tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.990 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.635 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

18 apr 2024
Goed product, goed beschreven op de website en ziet er prima uit. Verzending snel en naar verwachting.
31 dec 2023
Mail ontvangen dat de hoezen weer beschikbaar zijn. Bestelling was zo gedaan en vlot geleverd. Topper
20 mei 2024
Een goede service! Vriendelijke mensen. Levering snel en goed verpakt! Zeer tevreden met dit bedrijf!
9 mei 2024

Goede kwaliteit

Echt mooie en sterke kwaliteit! Beter dan de hoezen die we hiervoor gehad hebben. Snelle verzending.
22 apr 2024

Alles perfect

Beschrijving van de artikelen was duidelijk, snelle levering en de hoes is van zeer goede kwaliteit.
24 mei 2024
Snel geleverd. Makkelijk een te grote hoes retour gestuurd en snel door de shop terugbetaald. Top.
13 apr 2024
Uitstekend geholpen en geadviseerd. De hoes ziet er prima uit en hadden we de volgende dag in huis

Prima afhandeling en verzending

Netjes verzonden en op tijd geleverd. Product voldoet compleet aan de verwachtingen. Erg tevreden!
6 mei 2024
Mooie hoes. Goede kwaliteit en ook nog opblaasbare zaken erbij zodat het wat er makkelijk afglijd
JV
Johan V.
Leusden
7 apr 2024
Prima tuinstoelhoezen! Op tijd geleverd en voorzien van bewaartas en binnenhoezen voor de kussen!
20 mrt 2024
De hoese voor het loungeset beviel heel gied maar was ba vier jaar op dus vandaar nieuwe besteld.
Zeer ruime keuze en supersnelle levering. Producten passen perfect en voelen kwalitatief goed aan
20 mei 2024
prima hoes in vele soorten en maten kom hier altijd weer terug en er is altijd wel iets passends
Mooie stevige stof. Waterafstotend. Zeer veel maten beschikbaar. Goede pasvorm. Zeer tevreden.
2 okt 2023
aangename webshop, grote keuze, stipte levering, degelijke kwaliteitsproducten: perfect in orde.
WD
wouter d.
schoonhoven

zeer tevreden

Na telefonisch gesprek en bestellen, snelle levering. hoes werkt goed. Groet van Ati de Groot.
18 mei 2024
Mooie hoezen, sevi en waterafstotend. Snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding.
AD
Angie D.
Kampen
Makkelijk te bestellen, duidelijke site. Snelle keurige levering. Prima kwalitatieve producten.
JV
John v.
Abcoude, Holland
29 okt 2023

Goed bedrijf.

Het bedrijf heeft een overzichtelijke website. Zeer snelle levering van een zeer goed product.
12 okt 2023
Ik heb al jaren een hoes van Raffles en die is zo goed bevallen dat ik er weer een besteld heb👍