

Overzichtelijke website. Enorm assortiment. Raffles, superb kwaliteit en duurzaam. Snelle bezorging en zorgzaam verpakt.
2 okt 2023
Prima kwaliteit, snel geleverd en nadat ik eerst een te kleine maat had besteld ook het aankoopbedrag snel teruggestort.
Fantastische kwaliteit. Zo netjes verpakt een heel luxe uitstraling. Ik ben er heel blij mee en raadt het iedereen aan.
2 jun 2024
Duidelijke website, met goede omschrijvingen van de producten die ook snel geleverd worden. Niets aan toe te voegen.
Snelle levering. Snelle afhandeling retour ivm verkeerde maat. Direct andere maat besteld en binnen 1 dag ontvangen
MO
16 nov 2023

Goede kwaliteit

De hoes is van goede kwaliteit, de omschrijving klopt precies met het werkelijke product. Levering was ook direct.
tafelhoes gekocht zat in een mooie handige tas en er zat een kussen bij zodat het water er niet op blijft liggen

Mooie hoes voor onze tuinmeubelen op het balkon

Precies het product dat ik zocht in een mooie kleur en van goede kwaliteit. Heel snel geleverd en goed verpakt.
10 okt 2023
Prettige communicatie. Ik had per ongeluk de verkeerde hoes besteld. Werd fijn geholpen en t was zo omgewisseld
Overzichtelijke site, snel kunnen vinden wat ik zocht. Snel en netjes geleverd, product voldoet aan verwachting.
15 mei 2024
Heb vorige keer ook een hoes bij jullie gekocht en is ondanks de winter en veel regen goed gebleven,is sterk