tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.635 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

FN
F.M.C. N.
Dirksland
De bestelde artikelen zijn precies zoals ik het gedacht had. Perfecte kwaliteit. De levering was helemaal OK.
20 okt 2023
Snelle bezorging en alles keurig geregeld. En het is een top hoes . Bestel hier altijd om de goede kwaliteit.
WV
Willy V.
Zwijndrecht
19 mrt 2024
Alles verliep goed. Tijdig geleverd in een stevige doos. Mooi product, past perfect op tafel en loungeset.
17 mei 2024
Hoes besteld en de volgende dag bezorgd. Duidelijke omschrijving van het product en de juiste maatvoering.
4 nov 2023
Snelle levering en hoezen zien er mooi - degelijk uit. Hoezen zijn waterdicht , gecheckt na zware regenval
3 okt 2023
Correct aflevering van de bestelde artikelen. En de juiste bestelde artikelen. Goed en degelijk materiaal.
12 okt 2023
Na telefonisch contact de juiste hoes aanbevolen en opgestuurd Alles volgens afspraak en netjes geleverd
17 apr 2024
Duidelijke foto’s en omschrijving van de hoezen. En een hele prettige oplossing als er iets niet goed is.
9 nov 2023
Telefonisch zeer goed advies gekregen. Bestelling keurig verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.
11 mei 2024
Bestel al jaren bij jullie bbq hoezen ,altijd is allesnetjes op tijd geleverd en goede kwaliteit hoezen
De kwaliteit van de stoelhoezen zien er goed, nu nog zien hoe goed ze bestand zijn tegen weersinvloeden.
IH
Ilja H.
Hoofddorp
7 okt 2023
Zulk fijn materiaal en dat het bestaat om je spullen af te denken, en de prijs daarvoor is helemaal 👍🏻
13 okt 2023
Snelle afhandeling van bestelling. Product van prima kwaliteit en handig om op te bergen zomers. Toppie
18 apr 2024
Goed product, goed beschreven op de website en ziet er prima uit. Verzending snel en naar verwachting.
31 dec 2023
Mail ontvangen dat de hoezen weer beschikbaar zijn. Bestelling was zo gedaan en vlot geleverd. Topper
20 mei 2024
Een goede service! Vriendelijke mensen. Levering snel en goed verpakt! Zeer tevreden met dit bedrijf!
9 mei 2024

Goede kwaliteit

Echt mooie en sterke kwaliteit! Beter dan de hoezen die we hiervoor gehad hebben. Snelle verzending.
22 apr 2024

Alles perfect

Beschrijving van de artikelen was duidelijk, snelle levering en de hoes is van zeer goede kwaliteit.
24 mei 2024
Snel geleverd. Makkelijk een te grote hoes retour gestuurd en snel door de shop terugbetaald. Top.
13 apr 2024
Uitstekend geholpen en geadviseerd. De hoes ziet er prima uit en hadden we de volgende dag in huis