Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden685 beoordelingen in totaal

21 mei 2024
De slippers die ik had besteld worden aan de voor/zijkant erg wijd. Daarnaast was er bij de tenen veel ruimte over, het voetbed loopt niet mooi schuin af maar heeft een soort afgeronde vierkante vorm. Het voetbed ondersteunde op de verkeerde plaats.

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

9 jun 2024
11 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw uitstekende ervaring met Gabor te delen. We zijn zo blij om te horen dat onze producten, levering en service uw verwachtingen overtroffen. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. Wij waarderen uw positieve feedback over onze inspanningen en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
EE
Els E.
Sittard
6 jun 2024
Hartelijk dank voor uw fantastische recensie! Wij waarderen uw vriendelijke woorden over Gabor schoenen en zijn blij dat u zo'n positieve ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om de beste kwaliteit producten en service te bieden, dus het is geweldig om te horen dat we dit hebben bereikt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
4 jun 2024
6 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en voor uw doordachte feedback. Het verheugt ons dat u over het algemeen van onze producten en diensten genoten hebt. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en waarderen feedback zoals die van u die ons kan helpen om ons aanbod te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw steun!
5 jun 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om Gabor te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de producten die we hebben aangeboden en ons serviceniveau. Het spijt ons dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed en we begrijpen uw frustratie. Bij Gabor streven we ernaar om van begin tot eind een ervaring van hoge kwaliteit te bieden, dus dit is iets wat we heel serieus nemen. We hebben nota genomen van uw bezorgdheid en zullen deze als richtlijn gebruiken om onze bezorgdiensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback, want deze helpt ons om te blijven groeien en ons bedrijf te verbeteren.
5 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Gabor schoenen te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te horen dat u tevreden was met uw aankoop. Bij Gabor hechten we veel waarde aan comfort, kwaliteit en stijl bij het ontwerpen van onze schoenen en we zorgen ervoor dat deze eigenschappen in elk ontwerp gecombineerd worden. We hopen dat u ook in de toekomst tevreden zult zijn met onze producten.
5 jun 2024
Bedankt voor uw 5-sterrenbeoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij streven ernaar om kwaliteitsproducten en uitstekende service te bieden, dus we zijn blij om te horen dat u uw Gabor-schoenen mooi vond. Wij waarderen uw feedback en blijven hard werken om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Gabor - we kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer prachtige producten te kunnen bieden!
5 jun 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met Gabor schoenen. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Bij Gabor geloven we in het leveren van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice. Wij danken u voor uw vriendelijke woorden en streven er altijd naar om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen!
5 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw aankoop van Gabor schoenen. Wij zijn trots op het leveren van kwaliteitsproducten die onze klanten met trots dragen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en stellen uw feedback op prijs, omdat wij er voortdurend naar streven om onze service en ons aanbod te verbeteren.
31 mei 2024
31 mei 2024
3 jun 2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van Gabor. Wij waarderen uw steun en zijn blij om te horen dat u onze producten mooi vond. Bij Gabor zijn we toegewijd aan het leveren van de beste kwaliteit schoenen en accessoires aan onze klanten, met een uitzonderlijke winkelervaring. Wij zijn dankbaar voor uw feedback en waarderen uw mening als klant. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen. Met vriendelijke groet, Gabor Team
3 jun 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling en voor uw vriendelijke woorden over onze Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u ze mooi vond. Bij Gabor streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en we zijn blij dat onze inspanningen aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u voor Gabor hebt gekozen en we hopen dat u van onze producten zult blijven genieten.
3 jun 2024
Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn zo blij dat u tevreden bent met Gabor! Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten stijlvolle, comfortabele en kwalitatief goede schoenen te bieden die aan hun behoeften voldoen. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we stellen uw feedback zeker op prijs.
3 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over onze Gabor schoenen achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u tevreden was met het product en de service. Wij streven ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en uitstekende service te bieden, dus het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt dat u een trouwe klant bent!
28 mei 2024
29 mei 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor schoenen te beoordelen. We stellen uw feedback echt op prijs en we zijn blij dat uw algemene ervaring met ons met 4/5 is beoordeeld. Als bedrijf streven we er altijd naar om unieke schoenen van hoge kwaliteit te creëren die voldoen aan de behoeften van onze klanten, en we zijn blij dat u dit in ons Gabor-assortiment hebt gevonden. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
27 mei 2024
29 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw ervaring met Gabor. Wij streven ernaar dat elke klant een geweldige ervaring heeft wanneer hij bij ons winkelt en we zijn blij om te horen dat u onze inspanningen waardeert. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien!
26 mei 2024
28 mei 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van Gabor schoenen! We zijn dankbaar dat u een goede ervaring met onze producten hebt gehad en dat u ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die comfortabel en stijlvol zijn, evenals een uitstekende klantenservice. Wij nemen alle feedback serieus en streven ernaar om ons aanbod voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw positieve beoordeling!